A marketing jelentősége a szervezeti piacokon - Az ügyfélérték növelésére irányuló marketingeszközök bevezetésének lehetőségei a Climalife Kft. tevékenységében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Wernitzer Szintia
További közreműködők: Sarkadi Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CRM
marketingeszközök
szervezeti piac
vevői elégedettség index
vevőkapcsolat
vevőközpontúság
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28168
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatban különböző szakirodalmak segítségével bemutatom a szervezeti piacok általános működését, és azok sajátosságait, valamint az ügyfélérték fogalmát, megteremtésének feltételeit. Ezt követően részletesen bevezetem az olvasót a hűtéstechnika iparág történetébe a kezdetektől napjainkig, majd a Climalife Kft. belső és külső környezetének, valamint céljainak és stratégiájának elemzésével, végül pedig az ügyfélelégedettség felmérésének segítségével elkészítem a cég SWOT analízisét. Feltárom a gyenge pontokat, különös tekintettel az ügyfélközpontú tevékenységek és folyamatok megvalósítását akadályozó tényezőkre, majd javaslatot teszek olyan marketingtevékenységet támogató módszerek bevezetésére, amelyek hozzájárulnak a Kft. ügyfélelégedettségének növeléséhez.