A digitalizáció hatása a bankszektorban és az ügyfélélmény felértékelődése Magyarországon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lévai Dániel
További közreműködők: Mosolygó-Kiss Ágnes
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bank(ok)
banki szolgáltatás(ok)
bankszektor
digitalizálás - digitalizáció
digitális gazdaság
digitális technológia
e-banking
fogyasztó(k)
ügyfélkapcsolat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27903
Leíró adatok
Kivonat:Azelmúlt évtizedekben a technológia és az internet adta lehetőségek folyamatos,gyors tempóban bővültek. Legfőképp a 2000-es évek kezdete óta kijelenthetjük,hogy az életünk minden területét felforgatta az internet és az okoseszközökszéleskörű elterjedése. Igaz ez a szolgáltatói szektorra is, azon belül azelmúlt években legfőképp a magyar bankszektorra. A fogyasztói igényekmegváltoztak Magyarországon, az ügyfélélmény felértékelődött, a mai telítettpiacon ez lett a megkülönböztető „plusz” amellyel egy vállalat ki tud tűnni avetélytársai mellett. A bankszektorban az ügyfelekért nagy a verseny a mármeglévő piaci szereplők között is, azonban az elmúlt években bekopogtattak aFinTech és BigTech vállalatok is az ajtón.