A Badacsonyi borvidék borászati, turisztikai és gasztronómiai kínálatának vizsgálata a régió sajátosságainak előtérbe helyezésével
Elmentve itt :
Szerző: | Lászka Patrik |
---|---|
További közreműködők: | Gancsovné Rossi Krisztina |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Badacsonyi borvidék Balaton borászat borturizmus gasztronómia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28501 |
Hasonló tételek
Gasztronómiai, borászati rendezvények turisztikai jelentősége, országimázs formálása
: Palincsár Dorina
: Palincsár Dorina
Egy vállalkozás működésének alapkövei a kommunikáció előtérbe helyezésével és a KÉSZ Consulting Kft. bemutatásával
: Vukov Vivien
: Vukov Vivien
Etyek, Budapest szőlőskertjének borászati- gasztronómiai-kulturális- turisztikai adottságainak, lehetőségeinek jelene és jövőképe
: Horn Tamara
: Horn Tamara
A Badacsonyi borvidék bemutatása, szerepe a regionális vendéglátásban
: Hertelendy Mátyás
: Hertelendy Mátyás
A Badacsonyi borvidék marketingtevékenységének bemutatása a Bakos Pincészeten keresztül
: Turcsán Pál
: Turcsán Pál
A déli Váci utca gasztronómiai kínálatának vizsgálata
: Angyal Réka
: Angyal Réka
Campania régió turisztikai keresletének és kínálatának bemutatása és elemzése
: Zubora Katalin
: Zubora Katalin
A Badacsonyi borvidék pincészeteinek marketingmix elemzése a Gilvesy Pincészeten keresztül szemléltetve
: Bokor Bence
: Bokor Bence
Badacsonyi borturizmus
: Andics Dóra Zsófia
: Andics Dóra Zsófia
Badacsonyi bormarketing
: Svedics Daniella
: Svedics Daniella
A BADACSONYI BORVIDÉK BEMUTATÁSA, ÉS AZ ALMA MATER TANÉTTEREMBEN FORGALMAZOTT BORAIK JELLEMZÉSE
: Eke Katalin
: Eke Katalin
Bio- és biodinamikus bormarketing stratégia a Badacsonyi borvidék borászataiban, innovációs lehetőségek külhoni mintára
: Szászi Titanilla Márta
: Szászi Titanilla Márta
Mallorca turisztikai kínálatának vizsgálata
: Kovács Kitti
: Kovács Kitti
Egy borászati vállalkozás marketing stratégiájának kialakítása, a Dömsödi Borászati Kft. példáján keresztül
: Kassai Dóra Margit
: Kassai Dóra Margit
Borászati rendezvények szerepe a hazai borturizmusban
: Halmai Beáta Helga
: Halmai Beáta Helga
Lanzarote turisztikai imázs vizsgálata és turisztikai kínálatának elemzése
: Hidvégi Vivien
: Hidvégi Vivien
Nyugdíjcélú öngondoskodás előtérbe kerülése Magyarországon a demográfiai változások hatására
: Keserű Gabriella Viktória
: Keserű Gabriella Viktória
A digitális marketing eszközök vizsgálata a hazai biztosítási szektor fókuszba helyezésével
: Párkányi Emese
: Párkányi Emese
Borfogyasztási szokások és borászati események Egy kis és egy nagy borászat marketingtevékenységének elemzése
: Kovács Anett
: Kovács Anett
A gasztronómiai programok, népi ételek megjelenésének hatása Balaton régió turizmusának fejlődésére
: Gál Zsanett
: Gál Zsanett
A Balaton borturizmusa - A feltörekvő borászatok vendéglátóipari és borászati tevékenységének vizsgálata
: Stankovics Réka
: Stankovics Réka
A badacsonyi borturizmus múltja, jelene és jövője
: Biró Márk
: Biró Márk
Málta turisztikai kínálatának és keresletének elemzése
: Kocsis Anett
: Kocsis Anett
Egy borászati kisvállalkozás marketingstratégiája a Skrabski Pincészet példáján keresztül
: Endrédi Péter
: Endrédi Péter
Borászat kicsit násképpen gazdasági szemmel, egy borászati céggel alátámasztva
: Pintér András
: Pintér András
A COVID-19 következtében előtérbe kerülő Home Office kialakulásának hatása a munkavégzésre
: Béres Virág
: Béres Virág
Családi vállalkozások generációváltás hatásának bemutatása a badacsonyi régióban
: Szita Nóra
: Szita Nóra
Az Egri Borvidék turisztikai vonzereje és bormarketingje
: Révész Vivien Vanda
: Révész Vivien Vanda
Nádas Étterem Kínálatának Elemzése
: Kovács Patrik
: Kovács Patrik
Hargita megye turisztikai kínálatának és keresletének elemzése
: Bende Réka
: Bende Réka
A klímaváltozás és a környezetvédelem előtérbe kerülésének hatásai a magyarországi fogyasztók vásárlási szokásaira
: Szőke Anna Boglárka
: Szőke Anna Boglárka
A Zalai borvidék helyzete a hazai turisztikai piacon.
: Tarsoly Csenge
: Tarsoly Csenge
A Balaton régió települései turisztikai fejlettségének vizsgálata a turisztikai komplex mutató (TKM) segítségével
: Szalók Csilla, et al.
Megjelent: (2017)
: Szalók Csilla, et al.
Megjelent: (2017)
AZ OTP BANK NYRT. MÉRLEGÉNEK ÉS PÉNZÜGYI HELYZETÉNEK ELEMZÉSE, A DEVIZAHITELEZÉS KÖZÉPPONTBA HELYEZÉSÉVEL
: Kovács Tünde
: Kovács Tünde
Bük és Sárvár turisztikai keresletének és kínálatának összehasonlítása
: Szabó Anna
: Szabó Anna
Programmatic marketing, avagy a First-Party adatok előtérbe helyeződése a fokozódó adatvédelmi szabályozások idejében
: Karacs András
: Karacs András
Hasonló tételek
-
Gasztronómiai, borászati rendezvények turisztikai jelentősége, országimázs formálása
: Palincsár Dorina -
Egy vállalkozás működésének alapkövei a kommunikáció előtérbe helyezésével és a KÉSZ Consulting Kft. bemutatásával
: Vukov Vivien -
Etyek, Budapest szőlőskertjének borászati- gasztronómiai-kulturális- turisztikai adottságainak, lehetőségeinek jelene és jövőképe
: Horn Tamara -
A Badacsonyi borvidék bemutatása, szerepe a regionális vendéglátásban
: Hertelendy Mátyás -
A Badacsonyi borvidék marketingtevékenységének bemutatása a Bakos Pincészeten keresztül
: Turcsán Pál