A Zara, mint fast fashion márka sikerességének kutatása
Saved in:
Main Author: | Kőrösi Mercedes Rita |
---|---|
Other Authors: |
Szeleiné Mészáros Ágnes
Vallyon Dr. Andrea |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Inditex Zara fast fashion siker vásárlási szokások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27607 |
Similar Items
Zara, mint a legnépszerűbb fast fashion márka
: Toldi Petra
: Toldi Petra
Az Apple márka sikerességének és lojális vevőtáborának oknyomozó kutatása
: Farmosi Dániel
: Farmosi Dániel
A fast-fashion árnyoldala és a fenntartható divat kutatása
: Visy Letícia
: Visy Letícia
A fast fashion termékek fogyasztói és vásárlói magatartása a Zara példáján
: Ürményi Linda
: Ürményi Linda
Shein, mint ultra fast fashion márka és a fenntartható divat
: Bognár Bianka
: Bognár Bianka
H&M, mint fast fashion márka online marketingkommunikációja a fenntarthatóság jegyében
: Góczán Tamara
: Góczán Tamara
Fenntarthatóság a fast-fashion területén
: Said Leila
: Said Leila
Felelősségvállalás a fast fashion világában
: Dombos Roland
: Dombos Roland
Greenwashing a fast fashion világában
: Kocsis Viktória Lilla
: Kocsis Viktória Lilla
The effects of environmental consciousness on fast fashion
: Friedel Dorottya
: Friedel Dorottya
The Future of Fast Fashion in the European Union
: Sweidan Yousef Loiy Swalh
: Sweidan Yousef Loiy Swalh
The Environmental and Social Impact of Fast Fashion
: Udegbunam Roberto Furtado
: Udegbunam Roberto Furtado
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka
: Braun Réka
A ,,Fast Fashion" a fenntarthatósággal szemben
: Gyurcsó Dorka
: Gyurcsó Dorka
The influence of the fast fashion market on the world and the economy
: Kolozsvári Kata
: Kolozsvári Kata
Vásárlási szokások a magyar fast fashion piacon
: Pintér Orsolya
: Pintér Orsolya
Fast fashion, avagy a tudatos tudatlan öltözködés
: Balaj Lourdes Maria
: Balaj Lourdes Maria
A fast fashion árnyékában milyen fenntartható megoldások léteznek a divatiparban? – Fókuszban a vállalati fenntarthatóság
: Varró Viktória
: Varró Viktória
Fast fashion brandek marketingstratégiája az e-kereskedelemben
: Papp Máté Olivér
: Papp Máté Olivér
Consumer Behaviour In Fast Fashion At Brick-And-Mortar Store
: Dang Mai Nguyen
: Dang Mai Nguyen
Analysis of Hungarian youngsters' fast fashion shopping habits
: Tóth Orsolya
: Tóth Orsolya
Fogyasztói szokások a Fast Fashion világában Az Inditex vállalat bemutatása és a Fast Fashion fogyasztói szokások elemzése az Inditex üzletekben történő vásárlásokon keresztül
: Feke Brigitta
: Feke Brigitta
Fast Fashion and How Gen Z Sees It Is Social Media the Future of Marketing?
: Váray Míra
: Váray Míra
Az Inditex tevékenységének bemutatása a Fast Fashion-on keresztül
: Parajdi Emese
: Parajdi Emese
A fast fashion fenntarthatósága az Inditex üzletpolitikáján keresztül
: Ágoston Tamás
: Ágoston Tamás
Fast Fashion üzletek térhódításának okai a versenytársak figyelembevételével
: Rácz Renáta
: Rácz Renáta
Fogyasztói magatartás vizsgálata a fast fashion termékek esetében
: Murár Kata
: Murár Kata
Corporate social responsibility a textil szektorban (fast fashion, luxury fashion és protective wear)
: Valkár Zsolt
: Valkár Zsolt
A fogyasztói magatartás elemzése a fast fashion szegmensre fókuszálva
: Forgács Enikő
: Forgács Enikő
Az in-store marketing bemutatása egy fast fashion vállalaton keresztül
: Hodován Kíra
: Hodován Kíra
Fast fashion és fenntartható divat megítélésének vizsgálata kvantitatív kutatással
: Szaszkó Laura Éva
: Szaszkó Laura Éva
Impact of Brand Communication on Purchase Intentions of Customers in the Fast Fashion Industry
: Gupta Pranya
: Gupta Pranya
Can we and should we stop fast fashion? Is shopping at small-medium sized enterprises a better option? Fast fashion from an economic, social, and ecologic perspective
: Kaiser Donna Donatella
: Kaiser Donna Donatella
Le rôle des médias sociaux dans la stratégie marketing des marques fast fashion Étude de cas H&M et Zara /
: Nagy Dorisz
: Nagy Dorisz
Greenwashing a fast fashion világában, a fogyasztók tudatossága a divatiparban
: Tálas Petra Laura
: Tálas Petra Laura
A fenntartható divat és a fast fashion stratégiájának összehasonlítása napjainkban
: Urbán Laura
: Urbán Laura
A fenntartható divat és a fast fashion stratégiájának összehasonlítása napjainkban
: Urbán Laura
: Urbán Laura
Fenntarthatóság és divat - Változások és megoldások a fast fashion világában
: Podlaviczki Georgina
: Podlaviczki Georgina
Fast fashion vásárlási szokások a H&M-en keresztül bemutatva
: Jankovics Anna Katalin
: Jankovics Anna Katalin
A Fast Hungary Kft - SodaStream márka marketingstratégiája.
: Réti-Nagy Máté
: Réti-Nagy Máté
Similar Items
-
Zara, mint a legnépszerűbb fast fashion márka
: Toldi Petra -
Az Apple márka sikerességének és lojális vevőtáborának oknyomozó kutatása
: Farmosi Dániel -
A fast-fashion árnyoldala és a fenntartható divat kutatása
: Visy Letícia -
A fast fashion termékek fogyasztói és vásárlói magatartása a Zara példáján
: Ürményi Linda -
Shein, mint ultra fast fashion márka és a fenntartható divat
: Bognár Bianka