Az ügyfélmegtartás és a törzsvásárlói rendszerek kapcsolata a drogerie markt és a Rossmann Drogéria példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szilágyi Zsófia
További közreműködők: Kasza Lajos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:dm Kft.
drogéria
ROSSMANN Magyarország Kft.
törzsvásárlói rendszerek
ügyfélmegtartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28134

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28134
005 20210208125324.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szilágyi Zsófia 
245 1 3 |a Az ügyfélmegtartás és a törzsvásárlói rendszerek kapcsolata a drogerie markt és a Rossmann Drogéria példáján keresztül  |c Szilágyi Zsófia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom témaválasztásának a középpontjában az ügyfélmegtartás áll. E gyakorlatot két magyarországi ügyfélorientált drogéria példáján keresztül szeretném bemutatni. Választásom azért esett erre a témára, mert mindig is érdekelt, hogy a potenciális fogyasztókat hogyan is lehet befolyásolni egy-egy ügyfélközpontú tevékenység által. Szakdolgozatomban a hangsúlyt a drogerie markt és a Rossmann Drogéria törzsvásárlói rendszere kapja, melyek meghatározó eszközök a drogériák ügyfélmegtartó eszközei között. 
695 |a dm Kft. 
695 |a drogéria 
695 |a ROSSMANN Magyarország Kft. 
695 |a törzsvásárlói rendszerek 
695 |a ügyfélmegtartás 
700 1 |a Kasza Lajos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28134/1/Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés