A marketing, mint emberi cselekvés, minden eladásban érdekelt piaci szereplő, legyen az kiskereskedelmi egység vagy nagy üzletlánc, szerepet tölt be az eladási mutatók javításában
Elmentve itt :
Szerző: | Farkas Zsófia |
---|---|
További közreműködők: | Totth Dr. Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | eladás - értékesítés eladási mutatók kiskereskedelem marketing nagykereskedelem ösztönzés üzlet |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27375 |
Hasonló tételek
Meggyőző kommunikáció a személyes eladásban
: Máthé Áron
: Máthé Áron
Az eladási forgalom vizsgálata viszonyszámok segítségével témakör feldolgozási módja
: Kis Beáta
: Kis Beáta
A COOP üzletlánc marketingfókuszú bemutatása
: Vass Béla
: Vass Béla
A Coop üzletlánc online értékesítése
: Vidra Eszter
: Vidra Eszter
Digitális üzleti modell CBA üzletlánc
: Deák Orsolya
: Deák Orsolya
Hazai üzletlánc a minőségi magyar termékekért
: Boglári Barbara
: Boglári Barbara
A menedzsmentet a hibaokok feltárásában és javításában segítő eszközök
: Sápi Milán Pál
: Sápi Milán Pál
Minőségbiztosítási rendszerek szerepe a termelési és szolgáltatási folyamatok javításában.
: Bárány Alexandra
: Bárány Alexandra
A Douglas üzletlánc hazai marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Nagy Ágnes
: Nagy Ágnes
Frizura minden áron?
: Horváth Anna Zsófia
: Horváth Anna Zsófia
A Spar üzletlánc kereskedelmi működése és gazdasági helyzete
: Bódis Botond
: Bódis Botond
Minőségbiztosítási rendszerek szerepe a Crown Magyarország Csomagolóipari Kft. termelési folyamatainak javításában
: Árki Bianka
: Árki Bianka
Alternatív gazdasági mutatók
: Kapu-Marinovszki Orsolya
: Kapu-Marinovszki Orsolya
Alternatív gazdasági mutatók
: Sipos Balázs
: Sipos Balázs
Az eladási árat befolyásoló tényezők és az árképzés gyakorlata a Lajosmizsei Folplast Kft.-nél
: Molnár Barbara
: Molnár Barbara
Mixin - Egy kattintással minden!
: Kiss Luca Blanka
: Kiss Luca Blanka
A továbblépés egy lehetséges útja a KKV-k kockázati tőkefinanszírozási helyzetének javításában
: Kovácsné Antal Anita
Megjelent: (2011)
: Kovácsné Antal Anita
Megjelent: (2011)
A klímavédelemben szerepet játszó turista felelős magatartása
: Káll Márk
: Káll Márk
Statisztikai mutatók elemi úton
: Bánhalmi Árpád
Megjelent: (2005)
: Bánhalmi Árpád
Megjelent: (2005)
Egy város minden útjának bejárása
: Cseresnyés Attila
: Cseresnyés Attila
A felsőoktatási intézmények kiválasztásában szerepet játszó stratégiai elemek
: Földesi Adrienn
: Földesi Adrienn
Várkonyi étterem itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Gruda Miklós
: Gruda Miklós
Az okostelefon, mint gazdasági és technológiai szereplő
: Kolocsán Ádám
: Kolocsán Ádám
Minden, amit a közraktározásról tudni érdemes
: Jakab Ramóna
: Jakab Ramóna
Velence Resort & Spa itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Takács Péter
: Takács Péter
Az UNESCO listán szereplő magyarországi helyszínek turisztikai kínálata
: Kereszturi Laura
: Kereszturi Laura
Minden feladat fontos, de "a legkisebb is számít"!
: Gyöngyösi Réka
: Gyöngyösi Réka
Értékteremtő folyamatok vizsgálata egy meghatározó kereskedelmi üzletlánc példáján keresztül- Auchan áruházak működési tapasztalatai
: Maczkó Katalin
: Maczkó Katalin
Fiók legyen, vagy leány? Az európai telephely útján végzett nemzetközi gazdasági tevékenység vizsgálata cégjogi, adójogi és pénzügyi szempontok figyelembe vételével
: Balogh Henriett
: Balogh Henriett
KPI mutatók és teljesítménymérés a nemzetközi fuvarozásban
: Pető Bianka
: Pető Bianka
Vendéglátó vállalkozások vizsgálata vezetői számviteli mutatók alapján
: Olter Dávid
: Olter Dávid
Teljesítmény mutatók alkalmazása a pénzügyi folyamatelemzés során
: Sárai Dorottya
: Sárai Dorottya
Az Old Erica étterem itallapján szereplő sörök értékesítésének elemzése
: Plaszkó Zsanett
: Plaszkó Zsanett
Hotel Veritas KFT. Budapest itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Fodor Balázs
: Fodor Balázs
A hazai divatiparban szereplő kereskedők jelenlegi helyzete és lehetőségei
: Cinder Kristóf
: Cinder Kristóf
Jamie Oliver’s Italian Restaurant itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Cseh Blanka
: Cseh Blanka
A Kékszalag vitorlásverseny hatásai a hazai vitorlásturizmusra, kiemelten vizsgálva Balatonfüred szerepét
: Pálfy Kata
: Pálfy Kata
Konferenciaszervezés minden évben új csapattal az AIESEC-nél
: Makovics Roxána Gyöngyi
: Makovics Roxána Gyöngyi
Egy minden mentes kínálatot biztosító vendéglátóhely fenntarthatósági törekvései.
: Kiss Daniella
: Kiss Daniella
Minden, amit a reklámról tudni lehet és kell
: Farkas Laura
: Farkas Laura
Hasonló tételek
-
Meggyőző kommunikáció a személyes eladásban
: Máthé Áron -
Az eladási forgalom vizsgálata viszonyszámok segítségével témakör feldolgozási módja
: Kis Beáta -
A COOP üzletlánc marketingfókuszú bemutatása
: Vass Béla -
A Coop üzletlánc online értékesítése
: Vidra Eszter -
Digitális üzleti modell CBA üzletlánc
: Deák Orsolya