HELL ENERGY márka értékének vizsgálata a fogyasztók tükrében
Saved in:
Main Author: | Kovács Evelyn |
---|---|
Other Authors: |
Szánthó Dr. Zsuzsanna
Totth Dr. Gedeon Pantl Péter |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | HELL ENERGY fogyasztói igények fogyasztói magatartás marketingkutatás márka márkahűség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27355 |
Similar Items
Hell Energy komplex átvilágítása
: Arany Szabolcs László
: Arany Szabolcs László
A HELL ENERGY marketingstratégiájának elemzése
: Antal Brigitta Krisztina
: Antal Brigitta Krisztina
A HELL ENERGY COFFEE márka sikerének növelési lehetőségei a fogyasztói preferenciák alapján
: Fürtös Eszter
: Fürtös Eszter
A HELL ENERGY versenytársainak az elemzése
: Szélpál Bence
: Szélpál Bence
HELL ENERGY Magyarország Kft Sikersztori, avagy egy hazai vállalat nemzetközi piacra lépése
: Tátrai Richárd
: Tátrai Richárd
A HELL ENERGY Social Media jelenlétének elemzése
: Koczka Margaréta
Published: (2019)
: Koczka Margaréta
Published: (2019)
A Hell Energy Magyarország Kft. páratlan innovációja, avagy a Hell AI bevezetése
: Czigány Hanna Kata
: Czigány Hanna Kata
A Hell Energy Magyarország Kft. kommunikációja és marketingstratégiája
: Kincses Krisztián György
: Kincses Krisztián György
A Hell Energy Mgyarország Kft. elemzése marketing szempontból
: Bugyi Rita Anna
: Bugyi Rita Anna
A HELL ENERGY KFT sikereinek a titka, avagy marketingkommunikációja
: Vécsei Bence Tibor
: Vécsei Bence Tibor
HELL Energy KFT. Sales és Trade promotion tevékenységének elemzése
: Tóth Benedek Aurél
: Tóth Benedek Aurél
Generációk eltérő energiaital fogyasztási szokásai a HELL ENERGY Drink vonatkozásában
: Kómár Kornélia
: Kómár Kornélia
Cash flow elemzés a Hell Energy Magyarország Kft. beszámolója alapján
: Ráczné Tatár Zsanett
: Ráczné Tatár Zsanett
A Hell Energy Coffee rebranding folyamata a változó piaci igények alapján
: Gyebnár Dániel
: Gyebnár Dániel
A HELL ENERGY Magyarország Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Balogh Ivett
: Balogh Ivett
A Hell Energy Magyarország Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése és elemzése
: Fekete Ákos
: Fekete Ákos
A zenészek márka értékének mérése és a fogyasztói magatartás a magyar zeneiparban
: Balla Viktória
: Balla Viktória
Energy drink industry in Hungary Hell's marketing strategy on the Hungarian market /
: Veres Seron
: Veres Seron
Futballisták piaci értékének statisztikai módszereken alapuló vizsgálata
: Joháczi Attila
: Joháczi Attila
Ozora turisztikai értékének a fejleszthetőségei
: Árva Martin
: Árva Martin
Egy információtecnológiai vállalat értékének meghatározása
: Zsiga Dorottya
: Zsiga Dorottya
A Norbi Update Lowcarb Nyrt. tőzsdei bevezetésének vizsgálata a vállalat érettségének és értékének tükrében
: Füzes Tamás Bálint
: Füzes Tamás Bálint
A MOL tőzsdei és hatékonyság alapú értékének a vizsgálata
: Németh Andor
: Németh Andor
A GrandVision Hungary Kft. tevékenységének vizsgálata, és kereskedelmi márkás termékeinek megjelenése a fogyasztók vásárlási szokásaiban
: Kovács Ágota
: Kovács Ágota
Egy öntészeti társaság privatizációs értékének elemzése
: Rékasi Róbert
: Rékasi Róbert
Az NVIDIA vállalat részvény értékének vizsgálata diszkontált pénzáramok módszerével
: Harsányi Gergely
: Harsányi Gergely
A Kanizsa Sörgyár Rt. privatizációs értékének elemzése
: Subosits János Antal
: Subosits János Antal
A Dove szépségápolási márka marketingkommunikációja, illetve annak hatása a fogyasztók magatartására
: Geröly Rebeka Csilla
: Geröly Rebeka Csilla
Energy Diplomacy Azerbaijan's Role in European Energy Security
: Mammadli Elmaddin
: Mammadli Elmaddin
Egy vállalkozás hatékonyságának és jövedelmezőségének vizsgálata, az arany piaci értékének függvényében
: Lázár Szilvia
: Lázár Szilvia
Egy vállalkozás jövedelmezőségének és hatékonyságának vizsgálata, az arany piaci értékének függvényében
: Lázár Szilvia
: Lázár Szilvia
Az influenszer- és celebritásmarketing hitelességalapú vizsgálata a Hell energiaital példáján keresztül
: Rövid Beatrix Alexandra
: Rövid Beatrix Alexandra
A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében
: Monori Veronika Éva
: Monori Veronika Éva
A HELL energiaitalok piaci pozíciójának és márkamenedzsmentjének elemzése
: Fischer Brigitta Vivien
: Fischer Brigitta Vivien
A saját márkás termék csomagolások dizájnjának szerepének feltárása, valamint a fogyasztók saját márkás termékekkel kapcsolatos attitűdjének és viselkedésének megértése
: Ozsváth Teónia
: Ozsváth Teónia
Speciális étrendet folytató fogyasztók szokásainak vizsgálata
: Sztán-Kovács Bernadett
: Sztán-Kovács Bernadett
A diploma értékének és a felsőoktatás megítélésének változása, elemzése
: Borza Masa Melinda
: Borza Masa Melinda
Az RTL Klub értékének alakulása a magyar média környezetben
: Liszkai Katalin
: Liszkai Katalin
A PR szerepe a HELL A.I. energiaital bevezetésében
: Horváth Zsanett
: Horváth Zsanett
Egy vállalkozás vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének vizsgálata, az arany piaci értékének függvényében
: Lázár Szilvia
: Lázár Szilvia
Similar Items
-
Hell Energy komplex átvilágítása
: Arany Szabolcs László -
A HELL ENERGY marketingstratégiájának elemzése
: Antal Brigitta Krisztina -
A HELL ENERGY COFFEE márka sikerének növelési lehetőségei a fogyasztói preferenciák alapján
: Fürtös Eszter -
A HELL ENERGY versenytársainak az elemzése
: Szélpál Bence -
HELL ENERGY Magyarország Kft Sikersztori, avagy egy hazai vállalat nemzetközi piacra lépése
: Tátrai Richárd