Skip to content
VuFind
  • Login
    • Magyar
    • angol
Advanced
  • Love factory, az új Fiesta sik...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • export_to
    • export_to
    • export_to
  • Save to List
  • Permanent link
Cover Image

Love factory, az új Fiesta sikerének kulcsa! Fogyasztói szokások és befogadói attitűd, azonos vagyok-e a hősömmel?

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kiss Nikolett
Other Authors: Nincs adat Nincs adat
Format: Thesis
Kulcsszavak:Marketingkommunikáció
Autópiac
Ford Fiesta
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26844
  • Holdings
  • Description
  • Comments
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

Dokumentum-elérés

Similar Items

  • Az Ozora Fesztivál sikerének kulcsa a szájreklám ereje és az élményalapú marketing szerepe
    ‌: Kiss Nóra
  • Egy egészséges gyorsétterem megvalósíthatósági tanulmánya, bevezetése, sikerének kulcsa Budapesten
    ‌: Császár Zsolt
  • A Nike vállalat sikerének kulcsa, marketingstratégiájának elemzése és az Adidas-szal szemben elért eredményei
    ‌: Kőrösi Beatrix
  • A „vasfüggöny mögötti” első Forma-1-es pálya jövője az új érában - A Hungaroring fejlesztési területei és sikerének kulcsa
    ‌: Herczog Roberta
  • A NOBU éttermek sikerének kulcsa és a japán konyha népszerűsége a hazai fogyasztók körében
    ‌: Báder Luca

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs