Arculattervezés, online marketing, és hírnév management a gyakorlatban

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Imre Bálint
Other Authors: Zelena Dr. András
Kohán Gergely
Format: Thesis
Kulcsszavak:arculat - image
branding
hírnévmenedzsment
közösségi média
public relations
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27466

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg27466
005 20201129194954.0
008 201129suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Imre Bálint 
245 1 0 |a Arculattervezés, online marketing, és hírnév management a gyakorlatban  |c Imre Bálint  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Kutatási koncepció szakdolgozathoz     hallgató neve: Imre Bálint szak: kommunikáció-, és média munkarend: nappali specializáció: PR belső konzulens tanár neve: Dr. Zelena András Ph.D.     Témaválasztás: Brandépítés a közösségi platformokon   A márkaépítők számára a  XXI. század egyik nagy lehetősége a közösségi hálózatok (Facebook, Instagram, YouTube stb.) használata. Hogyan lehet ezeken a platformokon keresztül bevonni a célközönséget a márkaépítésbe? Hogyan lehet hosszú távú közvetlen kapcsolatot kiépíteni, és ez által a márkahűséget erősíteni? Hogyan alakítja, formálja már az arculattervezés első lépéseit, ha a brandépítéshez a közösségi hálózatokat használjuk? A márkanév kitalálását, képi megjelenítését befolyásolja-e a fent megnevezett platformok arculata? A célcsoport meghatározása után melyek a pozicionálás konkrét lépései? Hogyan értelmezhető a jelenlét a közösségi platformokon? Milyen kommunikációs eszközök teszik ismertté és sikeressé a márkát? Hogyan alakítható ki az értéktöbbletet és a márkahűség a megnevezett platformokon?   Mindezekre a kérdésekre egy konkrét – általam kitalált – brand létrehozásán keresztül szeretnék választ kapni. A márkaépítés lépéseit dokumentálom, a közösségi hálózatokon való megjelenéssel párhuzamosan.   A platformokon való megjelenés után a következő hipotézist számadatokkal, grafikonos nyomon követéssel igazolom: A kommunikáció gyakorisága növeli a célcsoport nagyságát.   Kutatásom tervezett menetrendje: I.                elméleti megközelítés ·       PR és hírnév menedzsment fogalma, célrendszere, feladata, eszközei, fajtái ·       hírnév-fogalom bizalom- és márkadefiníció ·       online megoldások a pr célú kommunikációban. ·       online fórumok, közösségi portálok ·       a weboldal lehetőségei és a social media a hírnév menedzsment ·       hírnév-menedzsment eszközkészlete II.              gyakorlati megközelítés ·       név, jel, szimbólum, dizájn megalkotása ·       közösségi megjelenés ·       kommunikáció ·       adatelemzés         Bibliográfia (kiindulás): Szeles Péter - Szűcs Tamás - Varga Zsolt: Hírnév-menedzsment. Révai Digitális K., Bp. 2014 Szeles Péter: Arculatelmélet (A hírnév ereje). Alapítvány a PR fejlesztéséért. Bp., 2001. Stuart Thomson - Steve John: Public Affairs. Lobbizás. Akadémiai Kiadó, Budapest, 2009. Mónus Ágnes: Public Relations - A bizalomépítés művészete Edge 2000 Kft., 2003 fejlesztéséért, Budapest, 2001 Móricz Éva 2004. Reklámpszichológia. Budapest: Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszék   
695 |a arculat - image 
695 |a branding 
695 |a hírnévmenedzsment 
695 |a közösségi média 
695 |a public relations 
700 1 |a Zelena Dr. András  |e ths 
700 1 |a Kohán Gergely  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27466/1/Imre_Balint_SZAKDOLGOZAT-vegleges.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27466/2/Nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-_Imre_Balint_BRQ06P.pdf  |z Dokumentum-elérés