A közösségi média és a turizmus kapcsolata – Hogyan befolyásolták az internetes platformok a 21. századi turizmust?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Kanász Dávid
További közreműködők: Sipos Erika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:közösségi média
marketing
Social media
turizmus
turizmusmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28326
Leíró adatok
Kivonat:A közösségi média az elmúlt évek során teljesen átformálta a turizmust, és ezáltal az utazási szokásokat és az igényeket is. A különféle platformok lehetővé tették a világ széleskörű megismerését, új kapukat nyitottak meg, azonban negatív eredményeket is szültek. Szakdolgozatomban a közösségi média és a turizmus kapcsolatát vizsgálom napjainkban, és arra próbálok rávilágítani, hogy a különféle social media felületek hogyan változtattak meg egy iparágat.