Új CRM rendszer bevezetése a MOL Group-nál

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bérczes Anna
Other Authors: Kasza Lajos
Format: Thesis
Kulcsszavak:CRM
MOL-Group
nagyvállalat
ügyfélkapcsolat-kezelés
ügyfélkapcsolati menedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28156
Description
Abstract:Dolgozatom célja az új CRM rendszer bevezetésének nyomon követése a MOL Group-nál. Ebben segítségemre lesz a jelenleg is futó project, ugyanis a projektmenedzser által lehetőséget kaptam ennek folyamatos figyelemmel kísérésére. A szakirodalmi áttekintésben, ki fogok térni a CRM fogalmára, jelentőségére, előnyeire és céljaira egy vállalat életében. A mai világban a vállalat irányításának rendszerezése elengedhetetlen, ezért be fogom mutatni az olvasónak az ERP rendszer fogalmát és jelentőségét egy vállalat életében. Ezután magától értetődő, hogy a vállalati stratégia alkotásról is szót fogok ejteni, amiben ki fogok térni a SWOT elemzésre, a vállalati stratégia alkotásának alappillérére. Ezt követően részletes bevezetem az olvasót a MOL bemutatásába és stratégiájába, majd pedig az olvasó betekintést nyerhet a projectbe. Végezetül feltárom a gyenge pontokat a projecttel kapcsolatban, és javaslatot teszek olyan módszerekre, amik segítségre lehetnek a továbbiakban.