A 2019-es junior női kézilabda Európa-bajnokság marketing szempontú elemzése
Saved in:
| Main Author: | Dobos Vivien Tímea |
|---|---|
| Other Authors: |
Szabó Dr. Zoltán
Csejtei Ildikó |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | kézilabda marketing sportfogyasztás sportmarketing szolgáltatásmarketing utánpótlás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27392 |
Similar Items
Úszó Európa-bajnokság rendezése Magyarországon - a 2020/2021-es Vizes Európa-bajnokság nyomán -
: Simon Petra Anna
: Simon Petra Anna
Az OTP Junior összehasonlítása a hazai versenytársakkal és szolgáltatásmarketing szempontú elemzése
: Zombor Adrienn
: Zombor Adrienn
Az OTP Junior összehasonlítása a hazai versenytársakkal és szolgáltatásmarketing szempontú elemzése
: Zombor Adrienn
: Zombor Adrienn
A 2021-es Labdarúgó-Európa-bajnokság Budapesten
: Kiss Amanda
: Kiss Amanda
A megasportrendezvények hatása Magyarországon- A 2017-es FINA Vizes Világbajnokság és a 2022-es férfi kézilabda Európa-bajnokság turizmusra, gazdaságra gyakorolt hatásainak összehasonlítása
: Refle Orsolya Rozália
: Refle Orsolya Rozália
Franciaország bemutatása és a 2016-os labdarúgó Európa-bajnokság hatásai a turizmusra.
: Kiss Krisztián Károly
: Kiss Krisztián Károly
A Prizma-Junior Zrt. vagyoni-, pénzügyi-, és jövedelmi helyzete a 2019-2021. évi beszámolók alapján
: Kolozsi Kinga
: Kolozsi Kinga
„Szurkoljunk együtt, mint még soha!” Vodafone, mint a 2014-es Vízilabda Európa Bajnokság kommunikációs partnere
: Ladoniczki Sára Kata
: Ladoniczki Sára Kata
A Zsona Dekor marketing szempontú elemzése
: Deme Zsófia Lívia
: Deme Zsófia Lívia
Tokaj hegyalja borkülönlegességeinek marketing szempontú elemzése
: Budányi Georgina
: Budányi Georgina
Tokaj hegyalja borkülönlegességeinek marketing szempontú elemzése
: Budányi Georgina
: Budányi Georgina
A kézilabda szerepe a turizmusban
: Mohácsik Mária
: Mohácsik Mária
A Magyar Kézilabda Szövetség és a Győri Audi ETO KC női kézilabdacsapat kommunikációs tevékenységének vizsgálata
: Hegedűs Fanni
: Hegedűs Fanni
Professzionális kézilabda csapatok marketingtevékenysége Magyarországon
: Bakonyi Dóra
: Bakonyi Dóra
A kézilabda és a turizmus kapcsolata
: Ágoston Nóra Krisztina
: Ágoston Nóra Krisztina
Szállásportálok kommunikáció szempontú elemzése
: Bernáth Anto Aneta
: Bernáth Anto Aneta
A sziget, mint nemzetközi fesztivál marketing szempontú elemzése
: Kliszek Zsuzsanna
Published: (2014)
: Kliszek Zsuzsanna
Published: (2014)
A kézilabda turizmusra gyakorolt hatása Magyarországon
: Rivasz Balázs
: Rivasz Balázs
Veszprém, Elefszína és Temesvár Európa Kulturális Fővárosa 2023-as projektjeinek kulturális és turisztikai szempontú vizsgálata
: Kuti Zsófia
: Kuti Zsófia
A Várkert Bazár, mint kulturális helyszín marketing szempontú elemzése
: Csaba Laura Lilla
: Csaba Laura Lilla
Kézilabda játékosok személyes márkaépítése, marketingkommunikációs eszköztára, szponzorációja
: Sziráki Boglárka Tünde
: Sziráki Boglárka Tünde
The correlation between banking and the junior sector in the digital age the presence and impact of Fintech, Neobanks and digitalization on the bank selection preferences of generation Z in Hungary.
