Startupok a hazai turisztikai piacon a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Faragó Fanni Jázmin |
---|---|
Other Authors: | Szalók Dr. Csilla |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | humán erőforrás kis- és középvállalkozás - KKV startup vállalkozás Wolt |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28562 |
Similar Items
Ügyfélkapcsolati menedzsment a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Bodrogi Bianka
: Bodrogi Bianka
A Wolt Magyarország Kft. marketingtevékenységeinek bemutatása
: Kováts Botond
: Kováts Botond
A pandémia hatására megváltozott ügyféligények és üzleti modell innováció a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Kuborczik Virág
: Kuborczik Virág
Wolt Magyarország Kft. online kommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Bardi Nikolett
: Bardi Nikolett
A Wolt brandjének hatása az éttermekre és fogyasztókra a magyar piacon
: Varga Kristóf
: Varga Kristóf
A startupok jelentősége a magyar turisztikai szektorban
: Halmos Fanni
: Halmos Fanni
Fogyasztói magatartás vizsgálata a Wolt ételfutár alkalmazáson keresztül
: Veres Mirjam
: Veres Mirjam
Gerillamarketing a hazai startupok világában
: Szabó Jenifer Andrea
: Szabó Jenifer Andrea
Magyarország népszerűsítése a kínai turisztikai piacon a hazai kínálat tükrében
: Muhi Áron Balázs
: Muhi Áron Balázs
Startupok finanszírozási lehetőségei hazai környezetben
: Haroten Talin
: Haroten Talin
A Foodora és a Wolt marketingkommunikációjának összehasonlítása
: Demeter Diána
: Demeter Diána
A COVID-19 hatása az online vásárlásokra és a Wolt Magyarország Retail részlege
: Széki Klaudia
: Széki Klaudia
Az utazásközvetítők szerepe a hazai turisztikai piacon
: Fodor Lilla
: Fodor Lilla
Egy hazai piacon tevékenykedő MICE rendezvényszervező iroda versenyképességének vizsgálata az IIR Magyarország Kft. példáján keresztül
: Kádár Kata
: Kádár Kata
A Zalai borvidék helyzete a hazai turisztikai piacon.
: Tarsoly Csenge
: Tarsoly Csenge
Startupok szabályozási rendszere - Magyarország és Németország összehasonlító elemzése
: Magdali Zsóka
: Magdali Zsóka
A Wolt ételrendelési felülete és a használat közbeni vásárlói élmény
: Döbrentey Kende Márk
: Döbrentey Kende Márk
Startupok nagyvállalati inkubációja
: Pozsegovics Dóra
: Pozsegovics Dóra
Startupok lehetőségei Magyarországon
: Walla Lambert
: Walla Lambert
A kulturális intelligencia vizsgálata nemzetköziesedő hazai startupok menedzserei körében
: Szekér Tamás
: Szekér Tamás
Startupok Magyarországon elakadási és kitörési pontok /
: Domonkos Dániel
: Domonkos Dániel
A startupok marketingkommunikációs lehetőségei
: Végh Dorina
: Végh Dorina
Izrael, a startupok nemzete
: Shnerer Ely
: Shnerer Ely
Startupok emberi erőforrás tervezése
: Koronczai Bence
: Koronczai Bence
Informatikai startupok indításának kihívásai
: Berecz Ádám
: Berecz Ádám
Indonézia lehetőségei a turisztikai piacon
: Visnyay Dániel Attila
: Visnyay Dániel Attila
A magyar startupok finanszírozási lehetőségei
: Takács Attila Gergő
: Takács Attila Gergő
A turisztikai szakkiállítások szerepe a globális turisztikai piacon
: Puskás Laura
: Puskás Laura
Startup, mint vállalkozás és szemlélet A startupok szervezeti kultúrájának bemutatása a TrustChain Systems Kft. példáján keresztül
: Turkevei-Nagy Lilla Klaudia
: Turkevei-Nagy Lilla Klaudia
Startupok finanszírozásának elmélete és gyakorlata
: Gráma Péter
: Gráma Péter
Fogyasztói kommunikációs preferenciák a hazai biztosítási piacon a Generali Biztosító Zrt. példáján keresztül
: Zatkó Milán
: Zatkó Milán
Az „extrém” sörök helyzete a hazai kisüzemi piacon egy budapesti pub példáján keresztül
: Giczi Laura
: Giczi Laura
Egy osztrák családi vállalkozás helye az osztrák turisztikai piacon a Thermal-Badhotel Kirchler példáján keresztül
: Nagy Orsolya
: Nagy Orsolya
Mobilitás és migráció a turisztikai piacon
: Szilvási Viktor
: Szilvási Viktor
Családi generációváltás a turisztikai KKV piacon
: Honos Rebeka Sára
: Honos Rebeka Sára
Startupok és a finanszírozási modellek vizsgálata
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
Similar Items
-
Ügyfélkapcsolati menedzsment a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Bodrogi Bianka -
A Wolt Magyarország Kft. marketingtevékenységeinek bemutatása
: Kováts Botond -
A pandémia hatására megváltozott ügyféligények és üzleti modell innováció a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Kuborczik Virág -
Wolt Magyarország Kft. online kommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Bardi Nikolett -
A Wolt brandjének hatása az éttermekre és fogyasztókra a magyar piacon
: Varga Kristóf