Az ügyfélkapcsolat szerepe az OTP Bank életében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kövesdi Krisztián
Other Authors: Németh Dr. János Pál
Format: Thesis
Kulcsszavak:CRM
OTP Bank
Ügyfél elégedettség
Ügyfél hűség
ügyfélkapcsolat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27560

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg27560
005 20210329100743.0
008 201205suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kövesdi Krisztián 
245 1 3 |a Az ügyfélkapcsolat szerepe az OTP Bank életében  |c Kövesdi Krisztián  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakmai gyakorlatot azOTP Bank Nyrt.-nél töltöttem. A vállalatnál töltött félévem alattmegfigyelhettem a személyes és az elektronikus ügyintézés, illetvekapcsolattartás részeit. Véleményen szerint a személyes ügyintézés szerepeegyre kisebb és kisebb az olyan gyorsabb és kényelmesebb ügyintézési formákkalszemben, mint a telefonos, mobiltelefonos vagy internetes formák. Azelektronikus ügyintézés, illetve kapcsolattartás szerepe az új koronavírussal(COVID-19) fokozottan megnőtt. A Bank arra ösztönzi a lakosságot, hogy atelefonos, mobiltelefonos, illetve internetes ügyintézési formát használják aszemélyes forma helyett. A záródolgozatomtémájának az OTP Bank Nyrt. ügyfélkapcsolatát és annak informatikai támogatásátválasztottam. Azért esett erre a választásom, mert a magyar bankpiacon alegnagyobb és legfejlettebb ügyfélkapcsolatot támogató informatikai  rendszerrel az OTP Bank rendelkezik. A záródolgozatom háromrészre tagolható: az első részben bemutatom az OTP Bank Nyrt. történetétösszegezve, hogy hogyan lett a magyar és a közép-kelet-európai piac egyiklegnagyobb bankcsoportja. Továbbá bemutatom a bankcsoport belföldi, valamintkülföldi piaci helyzetét. A második részben az ügyfélkapcsolat menedzsmentfontosságáról írok. Ebben a részben az ügyfélkapcsolat menedzsment eredetétszemléltetem, illetve a CRM célok, területek és a területek informatikaiháttere kerül bemutatásra. Majd a harmadik nagy részben az OTP Bank Nyrt.ügyfélkapcsolatát  mutatom be. Ezen belülaz ügyfelek szegmenseit, az adatmenedzsment részeit, az ügyfélkapcsolatmenedzsment részeit és a bank elektronikus csatornáit. 
695 |a CRM 
695 |a OTP Bank 
695 |a Ügyfél elégedettség 
695 |a Ügyfél hűség 
695 |a ügyfélkapcsolat 
700 1 |a Németh Dr. János Pál  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27560/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat_K%C3%B6vesdi_Kriszti%C3%A1n_AEBEDP.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27560/2/titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27560/3/FOSZK_OF_K%C3%B6vesdi_Kriszti%C3%A1n_AEBEDP.pdf  |z Dokumentum-elérés