Online marketingkommunikáció és az online világ hatása az emberi erőforrásra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Porvay Bálint
További közreműködők: Németh Dr. Tamás
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:internet
munkaerő toborzás
online marketing
Social media
Y és Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27786

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg27786
005 20210329093929.0
008 201213suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Porvay Bálint 
245 1 0 |a Online marketingkommunikáció és az online világ hatása az emberi erőforrásra  |c Porvay Bálint  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatom első részében a szakmai gyakorlati helyemet mutatom be. A vállalatnál elvégzett feladatokat és megszerzett tapasztalatokat. Hetekre lebontva ismertetem, hogy milyen feladatokat végeztem el, mik voltak a következtetéseim és milyen területek fejlődtem a szakmai gyakorlat során. A kialakult járványhelyzet miatt csak hét hetet tudtam teljesíteni. Záródolgozatom témájaként az online marketing kialakulását és hatásait választottam. Azért erre a témára esett a választásom, mert felkeltette az érdeklődésem és a mai világban egy nagyon aktuális témának találtam. Dolgozatomban írtam  a modern technológia fejlődéséről, az internet kialakulásáról, új eszközök létrejöttéről (social media), valamint ezen újítások bevezetésről az üzleti világba és a marketingstratégiákba. A dolgozat második felében a modern technológiai és marketing változások hatását vizsgáltam az emberi erőforrás toborzására, az Y és Z generációk elérésére, valamint a munka világának változására. A dolgozat összeállítása során szakirodalmakat, marketing szakemberek írásait, valamint online forrásokat is használtam. Ezeket az online forrásokat leginkább marketing tanácsadók és a marketing világában tevékenykedők írásaiból gyűjtöttem.  
695 |a internet 
695 |a munkaerő toborzás 
695 |a online marketing 
695 |a Social media 
695 |a Y és Z generáció 
700 1 |a Németh Dr. Tamás  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27786/1/Online%20marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3%20%C3%A9s%20az%20online%20vil%C3%A1g%20hat%C3%A1sa%20az%20emberi%20er%C5%91forr%C3%A1sra%20-%20Porvay%20B%C3%A1lint%20%28HNG1ZF%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27786/2/%C3%96sszefoglal%C3%A1s.pdf  |z Dokumentum-elérés