A marketing eszközök hatékonyságának fejlesztése a GMB Solutions Kft. esetében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Balla Eszter Ilona
Other Authors: Kasza Lajos
Format: Thesis
Kulcsszavak:B2B
GMB Solutions Kft.
marketing
marketing eszköz
marketingstratégia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28485

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28485
005 20210208135023.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Balla Eszter Ilona 
245 1 2 |a A marketing eszközök hatékonyságának fejlesztése a GMB Solutions Kft. esetében  |c Balla Eszter Ilona  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom témája a marketing stratégián belüli eszközök gyakorlati alkalmazása, kitérve a marketing eszközökre, amit egy B2B cégen keresztül szeretnék bemutatni. A kutatás során kiderül, hogy a B2B kisvállalkozások mennyire vannak tisztában a lehetséges marketing eszközökkel, helyesen alkalmazzák-e őket, és mennyire nyitottak az újdonságok felé. Ezen kívül még kutatom, hogy saját marketing szakértők nélkül ez mennyire eredményes. A témát azért is találom relevánsnak, mert a marketingeszközök évről-évre megújulnak és változnak, így hasznos lehet időközönként új következtetéseket és javaslatokat megállapítani a vállalatok érdekében is, külön figyelmet fordítva akár a B2B piacra, hiszen ezen a területen több szempontól is más eszközöket kell használnia a cégnek a célcsoport hatékony elérése érdekében. Munkám során elemzem a vizsgált céget és annak piacát, emellett szekunder kutatásomban bemutatom a marketingstratégia részeit, az ehhez kapcsolódó elemzéseket, és kiemelten foglalkozok a marketingeszközökkel kapcsolatos legfontosabb információkkal. Ezt követi az alkalmazott kutatási módszerek bemutatása, majd a saját kutatásom. A primer kutatásom az egyik vezetővel való interjú elemzéséből, a cég online megjelenéseinek megfigyeléséből, emellett a különböző elemzési módszerek elkészítéséből áll, melyeket a cég szempontjából valósítok meg. Az elemzések elvégzése után megállapíthatom, hogy a vizsgált cég nagyon jól működő vállalat. Marketing tevékenységeik közül a személyes eladás igen sikeres, de naprakészen kezelik a cég weboldalát és a közösségi médiát is. A cég sikerességét segíthetné, ha komolyabban foglalkoznának a marketinggel, aminek egyik kulcsfontosságú eleme lehetne a tartalomgyártás, különösen figyelmet fordítva a blogolásra. 
695 |a B2B 
695 |a GMB Solutions Kft. 
695 |a marketing 
695 |a marketing eszköz 
695 |a marketingstratégia 
700 1 |a Kasza Lajos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28485/1/szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés