Hogyan hat a marketingkommunikációs környezet a gyermekekre? Hogyan változik a televízióban szereplő élelmiszer reklámok megítélése a gyermekek egyes fejlődési szakaszaiban?
Elmentve itt :
Szerző: | Turupuli Zsuzsa |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció Gyermekmarketing Reklámkutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26926 |
Hasonló tételek
Multinacionális környezet hogyan hat a munkavállalók attitűdjére és teljesítményére
: Vukov Vivien Klaudia
: Vukov Vivien Klaudia
Reklámok hatása a gyermekekre
: Ambrus Melinda
: Ambrus Melinda
Hogyan hat a digitalizáció térnyerése a vállalkozói ökoszisztémára?
: Takács Károly Ádám
: Takács Károly Ádám
A reklámok hatása a gyermekekre
: Réz Adrienn
: Réz Adrienn
Hogyan hat az épségizmus a magyar autizmussal élő munkavállalókara?
: Farkas Karina
: Farkas Karina
A televíziós reklámok hatása a gyermekekre
: Drengubák Bernadett
: Drengubák Bernadett
Hogyan hat az épségizmus a magyar pályakezdő autizmussal élő munkavállalókra?
: Farkas Karina
: Farkas Karina
Hogyan hat a lakossági hitelezésre az IFRS 9 szerinti várható veszteség becslésének változása
: Nagy János
: Nagy János
A reklámok hatásának vizsgálata a 7-10 éves gyermekekre
: Balis Zsófia
: Balis Zsófia
A televízió hatása a gyermekekre
: Faludi Barbara
Megjelent: (2007)
: Faludi Barbara
Megjelent: (2007)
A reklám hatásai a gyermekekre
: Krajcsi Enikő
: Krajcsi Enikő
Szakmai gyakorlatom bemutatása és egy aktualitás elemzése, miszerint hogyan hat a koronavírus a turizmusra?
: Kuli Szimonetta
: Kuli Szimonetta
A média és a digitális technológia avagy Hogyan hat a digitalizáció a reklám- és médiaiparra
: Kuti Tamás
: Kuti Tamás
A televíziózás hatása az óvodáskorú gyermekekre
: Cseke Dorina
: Cseke Dorina
A média befolyásoló ereje kiskorú gyermekekre
: Brganunc Diána
: Brganunc Diána
A kapunyitási pánik generációs távlatból, avagy hogyan hat az Y és Z generációra a negyedéleti krízis?
: Molnár Réka
: Molnár Réka
Média hatása az óvodás korú gyermekekre
: Kovács Kitti
: Kovács Kitti
Hat szigma a folyamatjavítás módszertana: Az eljárás alkalmazása a Bombardier Transportation-nál
: Niedermüller Vanda
: Niedermüller Vanda
A képernyőn megjelenő erőszak hatása a gyermekekre
: Nemes Kitti
: Nemes Kitti
A reklám hatása a 3-12 éves gyermekekre
: Kósikné Kiss Réka Eszter
: Kósikné Kiss Réka Eszter
Hat hetes gyakorlatom egy színpadtechnikai cégnél
: Juhász Renáta
: Juhász Renáta
Hogyan hat az e-kereskedelem és az e-logisztika a fogyasztói magatartásra és milyen változásokat generált az elmúlt évtizedben?
: Pethe Viktor István
: Pethe Viktor István
Hogyan hatnak a reklámok a férfiasság megítélésére?
: Hrabovszky-Veres Zita
: Hrabovszky-Veres Zita
Az erőszakos médiatartalmak gyermekekre gyakorolt hatása, a vonatkozó törvényi szabályozás bemutatása
: Szalmási Barnabás
: Szalmási Barnabás
Hat ország egészségügyi rendszerének története, reformjai és jelenlegi problémái
: Forgács Anna, et al.
Megjelent: (2003)
: Forgács Anna, et al.
Megjelent: (2003)
Hogyan változik az utazás hagyományos célja a közösségi média okozta FOMO-hatására a Z generációnál?
: Horváth Lili
: Horváth Lili
A Cargill Magyarország Zrt. komplex elemzése hat év beszámolója alapján
: Denk Flóra
: Denk Flóra
Hogyan változik az utazás hagyományos célja a közösségi média okozta FOMO-jelenség hatására a Z generációnál?
: Horváth Lili
: Horváth Lili
Hogyan adjunk el videójátékot? A videójáték-ipar marketingkommunikációs eszközei, alkalmazásuk és hatásuk
: Szaszák Tamás János
: Szaszák Tamás János
Az európai startup környezet és Magyarország vállalkozói környezete
: Lendvai Ákos Pál
: Lendvai Ákos Pál
Hogyan tovább Gundel?
: Vrana Szilvia
: Vrana Szilvia
ITIL alapú IT környezet
: Tóth Enikő Tímea
: Tóth Enikő Tímea
Hogyan készül? Certifikátok bemutatása
: Farkas Gabriella
: Farkas Gabriella
A mesék érték-kommunikációja régen és ma, hogyan és mennyiben befolyásolja a gyermekek értékorientációját?
: Kukoda Alexandra
: Kukoda Alexandra
Hogyan vélekedünk a nonprofitról?
: Naszódy Dóra
: Naszódy Dóra
„HÁT, AKKOR ÍGY KELL ÉLNÜNK” - A médiahasználat szociális reprezentációinak vizsgálata a magyar televíziózás történetében
: Kiss Richárd János
: Kiss Richárd János
Hasonló tételek
-
Multinacionális környezet hogyan hat a munkavállalók attitűdjére és teljesítményére
: Vukov Vivien Klaudia -
Reklámok hatása a gyermekekre
: Ambrus Melinda -
Hogyan hat a digitalizáció térnyerése a vállalkozói ökoszisztémára?
: Takács Károly Ádám -
A reklámok hatása a gyermekekre
: Réz Adrienn -
Hogyan hat az épségizmus a magyar autizmussal élő munkavállalókara?
: Farkas Karina