A Black Friday effektus
Saved in:
Main Author: | Balogh Adelina |
---|---|
Other Authors: |
Ferkelt Dr. Balázs
Kovács Dr. András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Akció Black Friday Cyber Monday gazdaság marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27708 |
Similar Items
A Black Friday vásárlókra gyakorolt hatásának elemzése
: Báthory Gábor
: Báthory Gábor
VÁSÁRLÓI MAGATARTÁS AZ ONLINE PIACTÉRBEN – BLACK FRIDAY CYBER MONDAY
: Ambrus Gabriella
: Ambrus Gabriella
TGI Fridays megvalósíthatósági tanulmány
: Hegedüs Máté
: Hegedüs Máté
Online marketing - A Google-effektus
: Stúber Gyöngyi Zsófia
: Stúber Gyöngyi Zsófia
Futballklubok finanszírozására ható „sugar daddy” effektus
: Jóna Bálint Mátyás
: Jóna Bálint Mátyás
Black pool trading paradigm
: Ngiesseu Emmanuel
: Ngiesseu Emmanuel
Az ostorcsapás-effektus hatása a NaturAqua ellátási láncára
: Németh Virág
: Németh Virág
Az ostorcsapás effektus vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Hajdu Roland
: Hajdu Roland
Bulgaria and the Black Sea, as a developing tourist destination within Hungarians
: Pregardt-Paur Áron
: Pregardt-Paur Áron
Derivatív és exotikus termékek árazása, Black-Scholes modell változatai
: Bakró-Nagy Máté Benő
: Bakró-Nagy Máté Benő
Egy online kereskedelmi weboldal elemzése a Black Crystal Kft.-n keresztül
: Albrechtovics Kitti
: Albrechtovics Kitti
Az online értékesítés bevezetése és eddigi tapasztalatai a Dark Black Kft. gyakorlatában
: Bauernfeind Beáta
: Bauernfeind Beáta
The role of digitalization in commerce an analysis of Acershop.hu and the comparison of the 2019 and 2021 Black Friday campaign.
: R. Szabó András
: R. Szabó András
A vuhani pillangó-effektus és a női egészség – A magyarországi betegszervezetek szerepe a női egészségmegőrzésben a COVID-19 tükrében
: Prigli Dóra
: Prigli Dóra
Az online értékesítés és annak változása a COVID-19 világjárvány alatt - a Black Crystal kisvállalkozás vizsgálatának segítségével
: Novák Petra
: Novák Petra
A mesterséges intelligencia hatása a vállalatok marketingstratégiájában - a Black Crystal kisvállalkozás marketingstratégiája és az MI szerepe a cég életére
: Novák Petra
: Novák Petra
Md., D.C. utilities pay paper mills burning 'black liquor' for alternative fuel credits ; Fazekas elárulta, mi javíthatná az agrárexportot [fordítás]
: Pósfai Ilona
: Pósfai Ilona
Állatvédelem megjelenése a médiában-különösen a filmekben-.
: Hodza Adelina
: Hodza Adelina
A helyzetmondatok a nyelvtanításban
: Balogh Katalin
Published: (2004)
: Balogh Katalin
Published: (2004)
A futballhuliganizmus megjelenése a médiában
: Balogh Dávid
: Balogh Dávid
A FAKTORING SZEREPE A VÁLLALATOK KÖVETELÉSKEZELÉSÉBEN
: Balogh Krisztina
: Balogh Krisztina
A fogyasztás pszichológiája a marketing világában
: Balogh Viktória
: Balogh Viktória
A Facebook hozzájárulása a rohingya népirtáshoz
: Balogh Dorisz
: Balogh Dorisz
A toborzás menete, a diákok motivációja és szokásaik a munkaerő piacon
: Balogh Anita
: Balogh Anita
A megszólítási rendszerek és a nyelvoktatás
: Balogh Katalin
Published: (2002)
: Balogh Katalin
Published: (2002)
Nők - a karrier és a család közötti egyensúly
: Balogh Nikoletta
: Balogh Nikoletta
A hitelintézeti belső ellenőrzés a KELER Zrt. gyakorlatában
: Balogh Laura
: Balogh Laura
A CRM rendszer támogató szerepe a Kleopátra Szépségszalonoknál
: Balogh Mercédesz
: Balogh Mercédesz
Nők helyzete a munkaerőpiacon a pénzügy és számvitel területén - A modern kori feminizmus vizsgálata
: Balogh Boglárka
: Balogh Boglárka
A nyelvészeti udvariasság-elméletek jelentősége a nyelvoktatás számára
: Balogh Katalin
Published: (2003)
: Balogh Katalin
Published: (2003)
Sportrendezvények szerepe a turizmusban a Budapest Sportiroda példáján keresztül
: Balogh Szilvia
: Balogh Szilvia
A beszállítói adatbázis-kezelés kihívásai a Roche példáján keresztül
: Balogh Richárd
: Balogh Richárd
Biotermékek a vendéglátásban
: Balogh Orsolya
: Balogh Orsolya
A digitális marketing fejlődése és határai a 21. században a Mito Communications Zrt. SEO adatain keresztül
: Balogh Adrienn
: Balogh Adrienn
A fenntarthatósággal kapcsolatos társadalmi felelősségvállalás és ennek kommunikációja a vállalatok részéről, valamint a fogyasztóknál elért hatása
: Balogh Barbara
: Balogh Barbara
A számviteli törvény és a társasági adótörvény kapcsolata, hatása, ellentmondásai
: Balogh Tímea
: Balogh Tímea
A vállalat Excel-alapú raktárkészlet nyilvántartásának összekötése a webshop adatbázisával
: Balogh Emese
: Balogh Emese
Elkötelezettség és objektivitás a magyar médiában a magyarországi pedagógussztrájkokon keresztül
: Balogh Ákos
: Balogh Ákos
A Lean menedzsment bevezetésének és következményeinek vizsgálata a Bunge Zrt. vállalatnál
: Balogh Ágnes
: Balogh Ágnes
A logisztika informatikája – drónok a logisztikában (DPDHL és DHL Supply Chain)
: Balogh Emese
: Balogh Emese
Similar Items
-
A Black Friday vásárlókra gyakorolt hatásának elemzése
: Báthory Gábor -
VÁSÁRLÓI MAGATARTÁS AZ ONLINE PIACTÉRBEN – BLACK FRIDAY CYBER MONDAY
: Ambrus Gabriella -
TGI Fridays megvalósíthatósági tanulmány
: Hegedüs Máté -
Online marketing - A Google-effektus
: Stúber Gyöngyi Zsófia -
Futballklubok finanszírozására ható „sugar daddy” effektus
: Jóna Bálint Mátyás