Egy Gazdasági Szervezet IT Aspektusú Bemutatása Szoftver Képességeik, Kommunikációs, Adatmegosztási és Koordinációs szempontokból

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szász Balázs
További közreműködők: Szabó Zsolt Antal
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:adatbázis
adatmegosztás
adatvédelem
kommunikációs csatornák
koordináció
szoftverek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27092
Leíró adatok
Kivonat:ÖSSZEFOGLALÁS  Egy Gazdasági Szervezet IT Aspektusú Bemutatása Szoftver Képességeik, Kommunikációs,   Adatmegosztási És Koordinációs Szempontokból  Szász Balázs   Nappali / Gazdaságinformatikus    Záródolgozatom célja az volt, hogy bemutassa egy nagyvállalat hibajegy kezelését és az abban segítségérére lévő ügyfélszolgálati csapatot. A munkám elejét a két vállalat és a kapcsolata bemutatásával kezdtem. A feladott hibajegy megértéshez szükséges megismerni a szolgáltató által biztosított rendszereket és a támogatás szintjeit a megfelelő megoldócsoport megtalálásához. Ehhez ismertettem a technikai alapokat. A dolgozatom további részei az ügyfélszolgálat által használt általános és jegykezelő szoftvereket mutatja be azoknak leírásával és betöltött funkcióaikkal, majd a munkavégzéshez nélkülözhetetlen dokumentációkat ismertetem. A szolgáltatási egyezményi szintek betartásához elengedhetetlen a koordinált munkavégzés, így ezt jelen ügyfélszolgálat csapatának példájával mutatom be. A csapat, amelynek tagja lettem két fő jegytípussal dolgozik, ezek az incidensek és a változtatási kérelmek. Dolgozatomban ismertetem ezeknek a definícióit, kezelését, a közben rendelkezésre álló kommunikációs csatornákat és a helyes kommunikáció módját az ügyfél és a megbízó irányába az ügyfélszolgálat szempontjából. A szenzitív információ illetéktelen kézbe kerülése ellen jelen csapat által tett lépések és kötelezően betartandó szabályok, folyamatok leírásával zárom a munkám.