Increasing market share and market awareness at Go Car Tours Barcelona
Elmentve itt :
Szerző: | Czimbalmos Anna |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Turizmusmarketing Fogyasztói magatartás Szolgáltatásmarketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26906 |
Hasonló tételek
A car sharing Magyarországon
: Acsai Áron
: Acsai Áron
How should HZPC increase its market share in the Hungarian seed potato market?
: Korsós Csanád
: Korsós Csanád
Conscious consumption in clothing - How to increase the awareness of conscious consumption
: Yeboah Elizabeth, et al.
Megjelent: (2022)
: Yeboah Elizabeth, et al.
Megjelent: (2022)
A GreenGo Car Kft tevékenysége, fókuszban az e-autó
: Bogyó Beáta
: Bogyó Beáta
City marketing - comparing Budapest, Barcelona and Amsterdam as a brand
: Gyömbér Bella
: Gyömbér Bella
Translation Project Is the real estate market going to crash?
: Nagy Alexandra
: Nagy Alexandra
The impacts of electrification on the European and domestic car markets
: Szepesi Richárd
: Szepesi Richárd
Marketing to the Brain-Customer Awareness and Ethical Concerns of Neuro- and Sensory Marketing
: Varga Bianka
: Varga Bianka
The presence of green marketing and consumers' environmental awareness in Hungary
: Hauzer Ágnes
: Hauzer Ágnes
The Implementation of online marketing tools to raise customer awareness
: Szabó Richárd
: Szabó Richárd
Assessment of Advantages and Disadvantages of Internet Marketing of Georgian Tour Operators
: Sarkisyan Alina Sarkisyan
: Sarkisyan Alina Sarkisyan
GOING CONCERN
: Tótok Balázs
: Tótok Balázs
Comparing the impacts of overtourism in Barcelona and Venice
: Bende Alexandra Barbara
: Bende Alexandra Barbara
Brand awareness through social media and influencer marketing - Case study Kincsem Hungary
: Kovács Anna
: Kovács Anna
Analysis of Zwembad BVBA to increase the sales in the Belgian market
: Sólyom Nikoletta Adrienn
: Sólyom Nikoletta Adrienn
Marketing Strategies to Increase the Number of Golf Players in Hungary
: Holló Zsombor
: Holló Zsombor
A MICE termékcsoport hatása Barcelona turizmusára
: Kulcsár Kata
: Kulcsár Kata
Kína "go global" politikája
: Makra Gábor
: Makra Gábor
The challenge of overtourism through the examples of Venice, Barcelona and Prague
: Mulvihill Adrienn Helga
: Mulvihill Adrienn Helga
A katalán függetlenedés hatása Barcelona beutazó turizmusára
: Bernolák Csilla
: Bernolák Csilla
The increasing role of cryptocurrencies in the modern financial market and its regulatory framework
: Isayev Royal
: Isayev Royal
Transatlantic car importation
: Ézsöly Zoltán
: Ézsöly Zoltán
Should a company go public?
: Sallai Bálint
: Sallai Bálint
Financial Awareness of College Students
: Petrovszki Márk
: Petrovszki Márk
Fintech Awareness and Adoption in Tunisia
: Seddik Mohamed Aziz
: Seddik Mohamed Aziz
What marketing strategy would help the Allocacoc company to increase the sales in Hungary?
: Mikósdi Nóra Edit
: Mikósdi Nóra Edit
Kapcsolati marketing és ügyféllojalitás szerepe az Inter Cars Hungária Kft. marketingtevékenységében
: Fórizs Réka Judit
: Fórizs Réka Judit
Advertising of Electric Cars in Hungary
: Cselovszki Dávid
: Cselovszki Dávid
Spin & Go pókervariáns a kiegészítő jövedelemért
: Bencsik János Bence
: Bencsik János Bence
A HU-GO elektronikus útdíjrendszer vizsgálata
: Major Attila
: Major Attila
Investigation on responsible tourism tour in Budapest, Hungary
: Nguyen Thi Thanh Nga
: Nguyen Thi Thanh Nga
Budapest bus tours in the light of domestic tourism
: Vargha Enid Ivonn
: Vargha Enid Ivonn
Study Tour Industry’s Impact on Chinese Tourism
: Cai Jing
: Cai Jing
The Role of Online Media, Marketing and Advertising Efforts of Travel Agencies through the Example of Kartago Tours and OTP Travel
: Szőke Áron
: Szőke Áron
What should be the components of an online marketing strategy of Sun Enterprises to increase online sales?
: Mészáros Laura
: Mészáros Laura
What factors lead to higher brand awareness of Zeropoint. IT and can online marketing play a role in this?
: Farkas Andrea
Megjelent: (2013)
: Farkas Andrea
Megjelent: (2013)
International marketing-communication trends in 2017, with a focus on going digital, based on the case study of Deutsche and Magyar Telekom
: Vass Dávid Márk
: Vass Dávid Márk
Economic and Social impacts of electric cars
: Pellei Vince
: Pellei Vince
The Effects of FDI on the car industry and Motorsports
: Hercsik Vince István
: Hercsik Vince István
How to increase the sales of Addinol Hungaria Ltd’s lubricant products in the Hungarian price elastic market?
: Kasza Kristóf Gábor
: Kasza Kristóf Gábor
Hasonló tételek
-
A car sharing Magyarországon
: Acsai Áron -
How should HZPC increase its market share in the Hungarian seed potato market?
: Korsós Csanád -
Conscious consumption in clothing - How to increase the awareness of conscious consumption
: Yeboah Elizabeth, et al.
Megjelent: (2022) -
A GreenGo Car Kft tevékenysége, fókuszban az e-autó
: Bogyó Beáta -
City marketing - comparing Budapest, Barcelona and Amsterdam as a brand
: Gyömbér Bella