Product placement mint hirdetési forma a mozifilmekben
Saved in:
Main Author: | Zajácz Barbara |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció Mozifilm Product placement |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26919 |
Similar Items
Product Placement 007
: Sőrés Luca
: Sőrés Luca
Effectiveness of product placement Investigation of relationship between product placement and purchase intension within the luxury market.
: Perger Attila
: Perger Attila
Product Placements in Blockbuster Movies
: Kalotai Martin
: Kalotai Martin
Product placement egy innovatív kommunikációs eszköz lehetőségei és korlátai
: Erdősi Dóra
Published: (2007)
: Erdősi Dóra
Published: (2007)
Product Placement and Brand Building in Video Games
: Rigó Ferenc
: Rigó Ferenc
A product placement előretörése és hazai fogadtatása
: Nagy Nikolett
: Nagy Nikolett
Product Placement, azaz a termékmegjelenítés a hazai piacon
: Lukácsi Zsuzsa
: Lukácsi Zsuzsa
Termékelhelyezés a magyar videóklipekben és dalszövegekben, fizetett és ingyenes product placement
: Gulyás Gergő Csaba
: Gulyás Gergő Csaba
An Exploratory Research on the Role and Influence of Product Placement in Korean Dramas How can South Korean PPL Affect Customer Behavior and Brand Awareness?
: Said Ranya
: Said Ranya
Product placement tengeren innen és túl, megvalósítási utak háttértényezői Amerikában és Európában
: Happ Judit
: Happ Judit
A termékelhelyezés, mint marketingeszköz formai megjelenítésének és szakmai támogatásának fejlődése a magyar mozifilmekben 2002 és 2012 között
: Csorba Márton
: Csorba Márton
A product placement és a tartalomba integrált szponzoráció összehasonlítása és a Z generációra gyakorolt hatásuk vizsgálata
: Simontsits Ágnes
: Simontsits Ágnes
A lakástakarékpénztár, mint megtakarítási forma
: Andrási Szabina
: Andrási Szabina
A lízing, mint finanszírozási forma
: Csonka Dorina
: Csonka Dorina
Online tartalomfogyasztási szokások és hirdetési trendek
: Czibik Tibor
: Czibik Tibor
Az online hirdetési piac fejlődése és jelenkori kihívásai - Hirdetési kampánycélok az autós és telekommunikációs hirdetők esetében
: Czeglédi Alexandra
: Czeglédi Alexandra
Újszerű hirdetési formák a közösségi média oldalain
: Greksa Dorina
: Greksa Dorina
A lízing, mint gépjármű-finanszírozási forma
: Pintér Zoé
: Pintér Zoé
Acatering International Kft hirdetési és kommunikációs stratégiája
: Bóday Kamilla Dóra
: Bóday Kamilla Dóra
Startup, mint vállalkozási forma, szemlélet, trend
: Csaba Viktória Klára
: Csaba Viktória Klára
A mobil hirdetési piac bemutatása, kihívásai és jövője
: Kokavecz Anna
: Kokavecz Anna
Influencer marketing - egy véleményvezér hatása a hirdetési világra
: Szabadi Alexandra
: Szabadi Alexandra
Az egészség- nyugdíjbiztosítás, mint alternatív gondoskodási forma
: Mészáros Kitti
: Mészáros Kitti
A Facebook és a Google automatizált hirdetési rendszerének bemutatása
: Gyenes Fanny
: Gyenes Fanny
Táblagépek használati jellemzői és a benne rejlő hirdetési potenciál
: Fazekas Zsófia
Published: (2014)
: Fazekas Zsófia
Published: (2014)
Lízing, mint finanszírozási forma egy társas vállalkozás szemszögéből, a Merkantil Bankon keresztül
: Rabi Barbara
: Rabi Barbara
A lízing, mint finanszírozási forma a vállalkozások életében
: Vári Mónika
: Vári Mónika
A munkaerő-kölcsönzés, mint atipikus foglalkoztatási forma napjaikban
: Farkas Nikoletta
: Farkas Nikoletta
A négynapos munkahét mint atipikus foglalkoztatási forma vizsgálata
: Szabó Adrienn
: Szabó Adrienn
Az egészség- és nyugdíjbiztosítás, mint alternatív gondolkodási forma
: Boros Dalma
: Boros Dalma
Az egészség és nyugdíjbiztosítás mint alternatív gondoskodási forma
: Irházi Ivett
: Irházi Ivett
Az egészség- és nyugdíjbiztosítás, mint alternatív gondolkodási forma
: Nagy-Wiandt Ágnes
: Nagy-Wiandt Ágnes
A mesterséges intelligencia használatának bemutatása a programmatic hirdetési rendszeren keresztül
: Farkas Bianka
: Farkas Bianka
Az online hirdetési platformok - A Google és Facebook fizetett hirdetései
: Potyondi Emese
: Potyondi Emese
A távmunka, illetve home office, mint lehetséges munkavégzési forma
: Farkas Dorottya Csenge
: Farkas Dorottya Csenge
Az " Unit Linked" biztosítási forma, mint pénzügyi befektetési lehetőség
: Erdős Róbert
: Erdős Róbert
A lízing mint finanszírozási forma, különös tekintettel a haszomgépjárművek lízingjére
: Nagy Balázs
: Nagy Balázs
A startup, mint vállalati forma bemutatása, működési feltételrendszere, helyzete Magyarországon
: Fajt Gergely
: Fajt Gergely
Vállalati vezetők tapasztalatai az üzleti coaching, mint fejlesztési forma választásáról
: Koller Krisztián Bence
: Koller Krisztián Bence
A fizetős és az organikus hirdetési eszközök összehasonlítása, magyar kiskereskedelmi webáruházak szempontjából
: Bondár Imre Kristóf
: Bondár Imre Kristóf
Similar Items
-
Product Placement 007
: Sőrés Luca -
Effectiveness of product placement Investigation of relationship between product placement and purchase intension within the luxury market.
: Perger Attila -
Product Placements in Blockbuster Movies
: Kalotai Martin -
Product placement egy innovatív kommunikációs eszköz lehetőségei és korlátai
: Erdősi Dóra
Published: (2007) -
Product Placement and Brand Building in Video Games
: Rigó Ferenc