A Jetix gyermekcsatorna arculatváltása, a Disney Channel bevezetése
Elmentve itt :
Szerző: | Bálint Zsolt |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Médiaelemzés Jetix Disney Channel |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26916 |
Hasonló tételek
A Vodafone arculatváltása
: Gyebnár Zita
: Gyebnár Zita
A Waberer's csoport arculatváltása
: Balogh Boglárka
: Balogh Boglárka
A Disney+ piacra lépése
: Tóth Anna Viktória
: Tóth Anna Viktória
A CIB Bank 2014-es arculatváltása
: Sipos Dorina
: Sipos Dorina
A Persecutor Kft. arculatváltása és márkaépítése
: Ugrai Zsófia Eszter
: Ugrai Zsófia Eszter
„Cseppnyi változás", a Duna Televízió arculatváltása
: Klausz Orsolya
: Klausz Orsolya
Omni-Channel Retailing – Begriff, Säulen des Omni-Channel unter besonderer Berücksichtigung des Online Shopping Verhaltens
: Sövény Nóra
: Sövény Nóra
Changing channels in the automotive industry a research study on Nissan's new retail concept /
: Adriány Dalma
: Adriány Dalma
Vállalati imázsromlás a Disney példáján keresztül
: Magyary Eszter
: Magyary Eszter
A Kristinus Borbirtok bevezetése a magyar piacra - Az Ax wine (e)motion arculatváltása
: Kerekes Nóra Gabriella
: Kerekes Nóra Gabriella
A channel manager szoftverek használatának jelentősége napjainkban
: Szabó Lilla
: Szabó Lilla
Factors influencing the distribution channel choice and usage of wineries
: Dienes-Oehm Barnabás Tivadar
: Dienes-Oehm Barnabás Tivadar
Egy vállalat arculatváltása – Az MBH Bank megalakulása
: Mohos Júlia
: Mohos Júlia
Social Média Marketing és a Disney Plus
: Grassi Greta
: Grassi Greta
A Disney+, mint feltörekvő streaming szolgáltatás hazánkban
: Bőr Péter Ákos
: Bőr Péter Ákos
The dynamics of consumer satisfaction in omni-channel retailing Insights from Hungarian and Austrian consumers
: Papashvili-Bodai Nino
Megjelent: (2025)
: Papashvili-Bodai Nino
Megjelent: (2025)
A Danubius Hotel Bük arculatváltása során végbemenő változások
: Boros Fanni
: Boros Fanni
Női karakterábrázolás változása a Disney mesékben. A háziasszony Hófehérkétől a harcias Meridáig, nemi szerepek változása a Disney meséken keresztül
: Tóth Miranda
: Tóth Miranda
How Can Communication Channels Reflect to University Values? (Research Based on the Answer of BBU Students)
: Csongrádi Gyöngyi, et al.
Megjelent: (2024)
: Csongrádi Gyöngyi, et al.
Megjelent: (2024)
Az egész estés Disney élőszereplős filmek elemzése Magyarországon
: Medve Laura
: Medve Laura
Research of Symbolized Tourism Destination, case study of Kumamon & Disney
: Wei Ziji
: Wei Ziji
A Walt Disney Company megítélése a felnőtt korosztály által
: Bőr Péter Ákos
: Bőr Péter Ákos
A Tízpróba Magyarország Kft. más néven Decathlon Omni-channel kereskedelmének kialakulása és piaci előnyszerzése
: Schulteisz Hallgató Bálint
: Schulteisz Hallgató Bálint
Az MTVA arculatváltása - avagy hogyan válik közösségi médiává a közmédia?
: Balás Dorottya
: Balás Dorottya
The Disney Princess Effect - Pyschological Impacts on Self-Perception in a Generational Comparison
: Tóth Enikő Angéla
: Tóth Enikő Angéla
Franchise systems and other marketing channel forms concentrating on the market of Spanish language schools' network
: Strobl Hajnalka
: Strobl Hajnalka
A Hintaló's Knödel Kocsma arculatváltása, avagy hogyan alakult át a vendéglátás a koronavírus idején
: Szabó Kristóf
: Szabó Kristóf
Comparative analysis of digital and traditional channels and exploring integrated marketing communication in the Digital Age in the Healthcare Industry in the Hungarian Market
: Tófalvi Maja
: Tófalvi Maja
Mit jelent egy multinacionális cég arculatváltása és milyen hatással van annak üzleti életére 2013-ban?
: Hollósi Rita
: Hollósi Rita
Új operációs rendszer bevezetése egy pénzintézetnél
: Bálint Bence Zsolt
: Bálint Bence Zsolt
Új termék bevezetése Seat Arona /
: Bálint Tamás
: Bálint Tamás
A Renault CLIO V bevezetése a magyarországi piacra
: Hudra Bálint
: Hudra Bálint
A modellezés új dimenzióinak bevezetése egy webáruház példáján keresztül
: Mihályfi Bálint
Megjelent: (2014)
: Mihályfi Bálint
Megjelent: (2014)
Egy egészséges gyorsétterem megvalósíthatósági tanulmánya, bevezetése, sikerének kulcsa Budapesten
: Császár Zsolt
: Császár Zsolt
A vaklicit bevezetése és az ezzel kapcsolatos árváltozások a gyógyszeriparban
: Varga Bálint
: Varga Bálint
A Marlú márka magyarországi bevezetése a piaci és a franchise elvárások függvényében
: Erdődi Zsolt
: Erdődi Zsolt
Innovatív elektrofiziológiai térképezőrendszer magyarországi bevezetése és üzleti modellje
: Fodor Bálint Dániel
: Fodor Bálint Dániel
Brand loyalty magic Inside Disney’s customer experience
: Pham Duong Hong Anh
: Pham Duong Hong Anh
Nyugat-nógrádi COOP Zrt. fejlesztési projekt megvalósítása, az ÁIR rendszer bevezetése
: Farkas Bálint
: Farkas Bálint
ERP rendszerek bevezetése
: Balogh Attila
: Balogh Attila
Hasonló tételek
-
A Vodafone arculatváltása
: Gyebnár Zita -
A Waberer's csoport arculatváltása
: Balogh Boglárka -
A Disney+ piacra lépése
: Tóth Anna Viktória -
A CIB Bank 2014-es arculatváltása
: Sipos Dorina -
A Persecutor Kft. arculatváltása és márkaépítése
: Ugrai Zsófia Eszter