A MOL Rt. külpiaci stratégiája a román piacon Piaci rések keresése az élesedő versenyben, avagy harc a bevásárló tudatáért
Elmentve itt :
Szerző: | Piskorski Viola |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | MOL Nyrt. Románia Külföldi befektetés Üzleti stratégia Marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28122 |
Hasonló tételek
A Rex-San Kft. külpiaci értékesítési stratégiája
: Hanák Lilla
: Hanák Lilla
A MOL Rt. növekedésének és terjeszkedésének elemzése
: Fodor Sándor
: Fodor Sándor
A MRS HERSKIN designer táska márka külpiaci bevezetése
: Koffler Júlia
: Koffler Júlia
A magyar gazdaság és a gyógyszeripar külpiaci kapcsolata Kínával
: König Dániel
: König Dániel
A MOL Nyrt. kommunikációs stratégiája
: Ecker Roland
: Ecker Roland
A TEMPO 99 EVO üzemanyag marketingkommunikációja a MOL Rt.-nél
: Molnár Judit
: Molnár Judit
A MOL Nyrt. Fogyasztói Szolgáltatások üzletág, továbbá a Shell Hungary zRt. finanszírozási stratégiája és a pénzügyi teljesítményének vizsgálata és értékelése
: Kovács Alexandra Bianka
: Kovács Alexandra Bianka
Vezetési kihívások a romániai magyar-román vegyesvállalatoknál
: Szabó Edina Orsolya
Megjelent: (2009)
: Szabó Edina Orsolya
Megjelent: (2009)
A MOL Nyrt. működésének vállalatgazdasági elemzése és javasolt stratégiája
: Berényi Nóra
: Berényi Nóra
A szervezeti PR sajátos megnyilvánulásai a Richter Gedeon Rt. gyakorlatában
: Dózsa Viola
: Dózsa Viola
Online szolgáltatások, kutatások kivitele a román piacra Esettanulmány: compari.ro árösszehasonlító oldal
: Leczfalvi Arianna-Renata
: Leczfalvi Arianna-Renata
A magyar-román viszony, különös tekintettel a gazdasági kapcsolatokra
: Rozor Gergely
: Rozor Gergely
A HAZAI ÉS A ROMÁN SZÁMVITELI SZABÁLYOZÁS ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE
: Egyed-Hatos Erzsébet
: Egyed-Hatos Erzsébet
A magyar-román politikai kapcsolatok alakulása 1920-2017 közötti időszakban
: Nagy András
: Nagy András
Az európai uniós csatlakozás hatása a román gazdaságra és társadalomra
: Balázs Eszter
: Balázs Eszter
A MOL Nyrt. értékesítési stratégiája az üzemanyag hatósági áras korlátozását követően
: Lévai Krisztina
: Lévai Krisztina
Az overtourism bemutatása, illetve jelenlétének és hatásainak elemzése Rómán keresztül
: Bálint Fruzsina Zsuzsanna
: Bálint Fruzsina Zsuzsanna
A SIA Central Europe Zrt. szolgáltatásainak román piacra történő bevezetésének vizsgálata
: Ficsór Szandra
: Ficsór Szandra
A MAGYAR ÉS ROMÁN SZABÁLYOZÁS SZERINTI CASH FLOW-KIMUTATÁS ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE
: Gyarmati Zoltán
: Gyarmati Zoltán
A L'Oréal stratégiája a fodrászati piacon - egy stratégiai döntés előkészítése
: Länger Jelena
: Länger Jelena
A román-magyar gazdasági kapcsolatok alakulása az elmúlt húsz évben, és perspektívái a közeljövőben
: Nagy Árpád
: Nagy Árpád
A Székesfehérvári Hűrőipari Rt. marketing auditja
: Nepusz Norbert
: Nepusz Norbert
A Royal Sped Rt. vámügynöki tevékenysége
: Kovács Enikő
: Kovács Enikő
A Volkswagen digitális marketing stratégiája az elektromos autóira vonatkozóan a magyarországi piacon
: Alattyányi Zsombor
: Alattyányi Zsombor
A Dunaferr Rt. export ügylete egy viszonteladóval
: Jánosi Gabriella
: Jánosi Gabriella
Minőségirányítási rendszer a Siemens Rt. Nemzeti Vállalatnál
: Csek Zoltán
: Csek Zoltán
A Skála Divatház Rt. import tevékenységének elemzése
: Demeter Andrea
: Demeter Andrea
A Bakony Autóalkatrész Gyártó Rt. logisztikai folyamatai
: Medve Andrea
: Medve Andrea
A Kanizsa Sörgyár Rt. privatizációs értékének elemzése
: Subosits János Antal
: Subosits János Antal
A MOL innovációja
: Nagy Andor György
: Nagy Andor György
A gyümölcslégyártók piaci stratégiája Magyarországon
: Balázs Zoltán
: Balázs Zoltán
Az Ecobit Rt. PR és marketing tevékenysége
: Sáska Dóra
: Sáska Dóra
Az EGIS Gyógyszergyár Rt. marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Volk Balázs
: Volk Balázs
A MAGYARMET Finomöntöde Kft. tevékenysége és stratégiája a KKV szektorban
: Jónás Orsolya Viola
: Jónás Orsolya Viola
MOL CSOPORT VÁLLALATÉRTÉKELÉSE
: Horváth Zoltán
: Horváth Zoltán
MOL Bitumen strategy
: Béres Réka
: Béres Réka
Hogyan lehet szörfözni egy már fragmentált piacon? A Surf márkabevezetési stratégiája és kihívó szerepe
: Gellért Barbara
: Gellért Barbara
A MEDIMPEX Gyógyszer-Nagykereskedelmi Rt. logisztikai rendszerének fejlesztése
: Mohai Anna
: Mohai Anna
Nemzetközi fizetések a Magyar Külkereskedelmi Bank Rt. gyakorlatában
: Horváth Zoltán
: Horváth Zoltán
A Pick Szeged Szalámigyár és Húsüzem Rt. exporttevékenysége
: Nagy Kitti
: Nagy Kitti
Hasonló tételek
-
A Rex-San Kft. külpiaci értékesítési stratégiája
: Hanák Lilla -
A MOL Rt. növekedésének és terjeszkedésének elemzése
: Fodor Sándor -
A MRS HERSKIN designer táska márka külpiaci bevezetése
: Koffler Júlia -
A magyar gazdaság és a gyógyszeripar külpiaci kapcsolata Kínával
: König Dániel -
A MOL Nyrt. kommunikációs stratégiája
: Ecker Roland