A közösségi média és a turizmus kapcsolata – Hogyan befolyásolták az internetes platformok a 21. századi turizmust?
Saved in:
Main Author: | Nagy Kanász Dávid |
---|---|
Other Authors: | Sipos Erika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | közösségi média marketing Social media turizmus turizmusmarketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28326 |
Similar Items
Turizmust érintő negatív hatások
: Gombai Tibor
: Gombai Tibor
A közösségi média platformok emberi viselkedést befolyásoló hatásának vizsgálata
: Bognár Zita
: Bognár Zita
Kihívások és megoldandó problémák a közösségi média platformok fejlesztésében
: Mandics Péter
: Mandics Péter
Közösségi platformok szerepe az értékesítésben
: Szokola Nóra
: Szokola Nóra
Influenszerek hatása a vásárlási döntéshozatalban (Közösségi média platformok legnagyobb hátrányai)
: Barta Laura Lili
: Barta Laura Lili
A turizmust élénkítő beruházás Zemplén szívében
: Köblösová Gréta
: Köblösová Gréta
21. századi sörforradalom Magyarországon A hazai kisüzemi sörök térhódítása
: Kocsis Róbert
: Kocsis Róbert
Közlekedés, szállítás a 21. századi Magyarországon
: Juhász Gergely
: Juhász Gergely
2017. évi turizmust befolyásoló nemzetközi sportesemények Magyarországon
: Gergely Alexandra
: Gergely Alexandra
Hogyan tervezzünk közösségi média stratégiát?
: Molnár Henriett
: Molnár Henriett
Önkormányzatok számvitelének 21. századi módszerei EPER és ASP rendszerek
: Bősze Gábor
: Bősze Gábor
A rendezvények helyzete és turizmust formáló hatása Székesfehérváron
: Jámbor Anna
: Jámbor Anna
A 21. századi fogyasztó és a coaching
: Szabó Andrea Borbála
: Szabó Andrea Borbála
Digitális megoldások a 21. századi esküvők világában
: Ilonczai Sára
: Ilonczai Sára
A 21. századi iszlám Magyarországon és Németországban
: Kálmán Róza Kálmán Róza
: Kálmán Róza Kálmán Róza
Esküvőszervező szerepe a 21. századi esküvők világában
: Németh Erik
: Németh Erik
A globális vetőmagpiac kialakulása és 21. századi helyzete
: B. Kiss Judit
: B. Kiss Judit
A Z generáció kihívásai a 21. századi munkaerőpiacon
: Fazekas Hajna Réka
: Fazekas Hajna Réka
Értékrend változás a művészetben - 21.századi művészeti preferenciák
: Vojczek Vivien
: Vojczek Vivien
Netalapú média platformok fogyasztási szokásainak vizsgálata a hazai piacon
: Varga Márton Zsigmond
: Varga Márton Zsigmond
A digitális média platformok hatása a hagyományos rádiós kommunikációra
: Rafael Szabolcs
: Rafael Szabolcs
21. századi fényűzés a bikali Puchner Kastélyszálló példáján keresztül
: Sóvágó Karina
: Sóvágó Karina
A 21.századi fizetési rendszerek, és az e-kereskedelem
: Boross Márk
: Boross Márk
21. századi fizetési lehetőségek relevanciája a vendéglátásban fogyasztói szemszögből
: Vizvári Csaba
: Vizvári Csaba
A cigányság sikeres integrációjának fontossága a 21. századi társadalomban
: Perge Gabriella
: Perge Gabriella
Énmárka építés pályakezdőknek a 21. századi online eszközök segítségével
: Turóczy Vajk Kristóf
: Turóczy Vajk Kristóf
A 21. századi német-orosz kapcsolatok Rapalló szellemén keresztül
: Pongrácz Imre Márk
: Pongrácz Imre Márk
A 21. századi soft skillek szerepe az IT munkaerő piacán
: Garamvölgyi Adrienn Rita
: Garamvölgyi Adrienn Rita
A készletgazdálkodás 21. századi nehézségei egy patika gyakorlatán keresztül
: Kovácsné Centeri Dorina
: Kovácsné Centeri Dorina
Internet valuták - Szerepük, hatásuk, lehetőségeik - Egy közösségi internet valuta (BGE-coin) realitása - „Crypto currency” technológiák – (blockchain, mining)
: Nagy Dávid
: Nagy Dávid
A divat és a közösségi média kapcsolata
: Molnár Adél
: Molnár Adél
Z generáció és a közösségi média kapcsolata
: Kiss Petra
: Kiss Petra
A LEGO és a közösségi média kapcsolata
: Tököli Máté Gergő
: Tököli Máté Gergő
Az iskola és a munkahely szerepe a vendéglátást és turizmust tanulók attitűdjére
: Kiss György
: Kiss György
Az eltérő internet felhasználási szokásokhoz alkalmazkodó vállalati kommunikáció a közösségi média színterein
: Barabás Attila Szilárd
: Barabás Attila Szilárd
IT support platformok használata egy nagyvállalatnál
: Péter Richárd Szilveszter
: Péter Richárd Szilveszter
Az emberi erőforrás menedzsment módszertani fejlődése, 21. századi új kihívásai – A Schneider Electric példáján keresztül
: Molnár Dávid Ferenc
: Molnár Dávid Ferenc
Az internet média szektor és a pénzügyi világ kapcsolata, avagy A Facebook aranykorszaka
: Fodor Péter
Published: (2014)
: Fodor Péter
Published: (2014)
A közösségi média, az online játékok és az internetes reklámok hatása a gyerekekre
: Borbényi Miklós Bence
: Borbényi Miklós Bence
Sísport és Turizmus kapcsolata
: Molnár Dávid
: Molnár Dávid
Similar Items
-
Turizmust érintő negatív hatások
: Gombai Tibor -
A közösségi média platformok emberi viselkedést befolyásoló hatásának vizsgálata
: Bognár Zita -
Kihívások és megoldandó problémák a közösségi média platformok fejlesztésében
: Mandics Péter -
Közösségi platformok szerepe az értékesítésben
: Szokola Nóra -
Influenszerek hatása a vásárlási döntéshozatalban (Közösségi média platformok legnagyobb hátrányai)
: Barta Laura Lili