A közösségi média szerepe a vendéglátás-marketingben napjainkban, a The Bigfish étterem példáján keresztül

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Oláh Kitti Vivien
Other Authors: Szőke Dr. Andrea
Format: Thesis
Kulcsszavak:facebook
Instagram
közösségi média
online marketing
vendéglátás
vendéglátás marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28458

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28458
005 20210208134721.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Oláh Kitti Vivien 
245 1 2 |a A közösségi média szerepe a vendéglátás-marketingben napjainkban, a The Bigfish étterem példáján keresztül  |c Oláh Kitti Vivien  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az online marketing világának leghatalmasabb képviselői - a Facebook és az Instagram - megjelenésük óta már rengeteg vállalkozás számára nyújtottak segítséget szolgáltatásaik és termékeik népszerűsítésében világszerte. De mik az eredmények a vendéglátásban? Szakdolgozatom a közösségi média marketing jelentőségét vizsgálja a vendéglátásban egy olyan étterem példáján keresztül, amely a kezdetektől fogva csak a közösségi médiumok által folytatott marketingtevékenységet. 
695 |a facebook 
695 |a Instagram 
695 |a közösségi média 
695 |a online marketing 
695 |a vendéglátás 
695 |a vendéglátás marketing 
700 1 |a Szőke Dr. Andrea  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28458/1/Szakdolgozat%20-%20A%20k%C3%B6z%C3%B6ss%C3%A9gi%20m%C3%A9dia%20szerepe%20a%20vend%C3%A9gl%C3%A1t%C3%A1s-marketingben%20napjainkban%2C%20a%20The%20Bigfish%20%C3%A9tterem%20p%C3%A9ld%C3%A1j%C3%A1n%20kereszt%C3%BCl%20-%202020_Ol%C3%A1h%20Kitti%20Vivien.pdf  |z Dokumentum-elérés