Felelős marketing egy felelőtlen iparágban A dohányipart érintő korlátozások bemutatása a marketingmixen keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vincze Boglárka
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:cigaretta
dohányipar
dohánytermék(ek)
marketing
marketingmix
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28269

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28269
005 20210208130022.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Vincze Boglárka 
245 1 0 |a Felelős marketing egy felelőtlen iparágban A dohányipart érintő korlátozások bemutatása a marketingmixen keresztül  |c Vincze Boglárka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom fő témája a felelős marketing, de ezen belül én mégis egy igazán felelőtlen iparág marketing tevékenységeit mutat be és vizsgálom. Ez az iparág pedig a dohányipar, amely az egyik legegészségtelenebb szokáshoz, vagyis a dohányzáshoz biztosítja széles körben a termékeket és kiegészítő eszközöket. A téma aktualitását mi sem bizonyítja jobban, mint az egyre csak emelkedő dohányzással összeköthető halálozási számok. A kormányzatok kezében az intézkedések széles spektruma rejlik, kezdve a termékek tiltásától, a csomagoláson át, az adó- és áremelésen valamint árusítóhelyek korlátozásán keresztül egészen reklámtevékenységeik szabályozásáig. Ezek az intézkedések pont ráillenek a marketing egyik alapkövére, vagyis a marketingmixre. Dolgozatom fő célja a kutatási kérdéseket segítségével bemutatni,hogy hogyan alakult át a dohányipar marketingtevékenyége, miként szűkült le az általuk legálisan használható marketingeszközök köre, valamint ez milyen hatással bír a dohányosokra és nemdohányókra. 
695 |a cigaretta 
695 |a dohányipar 
695 |a dohánytermék(ek) 
695 |a marketing 
695 |a marketingmix 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28269/1/Szakdolgozat_Vincze_Bogl%C3%A1rka.pdf  |z Dokumentum-elérés