Formális és non-formális tanulási lehetőségek az Iparművészeti Múzeum példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Kovács Mónika |
---|---|
Other Authors: | Kővári István |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | múzeum múzeumpedagógia múzeumandragógia tanulás gyerekek iskolások látogató |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2784 |
Similar Items
Az informális és nem-formális tanulás vizsgálata szakmaspecifikus vonatkozásban
: Tóth Dóra
: Tóth Dóra
Munkaerő-, létszámgazdálkodás VS. bértömeg gazdálkodás az Iparművészeti Múzeumban
: Antal Melinda
: Antal Melinda
A Szépművészeti Múzeum marketing elemzése
: Andrássy Zsigó Anna
: Andrássy Zsigó Anna
A munkahelyi tanítás és tanulási lehetőségek ágazati sajátosságai
: Téglási Krisztina
: Téglási Krisztina
Múzeumi logisztika – Kiállítás-szervezési folyamatok bemutatása a Ludwig Múzeum példáján
: Mészáros Zsófia
: Mészáros Zsófia
A Szépművészeti Múzeum marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Fülöp Krisztina
: Fülöp Krisztina
Magyar Nemzeti Múzeum Magyar Menyasszonyok kiállítást megelőző marketing tevékenység és annak hatása a fogyasztói magatartásra
: Neumann Kata Míra
: Neumann Kata Míra
"Múltba gyökerezik..." Szenna turizmusfejlesztése a Szabadtéri Néprajzi Múzeum interpretációján keresztül
: Berecz Andrea
: Berecz Andrea
Online tanulási szokásaink
: Kovács Zsombor
: Kovács Zsombor
Az EOS integrált ügyviteli rendszer bevezetése egy múzeum gazdálkodásába
: Almádi Róbert
: Almádi Róbert
Az érzelmi intelligencia hatása a munkavállalók motivációjára, a változáskezelésre a Miskolci Egyetem Könyvtár, Levéltár, Múzeum példáján keresztül
: Bándi Lívia
: Bándi Lívia
A múzeum, mint turisztikai attrakció szerepe és lehetőségei Magyarországon
: Mejlinger Dominika Dóra
: Mejlinger Dominika Dóra
A Petőfi Irodalmi Múzeum, mint költségvetési szerv pénzügyi elemzése
: Miklián Marietta
: Miklián Marietta
Tanulási motivációk az élethosszigtartó tanulás
: Gangel Erika
Published: (2007)
: Gangel Erika
Published: (2007)
Non-aligned movement Past, present and future with reforms and debates
: Raza Shamsh
: Raza Shamsh
Diákok tanulási szokásai
: Széles József
: Széles József
Tanulási motiváció felnőttkorban
: Nagy Júlia
: Nagy Júlia
Sikeres tanulási stratégiák
: Bakos Viktor, et al.
Published: (2010)
: Bakos Viktor, et al.
Published: (2010)
A múzeum, mint újragondolt kulturális turisztikai termék, fókuszban a fiatalok
: Tihanyi Petra
: Tihanyi Petra
Múzeumi marketing a 21. században - Központban a Magyar Nemzeti Múzeum
: Varga Dorina Erzsébet
: Varga Dorina Erzsébet
Non-profit vállalkozásfejlesztés. A non-profit vállalkozásfejlesztés lehetőségei a Nemzeti Fejlesztési Terv keretében
: Renkó Edina
: Renkó Edina
Non-profit szervezetek adózási specialitásai
: Glück Cintia
: Glück Cintia
Non-profit szervezetek adózási specialitásai
: Kiss Richárd János
: Kiss Richárd János
Virtuális tanulási, művelődési környezet
: Muhari Milán
: Muhari Milán
Non-profit marketing a Vörösmarty Színházban
: Dallos Anna Dóra
: Dallos Anna Dóra
A Magyar Mezőgazdasági Múzeum és Könyvtár beszerzési folyamatának ismertetése, szállítókkal történő kapcsolattartás bemutatása
: Mike-Domán Edit
: Mike-Domán Edit
NON CONVENTIONAL BANKING BONDS (ISLAMIC SUKUK) ARE THEY INTEREST BEARING.
: GATTOUFI MISS AMIRA SALSABIL
: GATTOUFI MISS AMIRA SALSABIL
Non profit szervezet direkt marketing akciójának elemzése
: Moharosné Bratek Szilvia
: Moharosné Bratek Szilvia
Non-Life biztosítás-informatikai rendszerek fejlesztésének összehasonlítása
: Ferró Nikolett Kitti
: Ferró Nikolett Kitti
A betegek művelődési, tanulási lehetőségei
: Tahy Réka Vivien
: Tahy Réka Vivien
Tanulási folyamat a Team Academyn
: Varjú Tamás
: Varjú Tamás
Tanulási motiváció a gazdasági oktatásban
: Konkoly Renáta
: Konkoly Renáta
A nonprofit szektor működésének bemutatása, a Sportország SC Közhasznú Non Profit Kft. példáján
: Dénes Richárd Tibor
: Dénes Richárd Tibor
Conventional business valuation and a non-conventional example Tesla
: Pásztor Viktória Eszter
: Pásztor Viktória Eszter
Önkéntesek motivációjának fejlesztése az AFS Magyarország non-profit szervezetnél
: Szeles Szilvia Mária
: Szeles Szilvia Mária
Non-verbal communication and crisis management Case study of the 2019 Coca-Cola ad controversy in Hungary
: Nagy Lili
: Nagy Lili
Az élethosszig tartó tanulás generációjának tanulási magatartása
: Lehoczky Mária
Published: (2005)
: Lehoczky Mária
Published: (2005)
Tools for maximizing income in the non-profit sector for sponsorship seekers
: Szilágyi Péter
: Szilágyi Péter
Tools for maximizing income in the non-profit sector for sponsorship seekers
: Szilágyi Péter
: Szilágyi Péter
Oil dependence of Azerbaijan and new perspectives in non-oil sector
: Bayramova Salatin
: Bayramova Salatin
Similar Items
-
Az informális és nem-formális tanulás vizsgálata szakmaspecifikus vonatkozásban
: Tóth Dóra -
Munkaerő-, létszámgazdálkodás VS. bértömeg gazdálkodás az Iparművészeti Múzeumban
: Antal Melinda -
A Szépművészeti Múzeum marketing elemzése
: Andrássy Zsigó Anna -
A munkahelyi tanítás és tanulási lehetőségek ágazati sajátosságai
: Téglási Krisztina -
Múzeumi logisztika – Kiállítás-szervezési folyamatok bemutatása a Ludwig Múzeum példáján
: Mészáros Zsófia