Online bevásárlás napjainkban – Az Auchan webáruházának elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Zsadányi Bence Zsolt |
---|---|
További közreműködők: | Papp Vanda |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Auchan e-kereskedelem élelmiszer-kereskedelem házhozszállítás webáruház |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28321 |
Hasonló tételek
„Központban a bevásárlás, vagy bevásárlás a Központban?" avagy a Pólus Center versenyhelyzet-elemzése
: Garaba Kinga
: Garaba Kinga
Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre
: Kovács Tímea
Megjelent: (2019)
: Kovács Tímea
Megjelent: (2019)
Nature Force Kft. webáruházának működése, marketing eszközeinek értékelése 2015-ben
: Papp Bertalan
: Papp Bertalan
Az elektronikus kereskedelem nehézségei, problémái, avagy a Retro Jeans webáruházának fellendítése
: Péterfi Csaba
: Péterfi Csaba
Az Auchan márkaépítése
: Nánássy Flóra
: Nánássy Flóra
Online élelmiszer-kereskedelem az Auchan Magyarország Kft.-nél
: Lipták Márton
: Lipták Márton
A székesfehérvári Auchan hipermarket értékesítésének elemzése
: Sipos László
: Sipos László
Az Auchan Magyarország Kft. marketingstratégiája
: Baracskai Bettina
: Baracskai Bettina
Készlet- és raktároptimalizálás az Auchan Retail Magyarországnál
: Sándor Dávid Péter
: Sándor Dávid Péter
Vásárlói tájékoztatás az Auchan Magyarország Kft. gyakorlatában
: Abdalla Younes
: Abdalla Younes
Az Auchan Magyarország Kft. működése, kereskedelmi gyakorlata
: Horváth Péter
: Horváth Péter
Tudatosság és fenntarthatóság megjelenése az Auchan marketingkommunikációjában
: Bartus Réka
: Bartus Réka
Szállítmányozási és árufuvarozási feladatok elemzése az Auchan Magyarország Kft. vonatkozásában
: Dani Dorottya
: Dani Dorottya
Különbségek az Auchan Magyarország Kft. és más kiskereskedelmi vállalatok online marketing-eszköz használatában
: Urbán István Sándor
: Urbán István Sándor
Kereskedelmi márkás termékbevezetés az Auchan Magyarország Kft-nél
: Váradi Renáta
: Váradi Renáta
A kecskeméti Auchan HR tevékenységének elemző bemutatása
: Benedekné Móca Krisztina
: Benedekné Móca Krisztina
Auchan Magyarország Kft. áruforgalmi tevékenységének elemző bemutatása
: Horváth Nikolett
: Horváth Nikolett
Az Egészség Univerzum kialakítása az Auchan Magyarország Kft-nél
: Takács Dániel
: Takács Dániel
Online marketing, internetfelhasználók napjainkban
: Oláh Adrienn Kriszta
: Oláh Adrienn Kriszta
Az Auchan Magyarország Kft. disztribúciós rendszerének és raktározási folyamatainak vizsgálata
: Légrádi Éva
: Légrádi Éva
Az online marketingkommunikáció fontossága napjainkban - Wizz Air kampány elemzése
: Varga-Kiss Boglárka
: Varga-Kiss Boglárka
Process of supply management at Auchan Hungary-Validating the section of cream cheese
: Sántha Luca
: Sántha Luca
Az online élelmiszer-kereskedelem helyzete napjainkban
: Batizi Noémi
: Batizi Noémi
Az online foglalási rendszerek jelentősége napjainkban
: Nagy Nikolett
: Nagy Nikolett
Az Auchan Magyarország Kft. arculati és marketingkommunikációs stratégiájának elemzése a fogyasztói magatartás alakulásának hatására
: Boller Eszter
: Boller Eszter
Online marketing hatásai, működése napjainkban
: Márton Raymond
: Márton Raymond
A Dobosi pincészet és az Auchan-retail ellátási láncainak a vizsgálata
: Krasznai Bálint Levente
: Krasznai Bálint Levente
Az online kereskedelem és fizetési lehetőségek napjainkban
: Barkóczi-Szücs Nóra
: Barkóczi-Szücs Nóra
Az Auchan Magyarország Kft. környezetvédelmi intézkedései és fejlesztési lehetőségek a fenntartható jövőért
: Szendrey Eszter
: Szendrey Eszter
Marketingstratégia felépítése és bemutatása a válság idején az Auchan Magyarország Kft. példáján
: Kiszel-Karbunárin Alexandra
: Kiszel-Karbunárin Alexandra
Turisztikai online aggregátorok elemzése napjainkban, konkrét példákon keresztül bemutatva TripAdvisor,
: Kardos Dóra
: Kardos Dóra
A legjobb toborzás a megtartás - Az Auchan Magyarország Kft. toborzási és kiválasztási gyakorlata
: Dén Zoltán
: Dén Zoltán
A Harry Potter matrica alapú hűségprogram bemutatása az Auchan Retail Magyarország Kft.-nél
: Bokor Eszter
: Bokor Eszter
Az adatvizualizáció jelentősége napjainkban
: Kovács Bence
: Kovács Bence
ONLINE MARKETING NAPJAINKBAN - GYAKORLATOM A CEWE-NÉL
: Nyíri Valentin
: Nyíri Valentin
Fogászati marketing online és offline lehetőségei napjainkban
: Jónás Márton
: Jónás Márton
Az Auchan Magyarország Kft. foglalkoztatási gyakorlatának és sikerességének vizsgálata a megváltozott munkaképességű munkavállalókra vonatkozóan
: Kovács Patrícia
: Kovács Patrícia
Értékteremtő folyamatok vizsgálata egy meghatározó kereskedelmi üzletlánc példáján keresztül- Auchan áruházak működési tapasztalatai
: Maczkó Katalin
: Maczkó Katalin
Comparative analysis of the SCM, assortment and pricing policy of Lidl and Auchan in Hungary and in Spain, and their impact on customer preferences
: Nagy Flóra
: Nagy Flóra
Az ITSM és az ITIL napjainkban
: Tudlik Bence
: Tudlik Bence
Hasonló tételek
-
„Központban a bevásárlás, vagy bevásárlás a Központban?" avagy a Pólus Center versenyhelyzet-elemzése
: Garaba Kinga -
Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre
: Kovács Tímea
Megjelent: (2019) -
Nature Force Kft. webáruházának működése, marketing eszközeinek értékelése 2015-ben
: Papp Bertalan -
Az elektronikus kereskedelem nehézségei, problémái, avagy a Retro Jeans webáruházának fellendítése
: Péterfi Csaba -
Az Auchan márkaépítése
: Nánássy Flóra