Az Essilor Optika kft. marketingkommunikációjának ismertetése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Buzás Eszter
További közreműködők: Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:B2B
Essilor Optika Kft.
kapcsolati marketing
marketing
marketingkommunikáció
optika
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27394

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg27394
005 20201129194514.0
008 201129suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Buzás Eszter 
245 1 3 |a Az Essilor Optika kft. marketingkommunikációjának ismertetése  |c Buzás Eszter  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szinopszis A záródolgozatom címe Essilor Optika Kft. marketingkommunikációjának ismertetése amely a nagykereskedelmi vállalat marketinges eszközeit szemlélteti, építi fel. A dolgozat szakirodalom segítségével először elméleti, majd gyakorlati síkon mutatja be hogyan kommunikál mind a B2C, mind a B2B szegmenssel egy optikai eszközökre szakosodott, a világon 4 kontinensen jelen lévő cég. Első részben lefedi a marketingkommunikáció szakirodalmi áttekintését szekunder adatokkal, melyben kezdve a marketing definiálásával kezdve felépül  a marketingkommunikációs, valamint eladásösztönző eszközökre. Itt elemzem az AIDA modellt, a kommunikációs modellt, valamint a marketingkommunikációs mixet. Részletesen górcső alá került az ATL, BTL és TTL eszközök ismertetése, célzottan azon elemek, melyeket az Essilor alkalmaz, kiegészítve céges példákkal. Az optika nagykereskedelmi léte miatt szó esik a B2B értékesítés fogalmáról, annak marketinges szempontjairól, valamint jellegzetes vonásairól. Ezen belül ismeretet szerez az olvasó a más vállalatoknak való értékesítés lépéseiről, a B2C szegmenssel való különbségekről. A fejezetet a kapcsolati marketing körülírásával, ismertetésével, ezen belül a CRM rendszerrel zárom, amely különösen hatással van az elemzésre szolgáló cég jellegére. A dolgozat első felében ezen tartalom által betekintést nyerhetünk a cég marketinges céllal összetett döntéseivel, valamint hogyan képes folyamatos kapcsolattartásra ügyfeleivel, valamint a végfogyasztókkal.   A dolgozat második része irányzottan az Essilor Optika Kft. háttértörténetéről, cég rövid ismertetéséről, jeligéjéről, arculatáról, az optikai piacon való kiemelkedő jelenlétéről szól. Ebben a részben a szakirodalom által kifejtett eszközök konkrét példáit elemzem, kiemelve a gyakorlatom alatt leghatékonyabbnak ítélteket. Ezután primer kutatás keretében  mélyinterjú által kiszűrt adatokon keresztül részletezem az eladási folyamatát, belső rendszereit, valamint az ügyfelekkel való kapcsolattartásának jellegét. Javaslattételként a cég weboldalát említem, miként kéne rajta változtatni, hogy hatékonyabb közlés forrás legyen, valamint ajánlok B2C felé irányuló rendezvény létrehozását, azon való részvételt a márkaismertség érdekében. A művet összefoglalás zárja, melyben a kívánt kutatási területek megoldásait, sikerességét írom le.A munkám elsődleges célja az egyetemen való ismereteim beépítése a gyakorlatom során megszerzett ismeretekbe, valamint ennek keretbe foglalása volt. Szeretnék dolgozatommal az olvasónak az Essilor Optikai Kft.-ről olyan elemzést nyújtani, melyek alapján megérti hogyan zajlik a hirdetés, reklámozás, közlés és értékesítés egy olyan vállalatnál, amely Magyarország kisebb látszerészeti üzleteinek nagyobb hányadával kapcsolatban áll. 
695 |a B2B 
695 |a Essilor Optika Kft. 
695 |a kapcsolati marketing 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a optika 
700 1 |a Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27394/1/z%C3%A1r%C3%B3dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27394/2/nyilatkozat%20a%20dolgozat%20st%C3%A1tusz%C3%A1r%C3%B3l.pdf  |z Dokumentum-elérés