Online marketingkommunikáció és az online világ hatása az emberi erőforrásra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Porvay Bálint
További közreműködők: Németh Dr. Tamás
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:internet
munkaerő toborzás
online marketing
Social media
Y és Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27786
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatom első részében a szakmai gyakorlati helyemet mutatom be. A vállalatnál elvégzett feladatokat és megszerzett tapasztalatokat. Hetekre lebontva ismertetem, hogy milyen feladatokat végeztem el, mik voltak a következtetéseim és milyen területek fejlődtem a szakmai gyakorlat során. A kialakult járványhelyzet miatt csak hét hetet tudtam teljesíteni. Záródolgozatom témájaként az online marketing kialakulását és hatásait választottam. Azért erre a témára esett a választásom, mert felkeltette az érdeklődésem és a mai világban egy nagyon aktuális témának találtam. Dolgozatomban írtam  a modern technológia fejlődéséről, az internet kialakulásáról, új eszközök létrejöttéről (social media), valamint ezen újítások bevezetésről az üzleti világba és a marketingstratégiákba. A dolgozat második felében a modern technológiai és marketing változások hatását vizsgáltam az emberi erőforrás toborzására, az Y és Z generációk elérésére, valamint a munka világának változására. A dolgozat összeállítása során szakirodalmakat, marketing szakemberek írásait, valamint online forrásokat is használtam. Ezeket az online forrásokat leginkább marketing tanácsadók és a marketing világában tevékenykedők írásaiból gyűjtöttem.