A Schneider Autóház Kft. értékesítési és marketingstratégiája
Elmentve itt :
Szerző: | Boár Fanni Kitti |
---|---|
További közreműködők: | Kopcsay Dr. László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | SWOT-elemzés autóipar autóértékesítés marketingstratégia online értékesítés árstratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27385 |
Hasonló tételek
A Dorogi Autóház 2000 Kft marketing stratégiája
: Simig László
: Simig László
Az Iniciál Autóház Kft. marketingkommunikációs tevékenységét bemutató elemzés
: Medgyasszay Áron
: Medgyasszay Áron
Egy multinacionális vállalkozás,a Schneider Electric transzferárazásáról. A Schneider Electric piacvezető szerepének megtartásáról, megerősítéséről.
: Bense Dóra
: Bense Dóra
A Tesla, Inc. (TESLA) értékesítési és marketingstratégiája
: Janiga Gergely
: Janiga Gergely
Biotech USA a piacvezető nagyvállalkozás értékesítési és marketingstratégiája
: Gerics Roland
: Gerics Roland
Beruházások a Schneider Electric Hungária Villamossági Zrt.-nél
: Pálczás Kinga
: Pálczás Kinga
Termelés hatékonyságának növelése a Schneider Electric Zrt.-nél
: Bertók Eszter
: Bertók Eszter
Termelési logisztikai és raktározási rendszerek szemléltetése Schneider vállalaton belül
: Horváth Péter
: Horváth Péter
A Schneider Electric Villamossági Zrt. Zalaegerszegi Gyáregységének beszerzési folyamata
: Miklós Tímea
: Miklós Tímea
Case study about the leadership development and their effect on the performance in Schneider Electric
: Imhof Dávid László
: Imhof Dávid László
Az értékesítés, készletek és a gyártástervezés folyamata a Schneider Electricnél
: Belső László
: Belső László
A klórmentes termékek értékesítési és marketingstratégiája egy konkrét vállalat keretein belül
: Stefankovics Noémi
: Stefankovics Noémi
A Schneider Electric Zrt. számviteli szabályozása és riportálási rendszerének bemutatása
: Baranyai Bianka
: Baranyai Bianka
A Stiefel Magyarország Kft. marketingstratégiája és értékesítési tevékenysége, kiemelve a B2B szektort
: Kovács Krisztina
: Kovács Krisztina
A felelősségi központok és azok teljesítménymérése a Schneider Electric controlling rendszerében
: Aszalós Gyöngyvér Ágnes
: Aszalós Gyöngyvér Ágnes
A szolgáltatások szerepe a Globális Értékláncokban – Esettanulmány a Schneider Electric-ről
: Vereszki Tünde
: Vereszki Tünde
Karbonsemlegesség útján a fenntarthatóság érdekében a Schneider Electric cégcsoport példáján keresztül
: Bauer Bernadett
: Bauer Bernadett
Technokov Kft. Marketingstratégiája
: Ruzinkovics László
: Ruzinkovics László
Ötlettől a megvalósulásig, javaslattételi rendszer a Schneider Electric Hungária Villamossági Zrt.-nél
: Szabó Evelin Nóra
: Szabó Evelin Nóra
A pénzügyi kontrolling és az anyagproduktivitás bemutatása a Schneider Electric Zrt. példáján keresztül
: Dózsa Ágnes
: Dózsa Ágnes
A Walmark Kft. marketingstratégiája
: Bánhegyi Réka
: Bánhegyi Réka
A Volvex Kft. marketingstratégiája
: Hajdú Gabriella
: Hajdú Gabriella
Az Alphasonic Kft. Marketingstratégiája
: Balázs Boglárka
: Balázs Boglárka
A Decor Floor Kft marketingstratégiája
: Szolnoki Tímea
: Szolnoki Tímea
A Netlife Robotics Kft. marketingstratégiája
: Knoll Kristóf
: Knoll Kristóf
A B Visible Kft. marketingstratégiája
: Nagy Judit
Megjelent: (2014)
: Nagy Judit
Megjelent: (2014)
A Sundance Deli Kft. marketingstratégiája
: Tóth Janka
: Tóth Janka
A Clean Center Kft. marketingstratégiája
: Török Márta
: Török Márta
Termelés előkészítési folyamatok IT támogatása a Schneider Electric Hungária Villamossági Zrt zalaegerszegi gyáregységének technológiai osztályán
: Kurta Arnold
: Kurta Arnold
Az InfoService Kft. marketingstratégiája
: Varga-Tiber Zsolt
: Varga-Tiber Zsolt
Pappas Auto Magyarország Kft. Marketingstratégiája
: Vass Gergő Dániel
: Vass Gergő Dániel
Az Auchan Magyarország Kft. marketingstratégiája
: Baracskai Bettina
: Baracskai Bettina
A tárgyi eszköz leltározás folyamata és végrehajtásának bemutatása a Schneider Electric Hungária Zrt. Zala gyáregységénél
: Dózsa Ágnes
: Dózsa Ágnes
Net-kert Kft. bemutatása és marketingstratégiája
: Tolnai Tamás
: Tolnai Tamás
Lukoil marketingstratégiája
: Máthé Ildikó
: Máthé Ildikó
Emirates marketingstratégiája
: Hegedüs Gergő Gábor
: Hegedüs Gergő Gábor
A Buddha-Bar Hotel Budapest marketingstratégiája
: Furák Fanni
: Furák Fanni
Az emberi erőforrás menedzsment módszertani fejlődése, 21. századi új kihívásai – A Schneider Electric példáján keresztül
: Molnár Dávid Ferenc
: Molnár Dávid Ferenc
Egy mikrovállalkozás marketingstratégiája - Extra-Audit Kft.
: Balázs Eszter
: Balázs Eszter
Az Ars Una Studio Kft. marketingstratégiája
: Kerschbaummayer Eliza
: Kerschbaummayer Eliza
Hasonló tételek
-
A Dorogi Autóház 2000 Kft marketing stratégiája
: Simig László -
Az Iniciál Autóház Kft. marketingkommunikációs tevékenységét bemutató elemzés
: Medgyasszay Áron -
Egy multinacionális vállalkozás,a Schneider Electric transzferárazásáról. A Schneider Electric piacvezető szerepének megtartásáról, megerősítéséről.
: Bense Dóra -
A Tesla, Inc. (TESLA) értékesítési és marketingstratégiája
: Janiga Gergely -
Biotech USA a piacvezető nagyvállalkozás értékesítési és marketingstratégiája
: Gerics Roland