Nagyszabású sportesemények fogyasztói trendjei és a fogyasztói kultúra vizsgálata a labdarúgás tekintetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hajas Gábor
További közreműködők: Dobó Róbert
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:költségek
közösségi média
sport
szálláshelyek
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28557
Leíró adatok
Kivonat:A sport és a turizmus összefonódása egy régóta fennálló folyamat. Dolgozatomban a nagyszabású sportesemények fogyasztói trendjei kerülnek górcső alá, valamint nagyobb hangsúlyt kap a fogyasztói kultúra vizsgálata a labdarúgás tekintetében. A főbb szempontok közt, melyek szerint a témát körbejárom, szerepel maga a fogyasztói kultúra és annak változásai, a közösségi média használati szokások, a szálláshely kiválasztásának szempontjai, illetve a kiadások, a költési hajlandóság változásának elemzése egy-egy nagyobb volumenű sportesemény kapcsán, legyen az olimpia, vagy nemzetközi labdarúgó mérkőzés.