Az utazó influenszerek hatása a fiatal generáció utazási szokásaira

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gyovai Eszter Mária
Other Authors: Róbert Nóra
Format: Thesis
Kulcsszavak:generációs fejlődés
közösségi média
marketingstratégiák
utazás
útikalauz
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28139

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28139
005 20210208125344.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gyovai Eszter Mária 
245 1 3 |a Az utazó influenszerek hatása a fiatal generáció utazási szokásaira  |c Gyovai Eszter Mária  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A 21. század elterjedt marketing eszköze az influenszerek bevonása reklám céljából. A mára már világszerte ismertté vált fogalom alatt az online közösségi médiában jelen lévő véleményvezéreket értjük. Ezen közéleti szereplők jó alapot adnak, hogy vállalatok velük reklámozzanak termékeket vagy szolgáltatásokat. Az, hogy valaki influenszer, blogger vagy vlogger, ma már komoly üzletággá nőtte ki magát. Nyilvánvalóan a fizetett, szponzorált tartalmaknak megvan a jogszabályi háttere, szigorú szabályok között szponzorálhatnak termékeket, szolgáltatásokat. Egyik fajtája e reklámtevékenységnek a desztinációk hirdetése. Az utazás életünk része, ezért is egyre nagyobb teret kapnak az úgynevezett utazó influenszerek. Szakdolgozatom célkitűzése, hogy megtudjam, az utazó influenszerek mennyire befolyásolják a fiatalokat az utazási szokásaikban. Biztosan a 20. század előtt is voltak olyan híres utazók, akiknek az útikönyveiket szívesen olvasták tömegek és követték utazásaikat, munkásságukat. Ma már erre kialakult egy fogalom. Egyik célom, hogy bemutassam keletkezését. Hogyan jutott el az emberiség a vastag, nehéz útikönyvektől az online vlogok világáig. Ennek hatására hogyan alakult át a turizmus és miben más a mostani fiatalok utazási szokása, mint az X vagy Baby Boomer generációé. Ugyanakkor kutatásaim arra is irányulnak, hogy hogyan éli meg a szolgáltatói oldal pl. szállodák ezt a jelenséget. Interneten és könyvekben is kutattam, illetve felkerestem szálláshelyeket ezzel kapcsolatban. akiknek ez remek reklámfogás is lehet, mivel a nagy követőtáborral rendelkezők tapasztalatait és tanácsait szívesebben és könnyebben fogadják el az utazni vágyók. Bloggerekkel készített mélyinterjúmból kiderül, valóban igyekeznek-e ajánlásaikat kipróbálni és valóban elutaznak-e azokra a helyekre, amelyeket az online felületen látnak, és amelyek a legtöbb kedvelést kapták. 
695 |a generációs fejlődés 
695 |a közösségi média 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a utazás 
695 |a útikalauz 
700 1 |a Róbert Nóra  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28139/1/Szakdolgozat_Gyovai_Eszter-1.pdf  |z Dokumentum-elérés