A marketingkommunikáció eszközei és azok alkalmazása a Starbucks Magyarország kávéházláncnál
Saved in:
Main Author: | Kun Enikő |
---|---|
Other Authors: |
Galácz Gábor
Harsányi Dr. Dávid |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | ATL BTL Starbucks kávéházlánc kávépiac marketingkommunikáció marketingkommunikációs eszközök márka |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27704 |
Similar Items
Gyógyszeripar marketingkommunikációs eszközei és azok alkalmazása
: Nagy Gergely Norbert
: Nagy Gergely Norbert
Marketingkommunikáció eszközei, azok alkalmazási köre
: Balázs Andrea
: Balázs Andrea
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde
: Borbás Tünde
Az automatizáció eszközei a logisztikában és azok alkalmazása az Aldi raktárában
: Nagy Olivér Bendegúz
: Nagy Olivér Bendegúz
A magyarországi kereskedelmi televíziók marketingkommunikációs eszközei és azok innovatív fejlesztési lehetőségei
: Száraz András István
: Száraz András István
A Starbucks vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi
: Hamar Noémi
Az online turizmus marketingkommunikációs eszközei és azok változásai a megváltozott utazási szokások tükrében.
: Juhász Réka Kata
: Juhász Réka Kata
Starbucks At Home - Avagy a Starbucks márka kiterjesztése az otthoni világba
: Onhausz Cintia
: Onhausz Cintia
Az érzékszervi marketing és alkalmazása a Costa Coffee, illetve Starbucks kávéházakban
: Benkő Inez
: Benkő Inez
Online marketingkommunikációs eszközök és azok gyakorlati alkalmazása a Merkapt Zrt.-nél
: Magyari Csaba László
: Magyari Csaba László
Projektmenedzsment folyamata, szervezete, eszközei, módszerei és azok alkalmazása egy konkrét projekt –TKM- menetében
: Farkasné Csedő dr. Márta
: Farkasné Csedő dr. Márta
A marketingkommunikáció eszközei és hatékonysága
: Nagy Cintia
: Nagy Cintia
A Starbucks marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Takács Rita
: Takács Rita
Panaszszituáció-management a Starbucks kávézóban
: Fodor Zsófia
: Fodor Zsófia
A monetáris politika konvencionális és nem-konvencionális eszközei és azok alkalmazása egyes fejlett gazdaságokban és Magyarországon
: Szalai Áron
: Szalai Áron
Balatonfüredi Airbnb szállások marketingkommunikációs eszközei
: Kövesdi Kitty
: Kövesdi Kitty
A Starbucks fenntarthatósága és innovatív vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
A Starbucks Marketingstratégiájának Vizsgálata Fogyasztói Véleménykutatás és Szokások Felmérése
: Pap Krisztián István
: Pap Krisztián István
Hazai és nemzetközi rendezvények marketingkommunikációs eszközei
: Moldován Zita
: Moldován Zita
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk
: Molnár Péter Márk
Az Exit The Room Kft. marketingkommunikációs eszközei
: Kánya Dóra
: Kánya Dóra
A marketingkommunikáció eszközei az Alfréd Panzió gyakorlatában
: Balogh Tamás
: Balogh Tamás
A vállalati imázs kialakítása, a Starbucks példáján
: Gál Gitta
: Gál Gitta
Panaszmenedzsment a Starbucks kávézólánc egy budapesti egységében
: Buda Blanka
: Buda Blanka
A fizetési rendszer digitalizációjának legnépszerűbb eszközei és azok hatása a kereskedelemre
: Kocsis Barnabás
: Kocsis Barnabás
A „Márka” brand marketingkommunikációs eszközei akkor és most
: Czene Tímea Vanda
: Czene Tímea Vanda
A marketingkommunikáció új eszközei és módszerei a hazai marketinggyakorlatban
: Nyilánszky Hedvig
: Nyilánszky Hedvig
A belső kommunikáció eszközei és azok hatékonysága, motivációs szerepe a Vodafone Magyarországnál
: Kovács Krisztina
: Kovács Krisztina
A marketingkommunikáció jelentősége és eszközei az elektronikus zene világában
: Oláh Tímea
: Oláh Tímea
Egy vállalat jelentős marketingkommunikációs eszközei a brand és imázsépítésében
: Laczkó Levente
: Laczkó Levente
A BestByte Kft. marketingkommunikációs eszközei és ezek hatékonysága
: Győri Olga
: Győri Olga
A Starbucks és a belvárosi kézműves kávézók marketingstratégiájának összehasonlítása
: Dobsa Dávid
: Dobsa Dávid
Fiatalok kávéfogyasztási szokásai és tapasztalatai a Starbucks hálózat üzleteiben
: Vidor Zsófia
: Vidor Zsófia
Online marketingkommunikációs alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Lengyel Zsombor
: Lengyel Zsombor
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Jakubek Dániel
: Jakubek Dániel
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Kralj Alex
: Kralj Alex
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: György Ivett
: György Ivett
A Michelin gumiabroncsgyártó vállalat marketingkommunikációs eszközei a HTSS zónában
: Federics Barbara
: Federics Barbara
Az online marketing stratégiák lehetőségeinek vizsgálata a vállala-tok számára a Starbucks Magyarország mintáján keresztül
: Bacsik Dorina
: Bacsik Dorina
Similar Items
-
Gyógyszeripar marketingkommunikációs eszközei és azok alkalmazása
: Nagy Gergely Norbert -
Marketingkommunikáció eszközei, azok alkalmazási köre
: Balázs Andrea -
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde -
Az automatizáció eszközei a logisztikában és azok alkalmazása az Aldi raktárában
: Nagy Olivér Bendegúz -
A magyarországi kereskedelmi televíziók marketingkommunikációs eszközei és azok innovatív fejlesztési lehetőségei
: Száraz András István