A marketing jelentősége a szervezeti piacokon - Az ügyfélérték növelésére irányuló marketingeszközök bevezetésének lehetőségei a Climalife Kft. tevékenységében
Elmentve itt :
Szerző: | Wernitzer Szintia |
---|---|
További közreműködők: | Sarkadi Katalin |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | CRM marketingeszközök szervezeti piac vevői elégedettség index vevőkapcsolat vevőközpontúság |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28168 |
Hasonló tételek
A HIV prevenció növelésére irányuló marketing aktivitások
: Kulcsár Nikolett
: Kulcsár Nikolett
Az Encepur vakcina hazai átoltottságának növelésére irányuló marketing aktivitások
: Farkas-Kantár Dóra
: Farkas-Kantár Dóra
Az ügyfélérték fogalma, ügyfélelégedettség az UniCredit Bankban
: Szabó Dávid
: Szabó Dávid
Online marketingeszközök alkalmazásának lehetőségei a vendéglátásban
: Könnyű Angéla Írisz
: Könnyű Angéla Írisz
Zenekarok lehetőségei az elérés növelésére a digitális marketing eszközeivel
: Takács Anita
: Takács Anita
Adatvezérelt marketingeszközök alkalmazása márkakampányokban
: Janó Róbert
: Janó Róbert
A közösségi média szerepe a vállalatok márkaépítésre irányuló marketingkommunikációjában és public relations tevékenységében
: Árpád Sándor Levente
: Árpád Sándor Levente
A magyar designerek lehetőségei a tömeggyártású termékek uralta piacokon
: Koroknay Anna Fanni
: Koroknay Anna Fanni
Kollektív viselkedés a pénzügyi piacokon
: Németh Szabolcs
: Németh Szabolcs
A Nemzeti Eszközkezelő program bevezetése és működése
: Wernitzer Szintia
: Wernitzer Szintia
Kutyabarát munkahelyek kialakítása a vállalati hatékonyság növelésére
: Zircher Ágnes
: Zircher Ágnes
Online marketingeszközök és alkalmazásuk a vendéglátásban
: László Péter
: László Péter
Az Aeroprodukt Zrt. nemzetköziesedésének lehetőségei a lengyel és/vagy szerb piacokon
: Pusztai Dávid
: Pusztai Dávid
Az eseménymarketing jelentősége a borászatok marketingkommunikációs tevékenységében
: Kiss Nikoletta
: Kiss Nikoletta
Monitoring folyamata és jelentősége a hitelintézetek tevékenységében
: Berecz Barbara Bea
: Berecz Barbara Bea
Az online marketingeszközök hatékony alkalmazása a pénzügyi szektorban
: Marinov Zsuzsanna
: Marinov Zsuzsanna
Innovatív marketingeszközök hatékonyságának vizsgálata egy bevásárlóközpont példáján keresztül
: Gyulai Nikolett
: Gyulai Nikolett
Fenntarthatóság szerepe és jelentősége a Magyar Turisztikai Ügynökség tevékenységében
: Giczi Gyöngyi
: Giczi Gyöngyi
A Technikai és Fundamentális elemzés alkalmazása a pénzügyi piacokon
: Tompa György Kadosa
: Tompa György Kadosa
Revenue management szoftverek hatékonysága és kínálata a szállodai bevételek növelésére
: Magyar Ádám
: Magyar Ádám
A színek, mint marketingeszközök szerepe a fogyasztói magatartás befolyásolásában
: Papp Adrienn
: Papp Adrienn
Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése
: Bódis Orsolya
: Bódis Orsolya
Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása
: Szabó Zsuzsanna Éva
: Szabó Zsuzsanna Éva
A dark tourism megjelenése a külföldi és hazai turisztikai piacokon
: Leszkovár Mónika
: Leszkovár Mónika
Nemzetközi üzletfejlesztés termékadaptáció útján a kelet-és délkelet-ázsiai piacokon
: Hédervári Fruzsina
: Hédervári Fruzsina
A mömax lakberendezési áruház marketingkommunikációjának vizsgálata és hatékonyságának növelésére tett javaslatok
: Liptai Gabriella
: Liptai Gabriella
Marketingeszközök alkalmazása a vendéglátásban a Budapest Party Service példáján keresztül
: Berki Réka
: Berki Réka
Székelyföld kulturális turizmusára irányuló fejlesztések
: Serif Roland
: Serif Roland
A vállalaton belüli felfelé és lefelé irányuló kommunikáció lehetőségei és fejlesztése
: Gajdács Regina
: Gajdács Regina
Az innováció, fejlesztés jelentősége, eredményeinek hatásvizsgálata a Tatár Pékség KFT. tevékenységében
: Kiss Levente
: Kiss Levente
A Vállalati érték meghatározása a gyakorlatban, kiemelt figyelemmel a tulajdonosi érték növelésére
: Heuschmidt Ádám Sándor
: Heuschmidt Ádám Sándor
Érzékenyítés, mint marketingkommunikációs eszköz használata a nemzetközi és a hazai piacokon
: Hammer Clió Ágnes
: Hammer Clió Ágnes
Ügyfélközpontú stratégiák és CRM rendszerek alkalmazása a Tracon Budapest Kft. versenyképességének növelésére
: Nagy Bernadett Krisztina
: Nagy Bernadett Krisztina
Interaktivitás megjelenése, szükségessége és lehetőségei a felsőoktatás adminisztrációs tevékenységében
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2006)
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2006)
Az adóelkerülés visszaszorítására irányuló hazai törekvések
: Spanyol Bettina
: Spanyol Bettina
A Diageo belső PR tevékenységének szerepe és hatása a dolgozók ösztönzésére, identitásuk növelésére
: Pásztor Kata Sára
Megjelent: (2007)
: Pásztor Kata Sára
Megjelent: (2007)
A központi értékpapír-klíring kockázatkezelő hatékonysága a szervezett és az OTC piacokon
: Horváth Noémi
Megjelent: (2013)
: Horváth Noémi
Megjelent: (2013)
A Török Riviérára irányuló magyar kiutaztatás vizsgálata
: Tóth Alexandra
: Tóth Alexandra
A globális szegénység enyhítésére irányuló kisérleti megközelítések
: Varga Vivien
: Varga Vivien
A Molnár és Fiai Pincészet marketingtevékenységének bemutatása és javaslattétel új marketingeszközök alkalmazására
: Molnár Attila
: Molnár Attila
Hasonló tételek
-
A HIV prevenció növelésére irányuló marketing aktivitások
: Kulcsár Nikolett -
Az Encepur vakcina hazai átoltottságának növelésére irányuló marketing aktivitások
: Farkas-Kantár Dóra -
Az ügyfélérték fogalma, ügyfélelégedettség az UniCredit Bankban
: Szabó Dávid -
Online marketingeszközök alkalmazásának lehetőségei a vendéglátásban
: Könnyű Angéla Írisz -
Zenekarok lehetőségei az elérés növelésére a digitális marketing eszközeivel
: Takács Anita