Z generáció a közösségi médiában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kiss Dzsenifer
További közreműködők: Szánthó Dr. Zsuzsanna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Z-generáció
generációs fejlődés
hirdetések
internetes reklám(ok)
közösségi média
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27354
Leíró adatok
Kivonat:Minden generáció sajátos értékeken és hiedelmeken, attitűdökön és tapasztalatokon keresztül azonosítja önmagát, melyek által a közöttük lévő különbségek nyilvánvaló tehetőek. Számos tanulmány és kutatás foglalkozik a Z generációval, hiszen a korábbi generációkkal ellentétben rengeteg dologban különbözik. Dolgozatomban ezen generáció közösségi médiával és kommunikációval kapcsolatos szokásait ismertetem illetve arra keresem a választ, hogy ezek milyen mértékben és hogyan befolyásolják őket. Milyen marketingeszközök bizonyulnak hatásosnak ha fogyasztóként tekintünk rájuk.