Turisztikai marketing, túlturistásodás marketingje Hollandiában
Saved in:
Main Author: | Baksa Bianka Barbara |
---|---|
Other Authors: | Oravecz Titanilla Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Hollandia marketing szolgáltatásmarketing turisztikai marketing turizmus túlturizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27650 |
Similar Items
Az euróbevezetés hatásai Hollandiában
: Kollárik Ferenc
: Kollárik Ferenc
A protokoll szerepe és szükségessége a diplomáciában, különösen Dániában, Hollandiában, Portugáliában, Görögországban és Csehországban
: Urbán Dalma
: Urbán Dalma
Loftlakások marketingje
: Hugyik Tamás
: Hugyik Tamás
Extrém események marketingje
: Illés Renáta
: Illés Renáta
Esküvőszervezés marketingje Magyarországon
: Maloki-Szedlár Zsanett
: Maloki-Szedlár Zsanett
Az online házhozszállítás marketingje-Trade marketing vonatkozásai
: Baranyi Gabriella
: Baranyi Gabriella
Kézműves sörök marketingje Magyarországon
: Majláth Máté
: Majláth Máté
Egy kötszergyártó cég marketingje
: Győri Ágnes
: Győri Ágnes
A kézműves termékek marketingje
: Bohus Dorottya
: Bohus Dorottya
A felelős alkoholfogyasztás marketingje
: Dala Viktória
: Dala Viktória
Startup vállalkozások marketingje Magyarországon
: Hegyi Nikolett
: Hegyi Nikolett
Burger King marketingje belső szemmel
: Horváth Bence
: Horváth Bence
A magánegészségügy fejlődése és marketingje
: Csitáry Szabolcs
: Csitáry Szabolcs
Az Eagle Ottawa Hungary vállalati marketingje
: Kiss-Orbán Gergely
: Kiss-Orbán Gergely
Az életmódváltás marketingje a közösségi médiában
: Tóth Noémi
: Tóth Noémi
Az Atma Jóga Center szolgáltatás marketingje
: Kócsi Nóra
: Kócsi Nóra
A gépkocsinyeremény betétkönyv megújítása és marketingje
: Michnai András
: Michnai András
Budapesti street foodok gazdasági versenyképességének elemzése, marketingje
: Molnár Gergő
: Molnár Gergő
Az alpha generáció marketingje és az AI
: Laposa Norbert
: Laposa Norbert
A Grundfos Vállalat Elemzése, Marketingje és Fenntarthatósága
: Dobos Krisztián Tibor
: Dobos Krisztián Tibor
Induló vállalkozások social media marketingje, az önmarketing.
: Szabó Gergő Zsolt
: Szabó Gergő Zsolt
Az e-sport iparágának fejlődése és marketingje
: Kovács Kristóf
: Kovács Kristóf
A Cinema City Magyarország közösségi média marketingje
: Repa Tamás
: Repa Tamás
Egyéni cseh vendégek beutaztatása Magyarországra és annak marketingje
: Pénzes Melinda
: Pénzes Melinda
Környezetbarát termékek online marketingje Egy induló vállalkozás lehetőségei
: Hegedűs Attila
: Hegedűs Attila
Külföldi videojáték ipari vállalat marketingje a magyarországi piacon
: Szilágyi Viktor
: Szilágyi Viktor
Egy probiotikum bevezetése és marketingje az Enterol példáján keresztül
: Keresztúri Péter
: Keresztúri Péter
Az életbiztosítás marketingje az Aviva Életbiztosító Rt. példáján keresztül
: Czugéber Nóra
Published: (2004)
: Czugéber Nóra
Published: (2004)
A Design+ kiállítás esemény marketingje a felhasznált marketingkommunikációs eszközök tükrében
: Mocsári Máté Valentin
: Mocsári Máté Valentin
Sneakerek - egy szubkultúra fogyasztási szokásai, marketingje, és a rendezvények szerepe
: Fazekas Bence
: Fazekas Bence
Az online házhozszállítás marketingje megemlítve a Kifli.hu Shop KFT-t
: Baranyi Gabriella
: Baranyi Gabriella
A Magyar Telekom Nyrt. lineáris televíziószolgáltatásának, valamint SVOD szolgáltatásának marketingje
: Bagosi Viktória
: Bagosi Viktória
A fényképészet helyzete, marketingje, és az AI hatása a szakmára
: Udvardy Áron László
: Udvardy Áron László
Online fogyasztói szokások elemzése az alvást elősegítő készítmények terén a Nottevit példáján keresztül
: Baksa Bianka Barbara
: Baksa Bianka Barbara
Tradicionális pezsgők piaci helyzete és marketingje a Kreinbacher Birtok nézőpontján keresztül
: Jankovics Simon
: Jankovics Simon
Új termék piaci marketingje, A Mucius Scaevola Kft. design termékeinek kommunikációs stratégiája
: Pap Rita
: Pap Rita
Az IBUSZ Utazási Irodák Kft. közösségi média marketingje és hatása a fogyasztói magatartásra
: Baji Regina
: Baji Regina
A sörmarketing magyarországi alakulása a COVID-19 hatására - Magyar kisüzemi sörök marketingje 2020-2022
: Magyari Csaba László
: Magyari Csaba László
Turisztikai online marketing A Magyar Turizmus Rt internetes portálja
: Farkas Jenő
: Farkas Jenő
Zalaegerszeg turisztikai imázsának vizsgálata
: Németh Bianka
: Németh Bianka
Similar Items
-
Az euróbevezetés hatásai Hollandiában
: Kollárik Ferenc -
A protokoll szerepe és szükségessége a diplomáciában, különösen Dániában, Hollandiában, Portugáliában, Görögországban és Csehországban
: Urbán Dalma -
Loftlakások marketingje
: Hugyik Tamás -
Extrém események marketingje
: Illés Renáta -
Esküvőszervezés marketingje Magyarországon
: Maloki-Szedlár Zsanett