Banki kapcsolatok és a bankválasztás szempontjai egy biztosító társaság szemszögéből

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Béltekiné Nagy Elvira
További közreműködők: Szennay Áron
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bank
bankbiztonság
befektetés
biztosítás(ok)
pénzforgalom
ügyfelek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27116

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg27116
005 20210329095824.0
008 201127suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Béltekiné Nagy Elvira 
245 1 0 |a Banki kapcsolatok és a bankválasztás szempontjai egy biztosító társaság szemszögéből  |c Béltekiné Nagy Elvira  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatombanbemutatom, hogy mennyire szerteágazó a biztosítási üzletág és hogy milyenfontos szerepet is töltenek be a banki kapcsolatok a Biztosító életében.Beigazolódik majd, hogy fontos időnként felülvizsgálni meglévő folyamatainkatés szükség szerint változtatni azokon az új helyzethez igazodva. Rendszeresenmonitorozni kell bevételeinket és kiadásainkat, annak érdekében, hogy időbenmeg tudjuk tenni a megfelelő lépéseket. Kulcsfontosságú, hogy egy ilyen nagyvállalat is a lehető leggyorsabban reagáljon a gazdasági változásokra és egyébkrízis helyzetekre.Azoperatív pénzügyi terület napi működésén keresztül betekinthetünk a biztosítópénzforgalmába, a számlavezető bankok kiválasztásba, egy tender lefolytatásábaés a banki kapcsolattartásba. Mindezek hatással vannak az ügyélkapcsolatokrais, hisz, ha nem működik minden gördülékenyen a két fél között, akkor annak akövetkezményeit az ügyfelek is megérzik. Példával szemléltetve ezt: ha a bankinformatikai hiba miatt nem tudja szolgáltatni a kivonatot a Biztosító részérea számláján történt jóváírásokról és terhelésekről, akkor azt nem tudják időbenlekönyvelni. Ha nincs lekönyvelve, akkor nem lehet befektetni a megfelelőalapba, így károsodhat az ügyfél. Egy másik példa erre, ha nem érkezik válaszüzenet a banktól az elküldött utalásokra vonatkozóan, akkor nem szerez időbentudomást arról a Biztosító, ha egy kifizetése valamilyen okból nem tudottteljesülni és visszajött a pénz. Amikor minden a forgatókönyv szerint megy,akkor senkinek nem tűnik fel semmi, mert ez az elvárt stabil működés. Amikorviszont valamilyen hiba van bármelyik félnél, akkor azt mindenki észreveszi.Igazodvaa 21. század elvárásaihoz és fejlődési tempójához, a Biztosító is fel kellvegye ritmust, így garantálva az ügyfél elégedettséget. Szükségszerű bevezetnieaz online fizetési lehetőséget, hogy a biztosítási díjakat ebben a kényelmesformában is fizetni tudják az ügyfelek. A banki tender ki is tért erre afizetési módra, így a háttér adott, csak az ütemtervet kell kidolgozni és abelső fejlesztéseket kell megtenni az indulás érdekében. Fokozatos bevezetésrevan szükség, kezdve az egyszerűbb esetekkel, majd apránként kiterjesztve azösszes lehetséges díjtípusra. Továbbá a költséghatékonyság jegyében fontoslenne kampányokat indítani a szerződött partnerek részére annak érdekében, hogya lehető legtöbb ügyfelet áttereljék a postai készpénzes fizetési módrólcsoportos beszedésre vagy állandó átutalásra. Persze új lehetőségként megfontolandólenne az azonnali fizetési elindulásával biztosított fizetési kérelemalkalmazása. Ezzel elektronikus banki csatornákon keresztül juttathatja el aBiztosító az ügyfél bankjába a várt díjra vonatkozó igényét, melyet az ügyfélbeérkezésétől számított 60 napon belül könnyen és gyorsan jóváhagyhat vagyelutasíthatja a tranzakciót.Mindezekbőljól látszik, hogy mindig van miért figyelemmel kísérni a vállalat pénzügyeit ésélve az új lehetőségekkel esetlegesen lejjebb szorítani a költségeket adottesetben az ügyfélelégedettség növelésével. A technika vívmányai egyre inkábbelőtérbe helyeződnek, ahogy az újabb és újabb generációk felnőnek. Sőt elvárásmár részükről a gyors, könnyű és hatékony ügyintézés. Egy Biztosítónak mindigés mindenkor rendelkezésre kell állnia ügyfelei számára, akkor is, ha egy ilyenegészségügyi krízishelyzet alakul ki, mint a mostani világ méretű korona vírus.Biztosítania kell ügyfeleit arról, hogy befektetéseik jó kezekben vannak ésszakmailag támogatni kell őket annak érdekében, hogy a legmegfelelőbb döntésthozzák meg, mert „a türelmetlen embereket vonzza a pénz, de a pénzt csak atürelmes emberek vonzzák” (Warren Buffett). 
695 |a bank 
695 |a bankbiztonság 
695 |a befektetés 
695 |a biztosítás(ok) 
695 |a pénzforgalom 
695 |a ügyfelek 
700 1 |a Szennay Áron  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27116/1/FOSZK_ZD_B%C3%89LTEKIN%C3%89_NAGY_ELVIRA_S5VMF7.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27116/2/FOSZK_OF_B%C3%89LTEKIN%C3%89_NAGY_ELVIRA_S5VMF7.pdf  |z Dokumentum-elérés