A média-gazdagság szerepe a párkapcsolati kommunikációban, A félrevezetés, a bizalmatlanság és a médiumpreferenciák empirikus vizsgálata fiatal felnőtt populációban
Saved in:
Main Author: | Földi Dóra |
---|---|
Other Authors: |
Tóth Dr. Péter István
Heitlerné Lehoczky Mária |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | bizalom félrevezetés interperszonális kommunikáció kommunikáció megtévesztés párkapcsolati kommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27435 |
Similar Items
Kapunyitási Pánik - Megküzdés a családi, párkapcsolati és munkahelyi kihívásokkal fiatal felnőtt korban
: Petz Vivien
: Petz Vivien
Bizalom, bizalmatlanság a nonprofit szektorban
: Regenbach Zsófia
: Regenbach Zsófia
Fiatal felnőtt nők vállalkozási hajlandóságának okai
: Tömösközy Kíra Paulina
: Tömösközy Kíra Paulina
Csalás és korrupció megítélése a magyarországi fiatal felnőtt vállalkozók és alkalmazottak körében
: Fábián Bence
: Fábián Bence
A párkapcsolati kommunikáció és munkahelyi kommunikáció összefüggései
: Gaál Teodóra Bernadett
: Gaál Teodóra Bernadett
Az én, mint pénzügyileg tudatos felnőtt? - avagy Fiatal felnőttek pénzügyi kultúrája Magyarországon
: Antal Ferenc
: Antal Ferenc
Párkapcsolati traumák - a nem működő kapcsolatok problémáinak feltárása
: Kovács Fanni
: Kovács Fanni
A Pesti Belváros és vonzáskörzetének kulturális öröksége a 21. század fiatal felnőtt turistáinak látókörében
: Sánta Stella
: Sánta Stella
A művészi, kreatív alkotótevékenységek hatása a párkapcsolati veszteség feldolgozására
: Tas Gergely
: Tas Gergely
Hagyomány és helytörténeti ismeretek változása Őrségben és Göcsejben a fiatal felnőtt és idős korosztályok között
: Hermán Dalma Hajnalka
: Hermán Dalma Hajnalka
A fiatal felnőtt nők ruhavásárlási szokásainak vizsgálata a környezettudatos szemlélet és a társadalmi érzékenység felerősödésének jegyében
: Fuchs Nikolett
: Fuchs Nikolett
Katarzis a kommunikációban
: Gulyás Rózsa
: Gulyás Rózsa
A felnőtt korú lakosság pénzügyi tudatossága
: Gordán Erzsébet
: Gordán Erzsébet
Egy képzeletbeli online párkapcsolati és nőiességfejlesztési vállalkozás piacra lépési stratégiája Magyarországon
: Molnár Emese Zsuzsanna
: Molnár Emese Zsuzsanna
Az alkohol beteg család diszfunkcionális működésének hatása a gyermek személyiségfejlődésére, és hatása a társas kapcsolatok alakulására fiatal felnőtt korban
: Kerezsi Zita
: Kerezsi Zita
A felnőtté válás útvesztői- A kapunyitási pánik
: Hermann Virginia
: Hermann Virginia
Nemawashi a japán kommunikációban
: Hidasi Judit, et al.
Published: (2015)
: Hidasi Judit, et al.
Published: (2015)
Márkanagykövetek szerepe a kommunikációban
: Musza Olívia
: Musza Olívia
Figyelemzavar, mint teljesítménykrízis a hétköznapi felnőtt életben
: Konkoly Ágnes
: Konkoly Ágnes
A Baba felnőtté válása Az újtermék-bevezetés marketing eszközeinek bemutatása a Baba Natura termékcsalád bevezetésének példáján keresztül
: Török Bettina
Published: (2007)
: Török Bettina
Published: (2007)
A befolyásolás eszközei a kommunikációban
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Published: (2016)
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Published: (2016)
A fogyasztói magatartás empirikus vizsgálata a pálinkafogyasztók körében
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2011)
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2011)
Szimbólumok szerepe a társadalmi kommunikációban
: Molnár Zoltánné
: Molnár Zoltánné
Hogyan változott a zöld kozmetikai termékek iránti kereslet a COVID19 hatására a Budapesten és az agglomerációban élő fiatal felnőtt nők körében
: Kohlbauer Fanni
: Kohlbauer Fanni
A Walt Disney Company megítélése a felnőtt korosztály által
: Bőr Péter Ákos
: Bőr Péter Ákos
A vállalati hitelezés folyamata és a hitelportfólió empírikus vizsgálata
: Szabó Bálint
: Szabó Bálint
A CSR szerepe a vállalati kommunikációban
: Leányvári Villő
: Leányvári Villő
A magyarországi felnőtt lakosság belföldi wellness használati szokásainak vizsgálata
: Szombati Lilla
: Szombati Lilla
A this is Redy marketingkommunikációjának elemzése, kiemelve a közösségi média szerepét és hasznosságát a vállalati kommunikációban
: Szántó Gréta Regina
: Szántó Gréta Regina
A vizuális közösségi média hatása a fiatal nők testképére
: Józsa Flóra
: Józsa Flóra
Interkulturális kompetenciák a német-magyar kommunikációban
: Tornai-Camille Rita
: Tornai-Camille Rita
Az eseménymarketing szerepe a vállalati kommunikációban
: Véniss Eszter
: Véniss Eszter
Marketing és termékfejlesztés a politikai kommunikációban
: Hornicsár Petra
: Hornicsár Petra
Mesterséges intelligencia alkalmazhatósága a digitális kommunikációban
: Lázár Anna Ilona
: Lázár Anna Ilona
Nem pénzügyi vállalatok tőkeszerkezeti elemzése empirikus tesztek alapján
: Balázs Eszter
: Balázs Eszter
Influencer marketing - Empirikus kutatás az influencer marketing területén
: Szőke Boglárka
: Szőke Boglárka
A versenyképesség mérése és empirikus vizsgálata a magyar kisvállalati szektorban
: Szerb László
Published: (2015)
: Szerb László
Published: (2015)
A közösségi média hatása a toborzásra a fiatal felnőttek körében
: Ádám Csilla Rebeka
: Ádám Csilla Rebeka
A közösségi média hatása a toborzásra a fiatal felnőttek körében
: Nagy Krisztina
: Nagy Krisztina
Továbbtanulás vizsgálata a felnőtt korosztályban - pályakorrekció vagy az ismeretek bővítése?
: Csordás Emese
: Csordás Emese
Similar Items
-
Kapunyitási Pánik - Megküzdés a családi, párkapcsolati és munkahelyi kihívásokkal fiatal felnőtt korban
: Petz Vivien -
Bizalom, bizalmatlanság a nonprofit szektorban
: Regenbach Zsófia -
Fiatal felnőtt nők vállalkozási hajlandóságának okai
: Tömösközy Kíra Paulina -
Csalás és korrupció megítélése a magyarországi fiatal felnőtt vállalkozók és alkalmazottak körében
: Fábián Bence -
A párkapcsolati kommunikáció és munkahelyi kommunikáció összefüggései
: Gaál Teodóra Bernadett