ServiceNow rendszer bevezetése egy gyógyszeripari nagyvállalatnál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vass Csaba
További közreműködők: Szigili Krisztina
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:help-desk
nagyvállalat
support system
szolgáltatásmenedzsment
ügyfélszolgálat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27080
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatomfő témakörének a nagyvállalati szolgáltatásmenedzsmentet, azon belül is a ServiceDeskterületét választottam. A cég IT szervezete a világban leginkább elterjedt ITILszolgáltatás menedzsment módszertanokat alkalmazza, e szerint szervezi felépítésétés működését. Miután bemutattam a téma elméleti részét, a vállalatnál használtrendszer jelenlegi állapotát vizsgáltam.Azúj jegykezelő rendszert, a ServiceNow-t nemrégiben vezette be a cég, így felmerültek bennemolyan kérdések, mint pl. milyen módon illeszkedik a vállalati folyamatokba az új rendszer,milyen előnyei lehetnek ennek az új rendszernek a régihez képest vagy az, hogy mennyirehasználható a hibabejelentő egy egyszerű felhasználó számára. A rendszer elemzése soránkitértem az előforduló gyengeségekre, valamint arra, milyen fejlesztési lehetőségek lehetségeseka feltárt gyengeségekkel kapcsolatban. Bízombenne, hogy a záródolgozatomban leírtak által sikerült átfogó képet bemutatnoma nagyvállalati IT ServiceDesk megoldásaira vonatkozóan, minden szempontból.