A közösségi média és a turizmus kölcsönhatása Kanada és az Egyesült Királyság fogyasztói szokásain keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Alexandra Fanni |
---|---|
További közreműködők: | Talabos István |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Egyesült Királyság fogyasztói magatartás generációk Kanada közösségi média turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28130 |
Hasonló tételek
A Trónok Harca hatása az Egyesült Királyság turizmusára
: Kosina Fanni Alexandra
: Kosina Fanni Alexandra
Az Egyesült Királyság és a Brexit
: Muha Boglárka
: Muha Boglárka
Kanada szabadkereskedelmi egyezményei
: Márki Márta Anna
: Márki Márta Anna
Kanada marketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata
: Fodor Ágnes Evelin
: Fodor Ágnes Evelin
Az Egyesült Királyság beágyazottsága a globális értékláncokba
: Tótik Bernadett
: Tótik Bernadett
A BREXIT EGYESÜLT KIRÁLYSÁG TURIZMUSÁRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK VIZSGÁLATA
: Dévényi Pál
: Dévényi Pál
Az Egyesült Királyság külkapcsolatai a II. világháborútól a Brexitig
: Hűvös-Récsi Bence
: Hűvös-Récsi Bence
A Brexit és hatása az Egyesült Királyság nemzetközi gazdasági kapcsolataira
: Keller Rebeka Eszter
: Keller Rebeka Eszter
A Brexit és hatása az Egyesült Királyság nemzetközi gazdasági kapcsolataira
: Keller Rebeka Eszter
: Keller Rebeka Eszter
Magyarország és az Egyesült Királyság tudományos és kulturális kapcsolatai, 1945–1956
: Hegedüs Gyula
Megjelent: (2022)
: Hegedüs Gyula
Megjelent: (2022)
Az Egyesült Királyság és Franciaország kapcsolatrendszere a Brexit előtt és után
: Rogács Erik Richárd
: Rogács Erik Richárd
Az Egyesült Királyság kilépése az EU-ból és az európai integráció
: Losoncz Miklós
Megjelent: (2017)
: Losoncz Miklós
Megjelent: (2017)
Az e-kereskedelemhez vezető út Magyarországon és az Egyesült Királyság piacán
: Skiba Katalin
: Skiba Katalin
Az Egyesült Királyság és az Európai Unió kereskedelmi kapcsolatai a Brexitet követően
: Varga Lili
: Varga Lili
BREXIT, Az Egyesült Királyság kiválásának vélt és valós társadalmi és politikai okai, következményei
: Friedreich Nándor
: Friedreich Nándor
Hogyan tovább Egyesült Királyság? Az ország külgazdasági kapcsolatainak alakulása a brexit után
: Váradi Kira
: Váradi Kira
A nemzetközi munkaerő-migráció aspektusai Kelet-Közép-Európa és az Egyesült Királyság vonatkozásában
: Bárdi Mária
: Bárdi Mária
Belgium, Dánia és az Egyesült Királyság protokolláris összehasonlítása, különös tekintettel az uralkodó család szerepére
: Berta Zsófia
: Berta Zsófia
Az Európai Unió és az Egyesült Királyság helyzete és kilátásai a világban a brexit után
: Losoncz Miklós
Megjelent: (2020)
: Losoncz Miklós
Megjelent: (2020)
A Z generáció médiafogyasztása és a Netflix marketingstratégiájának kölcsönhatása
: Erényi Vanessza
: Erényi Vanessza
Kanada és az EU. Az átfogó gazdasági és kereskedelmi megállapodás tartalma és lehetőségei
: Fehér Szilvia
: Fehér Szilvia
A család és magánélet kölcsönhatása vezetői pozícióban dolgozó nők tapasztalata alapján
: Kertész Bettina
: Kertész Bettina
A társadalom, valamint az evés- és testképzavarok kölcsönhatása, különös tekintettel az izomdiszmorfiára
: Vacsi Evelin
: Vacsi Evelin
Az 1980-as évek magyar underground zene dalszövegeinek társadalmi és politikai vonatkozásai, kölcsönhatása
: Watti Dr Nermin
: Watti Dr Nermin
Közösségi média és influencerek vállalati és fogyasztói szemmel
: Rába Orsolya
: Rába Orsolya
A közösségi média szerepe a fogyasztói döntésekben
: Sztyéhlik Dominika
: Sztyéhlik Dominika
Nemzeti és szervezeti kultúrák kölcsönhatása egy japán, egy olasz és egy amerikai cég magyarországi leányvállalatainál
: Ráduj Szonja
: Ráduj Szonja
Nők és férfiak társadalmi és munkaerő-piaci esélyegyenlőségének elemzése a Norvég Királyság példáján keresztül
: Pócs Mariann
: Pócs Mariann
A magyar szakképzés története, helyzete a 21. század elején a szakképzés és a munkaerőpiac kölcsönhatása szempontjából
: Horváth Zsolt
: Horváth Zsolt
A közösségi média hatása a vendéglátóipari fogyasztói magatartásra és döntésre
: Korszakasz Diána
: Korszakasz Diána
A közösségi média és az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra
: Judák Dalma
: Judák Dalma
Az Európai Unióból való kilépést megszavazó, 2016-os brit referendum hatása az Egyesült Királyság néhány cégére, nyilvánossá tett beszámolóik vizsgálata, összehasonlítása és elemzése alapján
: Baranyai Csilla
: Baranyai Csilla
Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül
: Greksa Dorina
: Greksa Dorina
A közösségi média posztok hatása a fogyasztói preferenciákra cukrászkészítmények esetében
: Kapunics Gréta
: Kapunics Gréta
A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
Közösségi média botrányok
: Boros Eszter Lili
: Boros Eszter Lili
Az egyesült államokbeli és a magyar fogyasztói magatartás összehasonlítása
: Szabó Dóra Kata
: Szabó Dóra Kata
Modern toborzás - a közösségi média lehetőségei
: Tóth Enikő
: Tóth Enikő
A TikTok közösségi média hatása a fogyasztói magatartásra a Shein és a Temu esete!
: Hegyi Patrícia
: Hegyi Patrícia
A közösségi média marketing lehetőségei - influencer marketing
: Fejes Fanni
: Fejes Fanni
Hasonló tételek
-
A Trónok Harca hatása az Egyesült Királyság turizmusára
: Kosina Fanni Alexandra -
Az Egyesült Királyság és a Brexit
: Muha Boglárka -
Kanada szabadkereskedelmi egyezményei
: Márki Márta Anna -
Kanada marketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata
: Fodor Ágnes Evelin -
Az Egyesült Királyság beágyazottsága a globális értékláncokba
: Tótik Bernadett