Nagyvállalati marketing-controlling rendszerek közötti eltérések a B2B és B2C szintjén

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Cintia
További közreműködők: Németh Dr. Krisztina
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:döntéstámogatás
eredményesség
hatékonyság
marketingcontrolling
nagyvállalatok esettanulmányok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27130
Leíró adatok
Kivonat:      „Marketing-controlling”. Habár laikusként lehet vanelképzelésünk, mi az a marketing, és már a controlling szót is hallhattuk, vagyolvashattuk valamilyen pénzügyi kontextusban, na de együtt?! Ez is mutatja, hogy egy fiatal fogalomról van szó,mely még nem annyira elterjedt a köztudatban. Alapvetően a marketingmérhetőségét próbálja megcélozni. De lehetséges ez? Valóban mérhető amarketing? Azonban azt sem szabad figyelmen kívül hagynunk, hogy ki az üzenetcímzettje: egy másik vállalat vagy egy végfogyasztó. Ennek megfelelően a„mérési kísérletek” is változhatnak. Főleg, ha egy nagyvállalatról van szó,ahol külön részlege révén erre tetemes pénzeket is költhet. De hogyan isműködik egy ilyen marketing-controlling rendszer a valóságban? Mennyire széleskörben ismerik a létező eszközöket, és egyáltalán használják-e őket avállalatok? Ezen kérdések irányították és alapozták meg kutatásom célját.