Az országmárka jelentősége, a média hatása a turisztikai imázsra és a fogyasztói döntésekre Magyarországon
Elmentve itt :
Szerző: | Tomek Vanessza |
---|---|
További közreműködők: | Jancsik András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | ANholt Magyarország média országmárka országmárkaimázs turisztikai imázs |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28251 |
Hasonló tételek
Országmárka Bhutánban
: Kollarik Edina
: Kollarik Edina
Magyarország, mint országmárka
: Urbán Dániel Márk
: Urbán Dániel Márk
A vállalati felelősségvállalás hatása a fogyasztói döntésekre
: Puchner Tamás
: Puchner Tamás
A zöldmarketing és annak hatása a fogyasztói döntésekre
: Handel Ágnes
: Handel Ágnes
A Covid19 járvány hatása a fogyasztói döntésekre
: Princz Nikolett
: Princz Nikolett
Televíziós reklámok befolyása a fogyasztói döntésekre
: Lukács Ivett
: Lukács Ivett
A mesterséges intelligencia hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Zrunek Nóra
: Zrunek Nóra
A chatbot, mint marketingkommunikációs eszköz hatása a fogyasztói döntésekre
: Karbovánecz Tamás Adrián
: Karbovánecz Tamás Adrián
A Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztói döntésekre 2021-ben
: Dudás Fruzsina
: Dudás Fruzsina
Online reklámfogyasztás - A short-form videók hatása a fogyasztói döntésekre
: Nagy Veronika
: Nagy Veronika
Az influencer marketing hatása az Y és Z generáció fogyasztói döntésekre
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Selejtelemzések hatása a beruházási döntésekre
: Terbéné Hutás Erika
: Terbéné Hutás Erika
Influencerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bóta Áron
: Bóta Áron
A koronavírus hatása az egyéni és vállalati pénzügyi döntésekre Magyarországon
: Szabó Kitti Laura
: Szabó Kitti Laura
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
Az influenszerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
A trendek hatása a fogyasztói magatartásra és vásárlási döntésekre a parfümpiacon
: Ménesi Sabrina Tünde
: Ménesi Sabrina Tünde
Az online és offline borértékesítés marketingstratégiáinak elemzése és hatása a fogyasztói döntésekre
: Végh-Szanics Dominika Enikő
: Végh-Szanics Dominika Enikő
A munkáltatói márka hatása a vállalatról kialakított képre-A vállalatok employer branding kommunikációjának szerepe és hatása a munkáltatói imázsra
: Mezei Georgina
: Mezei Georgina
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntésekre
: Bákonyi Patrik
: Bákonyi Patrik
A gyógyszermarketing hatása a fogyasztói döntésekre a vény nélkül kapható gyógyszerek piacán
: Éberling Anna
: Éberling Anna
Mitől jó egy ország megítélése? Országmárka rangsorok és Magyarország ezekben elfoglalt helye
: Ugrai Bálint
: Ugrai Bálint
A közösségi média felületein jelenlévő hirdetések hatása a vásárlási döntésekre az Y és a Z generációban
: Lohonya Luca Veronika
: Lohonya Luca Veronika
A gyermekkori élmények hatása a felnőttkori utazási döntésekre
: Ócsai Abigél Szófia
: Ócsai Abigél Szófia
A környezeti ügyek hatása a stratégiai döntésekre Eurest Étteremüzemeltető Kft.
: Orodán Enikő
: Orodán Enikő
A közösségi média marketing jelentősége a turisztikai desztinációk számára
: Dobronoki Mercédesz
: Dobronoki Mercédesz
Török kori emlékek turisztikai jelentősége Magyarországon
: Rónay Ágnes
: Rónay Ágnes
A Krízis Rövid és Hosszú Távú Hatásai a Fogyasztói és Gazdasági Döntésekre
: Körmöczi Enikő
: Körmöczi Enikő
A turisztikai termékfejlesztések jelentősége és hatása Magyarország turisztikai bevételeire
: Oravecz Réka
: Oravecz Réka
Az egészségtudatosság hatása a vásárlói döntésekre az "új generációs" fogyasztók körében
: Horváth Lívia
Megjelent: (2014)
: Horváth Lívia
Megjelent: (2014)
A gasztronómia turisztikai jelentősége és növekedési lehetőségei Magyarországon
: Tóth Ágnes
: Tóth Ágnes
A Nike CSR tevékenységének bemutatása és a fogyasztói döntésekre illetve megítélésére gyakorolt hatásának elemzése
: Tóth Gergő Levente
: Tóth Gergő Levente
Az online fogyasztói vélemények hatása a turisztikai döntéshozatalra
: Abelovsky Erik
: Abelovsky Erik
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Lipták Henrietta
: Lipták Henrietta
Észak-Olaszország turisztikai jelentősége
: Jakab Fanni
: Jakab Fanni
Mozgássérültek turizmusa Magyarországon, mint turisztikai termék, és ennek jelentősége az egészségturizmusban
: Linczmayer Eszter
: Linczmayer Eszter
A turisztikai élményszerzés motivációi és jelentősége Magyarországon a Z generáció körében
: Fitos Bianka
: Fitos Bianka
Világutazás a bloggerek lencséjén keresztül - a magyar utazási blogok népszerűsége és hatása az utazási döntésekre
: Rechel Bettina
: Rechel Bettina
A közösségi média és az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra
: Judák Dalma
: Judák Dalma
Hasonló tételek
-
Országmárka Bhutánban
: Kollarik Edina -
Magyarország, mint országmárka
: Urbán Dániel Márk -
A vállalati felelősségvállalás hatása a fogyasztói döntésekre
: Puchner Tamás -
A zöldmarketing és annak hatása a fogyasztói döntésekre
: Handel Ágnes -
A Covid19 járvány hatása a fogyasztói döntésekre
: Princz Nikolett