Bevételgazdálkodási optimalizáció az értékesítésben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Boros Zoltán
További közreműködők: Oláh Péter Károly
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bevételi rendszer
értékesítési csatorna
értékesítési rendszer
jutalékok
közvetítők
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28328
Leíró adatok
Kivonat:A revenue management a szállodai értékesítéssel kezdődik, melyen belül napjaink legfontosabb témaköre az online és offline foglalások közvetlen, illetve közvetített rezervációk megoszlása. A fizetendő jutalék miatt sordöntő lehet egy szálloda bevételgazdálkodásában a közvetlen és közvetített foglalások arányában történő akár néhány százalékos különbség is. Bár az anyagi és helyzeti előny a közvetítőknél van, a szállodák tudatos értékesítési politikával jelentősen befolyásolhatják a foglalási csatornák megoszlását. Szakdolgozatomban ezeket a lehetőségeket, értékesítési és marketing stratégiákat és eszközöket szeretném megvizsgálni és kielemezni, azaz mit tehet ma Magyarországon egy szálloda/szállodalánc a közvetlen foglalások ösztönzéséért, ezáltal a bevétel optimalizációjáért.