: Czicelszki Bettina
: Czicelszki Bettina
Sportfinanszírozás és a kapcsolódó pályázati lehetőségek kézilabda sportágban
: Petovszki Katalin
: Petovszki Katalin
A Szekszárdi borvidék, a főbb helyi borászátok marketing szempontú elemzése
: Bakonyi Viktória
: Bakonyi Viktória
Perspectives of junior global talents at Bosch Budapest on job satisfaction and mental health An internal communications approach
: Nguyen Linh Trang
: Nguyen Linh Trang
Vezetőfejlesztés és vezető-utánpótlás képzés a Bosch Csoport Junior Managers programjának tükrében
: Kustos Fanni
: Kustos Fanni
A NOVOTEL BUDAPEST DANUBE **** SZÁLLODA TURIZMUS SZEMPONTÚ ÉRTÉKELÉSE
: Ábel Eszter Tímea
: Ábel Eszter Tímea
A közösségi házak autizmus szempontú akadálymentesítése
: Kloknicer Ádám László
: Kloknicer Ádám László
A Mercure Budapest Buda kombószállodává alakításának több szempontú elemzése
: Gartai Norbert
: Gartai Norbert
Paks II projekt gazdasági szempontú vizsgálata
: Keresztes Csaba
Published: (2018)
: Keresztes Csaba
Published: (2018)
A Büntetés-végrehajtási Szervezet egészségtudatossággal kapcsolatos tevékenységének turisztikai szempontú vizsgálata
: Klembucz Adrienn Tímea
: Klembucz Adrienn Tímea
Az Európa Csoport szabadidős programszervező tevékenységének elemzése
: Borsi Tímea
: Borsi Tímea
A szállodai recepciósok képzettségének több szempontú vizsgálata
: Heilmann Dóra
: Heilmann Dóra
A shared service modell pénzügyi szempontú vizsgálata
: Kránicz Judit
Published: (2016)
: Kránicz Judit
Published: (2016)
Egy termék piaci bevezetésének logisztikai szempontú vizsgálata
: Tóth Erzsébet
: Tóth Erzsébet
A MOL Limo közösségi autómegosztó szolgáltatásmarketing szempontú elemzése és fejlesztési lehetőségei
: Fehérvári Anna
: Fehérvári Anna
Alkalmazott politikai marketing - A 2019. évi önkormányzati választások budapesti kampányának elemzése
: Molnár Máté Zoltán
: Molnár Máté Zoltán
Verőce Község Önkormányzat beszámolóinak utólagos átfogó elemzése és értékelése 2019-2023
: Hajnis Vivien
: Hajnis Vivien
A hibrid szálláshelyek üzemeltetési sajátosságainak több szempontú vizsgálata
: Békés Olivér
: Békés Olivér
A magyar családtámogatási rendszer demográfiai és költségvetési szempontú vizsgálata
: Zajtai Viktória Vanda
: Zajtai Viktória Vanda
Similar Items
-
Úszó Európa-bajnokság rendezése Magyarországon - a 2020/2021-es Vizes Európa-bajnokság nyomán -
: Simon Petra Anna -
Az OTP Junior összehasonlítása a hazai versenytársakkal és szolgáltatásmarketing szempontú elemzése
: Zombor Adrienn -
Az OTP Junior összehasonlítása a hazai versenytársakkal és szolgáltatásmarketing szempontú elemzése
: Zombor Adrienn -
A 2021-es Labdarúgó-Európa-bajnokság Budapesten
: Kiss Amanda -
A megasportrendezvények hatása Magyarországon- A 2017-es FINA Vizes Világbajnokság és a 2022-es férfi kézilabda Európa-bajnokság turizmusra, gazdaságra gyakorolt hatásainak összehasonlítása
: Refle Orsolya Rozália