Fenntarthatóság, mint marketingeszköz a különböző szempontok érvényesülése több, vizsgált vendéglátóipari egységnél
Saved in:
Main Author: | Flamich Attila |
---|---|
Other Authors: | Lovasné Avató Judit |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | CSR Duna-régió Dunakanyar étterem fenntarthatóság környezetvédelem marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28204 |
Similar Items
Botrány, mint újgenerációs marketingeszköz
: Vaskor Anna Orsolya
: Vaskor Anna Orsolya
Rendezvények helyszíne, mint marketingeszköz Marketingstratégiák a rendezvényszervezésben
: Fekete Kristóf
: Fekete Kristóf
Reklám, mint marketingeszköz a telekommunikációs szektorban
: Domján Brigitta Judit
: Domján Brigitta Judit
A környezetvédelem mint ideológia és marketingeszköz
: Szigeti Kristóf Dávid
: Szigeti Kristóf Dávid
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva
: Kazsoki Fanni Éva
Legendás történelmi hotelek az USA-ban. A mese mint marketingeszköz
: Gizella Aletta Dóra
: Gizella Aletta Dóra
Kuponos-bónuszos oldalak, mint online marketingeszköz - A Bónusz Brigád sikertörténete -
: Morvai Szabina
: Morvai Szabina
Edukációs roadshow elemzése, mint marketingeszköz a ConceptFlow Kft.-nél
: Horváth Gergő Márton
: Horváth Gergő Márton
Közösségi média, mint marketingeszköz az OM Education & Consulting Kft. esetében
: Gyovai Ádám
: Gyovai Ádám
A közösségi média, mint digitális marketingeszköz a zeneiparban és ennek hatása a fogyasztói szokásokra
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
A közösségi vásárlás, mint új online marketingeszköz a szállodai értékesítésben - avagy Szállodák a kuponok világában
: Woth Zsófia
: Woth Zsófia
Az animáció, mint a differenciáláshoz szükséges marketingeszköz bemutatása a zalakarosi Hotel Karos Spa példáján keresztül
: Rofrics Eszter
Published: (2012)
: Rofrics Eszter
Published: (2012)
A termékelhelyezés, mint marketingeszköz formai megjelenítésének és szakmai támogatásának fejlődése a magyar mozifilmekben 2002 és 2012 között
: Csorba Márton
: Csorba Márton
A magyar kis- és középvállalatok elsődleges marketingeszköze, a Google AdWords
: Bognár Dávid
: Bognár Dávid
A projekt módszer alkalmazásának lehetőségei a középfokú oktatás technikumi képzéseiben
: Flamich Attila
: Flamich Attila
A fenntarthatóság szempontjainak érvényesülése az uniós források felhasználásában
: Dávid Veronika
: Dávid Veronika
A fenntarthatóság, mint a vállalati stratégia eleme
: Varga Ágota
: Varga Ágota
A fenntarthatóság, mint üzleti érték és annak kommunikációs aspektusai
: Blahó-Strohmayer Eszter
: Blahó-Strohmayer Eszter
A pelenka, mint világpiaci áru, A gyermekpelenkák kereslete a fenntarthatóság fényében
: Budaházy Dóra
: Budaházy Dóra
H&M, mint fast fashion márka online marketingkommunikációja a fenntarthatóság jegyében
: Góczán Tamara
: Góczán Tamara
A fenntarthatóság kommunikációja
: Bódi Edit
: Bódi Edit
Fenntarthatóság a pénzügyekben
: Kasza Laura
: Kasza Laura
Fenntarthatóság a divatban
: Szerencsés Adél
: Szerencsés Adél
Fenntarthatóság a szépségiparban
: Slezák Kitti Judit
: Slezák Kitti Judit
Fenntarthatóság a településmarketingben
: Kolnhofer-Derecskei Anita, et al.
Published: (2023)
: Kolnhofer-Derecskei Anita, et al.
Published: (2023)
Sportturizmus és fenntarthatóság
: Potyondi Lili Bettina
: Potyondi Lili Bettina
Fenntarthatóság az intralogisztikában
: Tóth Blanka
: Tóth Blanka
Vállalkozás és fenntarthatóság
: Csillag Sára, et al.
Published: (2025)
: Csillag Sára, et al.
Published: (2025)
Verseny a fenntartható jövőért - A különböző fenntarthatósági szempontok érvényesülése a Forma-1-es Magyar Nagydíj példáján keresztül
: Ökrös Levente
: Ökrös Levente
A fenntarthatóság mint marketing eszköz és ennek hatásai a vállalatokra és a fogyasztókra
: Magyar Nóra
: Magyar Nóra
Közautózás a fenntarthatóság jegyében
: Kicska Vanessza
: Kicska Vanessza
Fenntarthatóság a ruházati iparban
: Vájjer Éva
: Vájjer Éva
Similar Items
-
Botrány, mint újgenerációs marketingeszköz
: Vaskor Anna Orsolya -
Rendezvények helyszíne, mint marketingeszköz Marketingstratégiák a rendezvényszervezésben
: Fekete Kristóf -
Reklám, mint marketingeszköz a telekommunikációs szektorban
: Domján Brigitta Judit -
A környezetvédelem mint ideológia és marketingeszköz
: Szigeti Kristóf Dávid -
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva