Marketing az építőiparban - Avagy mi teszi hatékonnyá az ágazat vállalatainak kommunikációját
Saved in:
Main Author: | Gyöngyösi Klaudia |
---|---|
Other Authors: | Tóth Dr. Péter István |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | marketing marketingkommunikáció public relations vállalati kommunikáció építőipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27400 |
Similar Items
Mennyire érdemes sztenderdizálni egy globális márka kommunikációját?
: Lovas Katalin
: Lovas Katalin
Az Észak-alföldi régió vállalatainak versenyképessége
: Pongrácz Ákos István
: Pongrácz Ákos István
Az SSC szektor vállalatainak versenyképessége a folyamatfejlesztés és automatizálás kihívásai /
: Salát Adél
: Salát Adél
A technológiai ipar vállalatainak CSR tevékenysége
: Varga Karina
: Varga Karina
Projekt controlling az építőiparban
: Tóth Gabriella
: Tóth Gabriella
Hogyan indítsunk vállalkozást az építőiparban?
: Kalkó Olivér
: Kalkó Olivér
Nem a címke teszi a bort! Vagy mégis? A borcímke vásárlást befolyásoló hatása
: Riez Viktória
: Riez Viktória
Folyamatinnováció a hazai építőiparban
: Jóna Zoltán
: Jóna Zoltán
Szervezeti folyamatjavítás gyakorlati megvalósítása az építőiparban
: Horváth Lívia
: Horváth Lívia
A zsalurendszerek marketingkommunikációs stratégiája az építőiparban
: Gyurcsik Fanni
: Gyurcsik Fanni
A motiváció Lego kockái, avagy teljesítménymenedzsment és egyéb vezetői eszközök az építőiparban
: Czingli-Czere Petra
: Czingli-Czere Petra
Employer branding az építőiparban - közösségi média fókusszal
: Ducsai Gréta
: Ducsai Gréta
A telekommunikációs szektor vállalatainak belső felelősségvállalása, belső érintettsége a tükör mögött. A Vodafone Magyarország Zrt. és a belső társadalmi felelősségvállalás
: Walter Enikő
: Walter Enikő
Energiakörkép avagy mi lesz a jövő energiája
: Koskocsák Éva
: Koskocsák Éva
Temetkezés, mint speciális ágazat
: Somogyi Erika
: Somogyi Erika
A motiváció, mint vezetői eszköz - Motivációs stratégiák az építőiparban
: Dörgő - Tóth Andrea
: Dörgő - Tóth Andrea
Családalapítási támogatások hatása a családok fogyasztói magatartására az építőiparban
: Varga Benedek
: Varga Benedek
Elektronikus fizetési megoldások, avagy mi lesz veled készpénz?
: Sági Balázs László
: Sági Balázs László
A digitalizáció térnyerése az építőiparban - A metaverzum a következő lépés
: Vereb Vivien
: Vereb Vivien
Ipar 4.0 megoldások ismertsége a hazai építőiparban
: Mezey Kristóf András
: Mezey Kristóf András
A mezőgazdasági ágazat számviteli sajátosságai
: Budai Nóra
: Budai Nóra
A MI korunk, avagy a posztmodern robotizáció hatásának vizsgálata
: Gömböcz Zoltán
: Gömböcz Zoltán
Mi az ASMR és hogyan kelti fel a figyelmünket?
: Káró Klaudia
: Káró Klaudia
A magyar borok kereskedelmi és marketing lehetőségei az ágazat belső vizsgálatán kersztül
: Garai Georgina
: Garai Georgina
A vezetési stílusok egy szervezetben - A lean szemlélet alkalmazása az építőiparban
: Flemming Olivér
: Flemming Olivér
MiFID alapjai
: Tujner Zoltán
: Tujner Zoltán
Gasztronómia és vallás, avagy mi kerül egy keresztény család asztalára
: Mojzes Gergő
: Mojzes Gergő
Vásárlás reklám nélkül, avagy mi a ZARA üzleti sikerének titka?
: Berta Sára Boglárka
: Berta Sára Boglárka
A kereskedelmi ágazat szerepe a nemzetgazdaságban
: Farkas Tamás
: Farkas Tamás
E-business - A legújabb gazdasági ágazat
: Jülling Imola Györgyi
: Jülling Imola Györgyi
A média ágazat kontrolling sajátosságainak vizsgálata
: Molnár Vivien
: Molnár Vivien
A magyar top cégek a turizmusban, avagy egy sikerre éhes ágazat pénzügyi diagnózisa
: Katits Etelka, et al.
Published: (2019)
: Katits Etelka, et al.
Published: (2019)
Nyaralás alatt kialakuló stresszhelyzetek és a turisztikai ágazat megoldásai ezek csökkentésére
: Derzsi Klaudia
: Derzsi Klaudia
Projektmenedzsment az építőiparban – egy építési projekt elemzése a ZÁÉV Építőipari Zrt.-nél
: Senkó Anett
: Senkó Anett
A hazai szállítási ágazat bemutatása az áruszállítás sajátosságain keresztül
: Koltai Kristóf
: Koltai Kristóf
Bonduelle "A mi zöldségesünk" hűségprogram - Avagy a lojalitásprogramok hatékonysága zöldségkonzerv kategóriában
: Ihász Diána Dóra
: Ihász Diána Dóra
A korlátolt felelősségű társaságok jövője- avagy mi lesz veletek kft.-ék?
: Szanati Eszter
: Szanati Eszter
A hazai víziközmű-ágazat helyzete és kihívásai
: Anka Luca
: Anka Luca
A pálinka ágazat környezetének bemutatása az Erős Pálinkafőzde példáján keresztül
: Somogyi Botond
: Somogyi Botond
Fogyasztói magatartás a 21. században, avagy mi a fontos a Z generációnak
: Vass Dóra Kata
: Vass Dóra Kata
Similar Items
-
Mennyire érdemes sztenderdizálni egy globális márka kommunikációját?
: Lovas Katalin -
Az Észak-alföldi régió vállalatainak versenyképessége
: Pongrácz Ákos István -
Az SSC szektor vállalatainak versenyképessége a folyamatfejlesztés és automatizálás kihívásai /
: Salát Adél -
A technológiai ipar vállalatainak CSR tevékenysége
: Varga Karina -
Projekt controlling az építőiparban
: Tóth Gabriella