A Shared Service Center (SSC) bemutatása, KPMG-KGSH kialakulása
Saved in:
Main Author: | Herbert Alexandra |
---|---|
Other Authors: |
Majoros Dr. Pál
Kocsis László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | BIG4 KGSH Magyarország Shared Service Center outsourcing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27461 |
Similar Items
Shared Services Center (SSC), avagy a multinacionális cégek magyarországi szolgáltató központjai
: Horváth Tamás
: Horváth Tamás
A Shared Service Center (SSC) bemutatása, összehasonlítása más modellekkel, illetve megjelenése a vállalati gyakorlatban
: Szokola Szabolcs
: Szokola Szabolcs
Analysis of Shared Service Centers from Different Aspects
: Jágri Ádám
: Jágri Ádám
A szolgáltató központok (Shared Service Center) kialakulása, a modell elterjedése Magyarországon és az aktuális helyzetének a bemutatása
: Remzső Gábor
: Remzső Gábor
Shared Service Centerek megléte vidéken - egy fiktív SSC üzleti terve
: Kovács Klaudia Krisztina
: Kovács Klaudia Krisztina
Pályekezdők kilátásai Magyarországon- Shared Service Center, mint elhelyezkedési lehetőség
: Kárász Tünde
: Kárász Tünde
Kötirési pontok Magyarország számára a globális Shared Service Centre (SSC) szektorban
: Szeder Attila Zsolt
: Szeder Attila Zsolt
Lean Six Sigma folyamatfejlesztési módszerek alkalmazása Shared Service Center környezetben
: Fenyő Dóra
: Fenyő Dóra
Egy alacsony létszamú Shared Service Center fejlődése, és versenyképessége hazánkban
: Illés Bence
: Illés Bence
Az SSC-k működésének, pénzügyi folyamatainak bemutatása és elemzése a Grundfos Shared Services Kft-n keresztül
: Tok Annamária
: Tok Annamária
A szolgáltató központok (Shared Service Centerek-SSC) jelene és jövője az automatizáció térhódítása következtében
: Pintér Katalin
: Pintér Katalin
A költségelemzésnek mint a controlling kulcsfontosságú eszközének gyakorlati bemutatása egy üzletsegítő központ (Shared Service Center) példáján keresztül
: Hamza Lilla
: Hamza Lilla
Innovatív információrendszerek (e-bevallás) bevezetése, fejlesztése és menedzsmentje egy multinacionális shared service center áfa csoportjánál
: Kovács Andrea
: Kovács Andrea
A service desk működése a Roche SSC-nél
: Mándics Barna
: Mándics Barna
Karriertervezés a Shared Service Centerben
: Kiss Dániel Bálint
: Kiss Dániel Bálint
A Shared Service Centerek folyamatelemzése
: Tóth Krisztina
: Tóth Krisztina
A Shared Service Centerek (közös szolgáltató központok) bemutatása
: Horváth Csaba
: Horváth Csaba
Process optimization at Human Services Center of Újbuda
: Yankson Barbara
Published: (2014)
: Yankson Barbara
Published: (2014)
Shared Service Centerek Folyamatelemzés és értékelés a GE Healthcare Shared Service Centerének bemutatásán keresztül
: Buza Anna
: Buza Anna
A shared service modell pénzügyi szempontú vizsgálata
: Kránicz Judit
Published: (2016)
: Kránicz Judit
Published: (2016)
The Analysis of a Cross-Divisional Service Center A revision of EKÁER responsibilities between Robert Bosch Transport Management Center and External Customers
: Nyiri László Dániel
: Nyiri László Dániel
Global Business Centers as a Result of the Globalization of the Business Services
: Sultanova Ms. Aytan
: Sultanova Ms. Aytan
Motiváció és ösztönzés a Bigfour cégeknél, ezen belül a KPMG Global Services Hungary-nál
: Bányai Dávid
: Bányai Dávid
Munkáltatói márkaépítés az SSC szektorban, a Fressnapf International Business Services vonatkozásában
: Sipos Melinda
: Sipos Melinda
A Grdundfos Financial Shared Services Kft vállalatirányítási rendszere
: Kemény Kitti
: Kemény Kitti
Shared Service Centerek működésének bemutatása egy újonnan alakuló vállalat esettanulmányán keresztül
: Kónya Melinda
: Kónya Melinda
A vállalati társadalmi felelősségvállalás bemutatása a KPMG példáján keresztül
: Nagy Gabriella
: Nagy Gabriella
A Shared Service Centerek szerepe a multinacionális vállalatok életében
: Király Rebeka
: Király Rebeka
Shared Service Centerek a folyamatok és a teljesítmény tükrében
: Pásztor Gábor
: Pásztor Gábor
A shared service centerek szerepe a vállalati hatékonyság növelésében
: György Hanna
: György Hanna
Multinacionális cégcsoporton belül szolgáltató, magyarországi Shared Serivce Center belső működési folyamatainak optimalizálása
: Buday Levente Bálint
: Buday Levente Bálint
CSR stratégia lehetőségeinek kiaknázása a Vodafone Shared Services Budapestnél
: Váradi Adrienn
: Váradi Adrienn
A KPMG Hungária Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzete
: Karkus Alexandra Zita
: Karkus Alexandra Zita
Az outsourcing és az SSC bemutatása
: Völgyesi László
: Völgyesi László
A karriermenedzsment megjelenése a multinacionális vállalatok működésében a Vodafone Shared Service Budapest megfigyelésében
: Sorok Alexandra
: Sorok Alexandra
A KPMG automatizált ÁFA bevallási folyamatának bemutatása és fejlesztési terve
: Berényi Barbara
: Berényi Barbara
KELET- KÖZÉP EURÓPAI SSC PIAC FEJLŐDÉSI TENDENCIÁINAK BEMUTATÁSA, FÓKUSZBAN A MAGYAR SSC PIAC ELEMZÉSÉVEL
: Kálmándy-Pap Kriszta
: Kálmándy-Pap Kriszta
A könyvvizsgálat digitális támogatása a KPMG-nél
: Trapp Szilvia
: Trapp Szilvia
A Shared Service Centerek előnyeinek és tevékenységeinek bemutatása egy kiválasztott cég példája alapján.
: Funk Ádám
: Funk Ádám
Külkereskedelmi anomáliák a nemzetközi gyakorlatban/A Vodafone-nál, mint Shared Service Centernél felmerülő számlázási kihívások
: Huczek Alexandra
Published: (2015)
: Huczek Alexandra
Published: (2015)
Similar Items
-
Shared Services Center (SSC), avagy a multinacionális cégek magyarországi szolgáltató központjai
: Horváth Tamás -
A Shared Service Center (SSC) bemutatása, összehasonlítása más modellekkel, illetve megjelenése a vállalati gyakorlatban
: Szokola Szabolcs -
Analysis of Shared Service Centers from Different Aspects
: Jágri Ádám -
A szolgáltató központok (Shared Service Center) kialakulása, a modell elterjedése Magyarországon és az aktuális helyzetének a bemutatása
: Remzső Gábor -
Shared Service Centerek megléte vidéken - egy fiktív SSC üzleti terve
: Kovács Klaudia Krisztina