Vállalati társadalmi felelősségvállalás fogyasztókra gyakorolt hatása Magyarországon - Fókuszálva a The Body Shop, Lush, Yves Rocher és Manna cégekre

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nanys Jaqueline
Other Authors: Németh Dr. Patrícia
Format: Thesis
Kulcsszavak:CSR
fogyasztói szokások
marketingkommunikáció
szépségipar
vállalati társadalmi felelősségvállalás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28387

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28387
005 20210208130710.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nanys Jaqueline 
245 1 0 |a Vállalati társadalmi felelősségvállalás fogyasztókra gyakorolt hatása Magyarországon - Fókuszálva a The Body Shop, Lush, Yves Rocher és Manna cégekre  |c Nanys Jaqueline  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A társadalmi felelőségvállalás napjainkban egyre nagyobb utat tör magának, hiszen most már a fogyasztónak sem mindegy sokszor, hogy az a termék, ami az ő saját szükségleteit kielégíti, hogyan készült, milyen erőforrásokat használt fel, milyen alapanyagok, milyen úton kerültek végül az ő kezébe/kosarába. Nagyon közel áll hozzám ez a téma hiszen mint nő a szépségipar mint olyan, fontos a számomra, azonban ezt egy felelőségteljesebb oldalról szerettem volna megközelíteni. Hiszen nem volt mindig alapvető követelmény sem a vásárlók sem a cégek részéről, hogy a csomagolásra, összetevőre, környezetükre gyakorolt hatásikra ennyire odafigyeljenek. Az is megvizsgálom, milyen hatása van a CSR tevékenységeknek a vásárlói szokásokra, illetve maga a jelenlegi vírus helyzet, hogyan változtatja meg ezt. 
695 |a CSR 
695 |a fogyasztói szokások 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a szépségipar 
695 |a vállalati társadalmi felelősségvállalás 
700 1 |a Németh Dr. Patrícia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28387/1/Szakdolgozat_v%C3%A9gleges.pdf  |z Dokumentum-elérés