A 20-30 éves korosztály utazási szokásainak és a közösségi média döntési mechanizmusukra gyakorolt hatásainak vizsgálata
Saved in:
Main Author: | Kecskeméti Kyra |
---|---|
Other Authors: | Talabos István |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fogyasztói szokás közösségi média turizmus utazási szokás Z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28569 |
Similar Items
A közösségi média hatása a magyar kiutazók döntésére a 20-25 éves korosztály körében
: Jezeri Luca
: Jezeri Luca
Közösségi oldalak szerepe az utazási döntési folyamatban és a fogyasztóra gyakorolt hatása
: Kun Lilla
: Kun Lilla
A 18-55 éves korosztály ruhavásárlási szokásainak vizsgálata a koronavírus-járvány tükrében
: Krakovszky Gréta
: Krakovszky Gréta
A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával
: Tormássy Laura
: Tormássy Laura
A Zwack Unicum Szilva likőr fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 25-30 éves fiatalok körében
: Böröcz Norbert
: Böröcz Norbert
A közösségi média hatása az utazás döntési folyamatában
: Lipták Anna Mária
: Lipták Anna Mária
Budapest gyógy- és élményfürdői látogatottságának, imázsának, szolgáltatásainak és ismertségének elemzése és összehasonlítása a 18-30 éves korosztály körében (Széchenyi fürdő és Aquaworld)
: Albert Nikolett
: Albert Nikolett
Energiaitalok és Izotóniás Italok Fogyasztói Szokásainak Vizsgálata 18 és 30 Évesek Körében
: Sipos Endre
: Sipos Endre
A közösségi média fiatal generációkra gyakorolt hatásainak vizsgálata, különös tekintettel a marketingkommunikációra
: Wenczl Gitta Zsuzsanna
: Wenczl Gitta Zsuzsanna
Az Y és Z generációk közösségi média használatának és utazási szokásainak összefüggése Magyarországon
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
A sörfogyasztási szokások változásának felmérése Magyarországon, a 18-30 éves lakosság körében
: Kiss Tamás Bálint
: Kiss Tamás Bálint
A táncsport közösségépítő szerepe a 17-25 éves korosztály körében
: Horváth Adrienn
: Horváth Adrienn
Egy magyar sikertörténet - 20 éves a Tippmix
: Kállai Péter
: Kállai Péter
Az édesítőszerek fogyasztási szokásai a 18 és 35 éves korosztály körében
: Szabó Lídia
: Szabó Lídia
Kína gazdasága és a különleges gazdasági övezetek szerepe az elmúlt 30 évben30 évben
: Lencsés Ádám
: Lencsés Ádám
A közösségi média hatása az Y generáció életére és döntési folyamatára az utazásszervezésben
: Dankó Katica
: Dankó Katica
PSD2 hitelezésre gyakorolt hatásainak bemutatása
: Szőke Krisztina
: Szőke Krisztina
Az Y generáció utazási szokásainak elemzése
: Grünwald Sára
: Grünwald Sára
Az amerikai fiatalok utazási szokásainak elemzése
: Sztupovszki Dóra
: Sztupovszki Dóra
A Z generáció utazási szokásainak vizsgálata
: Koenig Balázs Helmut
: Koenig Balázs Helmut
Posztmodern fiatal fogyasztók utazási szokásainak vizsgálata
: Gombos Annamária
: Gombos Annamária
Az egészséges életmód szerepe a 18-24 éves korosztály élelmiszer-vásárlási szokásaiban
: Seres Péter
: Seres Péter
A közösségi média magyar fogyasztókra gyakorolt hatása és az utazási irodák jelentősége a magyar fogyasztó külföldi utazási szokásaiban
: Glück Anna Katalin
: Glück Anna Katalin
A hazai szakképzési rendszer 20 éve Változás, fejlődés, feszültségek, megoldásra váró problémák
: Majorné Pádár Erika Rita
: Majorné Pádár Erika Rita
A hazai szenior korosztály utazási szokásai, motivációi és az általuk preferált desztináció jellemzői
: Szabó Fruzsina
: Szabó Fruzsina
Az innováció vállalati teljesítményre gyakorolt hatásainak bemutatása
: Sztréhli Nóra
: Sztréhli Nóra
"Kisgyermekek, nagy piac" A reklámok hatásának elemzése a 3-10 éves korosztály körében
: Bárány Katalin
: Bárány Katalin
Döntési alternatívák egy vállalakozás megalapításánál
: Szabó Mónika
: Szabó Mónika
Médiahatás és médiatudatosság a 14-20 éves fiatalok körében
: Keresztes Nóra
: Keresztes Nóra
A közösségi média önértékelésre gyakorolt hatásai
: Balázs Anna Emma
: Balázs Anna Emma
Budapesti 20 és 40 év közötti lakosság környezetbarát termékek vásárlási szokásainak elemzése
: Mészáros Martin
: Mészáros Martin
A mohácsi busójárás helyi közösségekre gyakorolt hatásainak bemutatása
: Mészáros Ágnes
: Mészáros Ágnes
A kapunyitási pánik vizsgálata 18-30 évesek körében
: Hegedős Kiara
: Hegedős Kiara
A Facebook hatása a 14-20 éves fiatalok kapcsolattartási szokásaira
: Balogh-Szőr Anita
: Balogh-Szőr Anita
A Web 2.0 és a közösségi média hatása a marketingkommunikációra -(R)evolúció?-
: Bükkösy Ádám
: Bükkösy Ádám
Görögországba érkező magyar kiutazó turisták utazási szokásainak vizsgálata
: Katona Klaudia
: Katona Klaudia
AZ IDŐSEBB KOROSZTÁLY EGÉSZSÉGTUDATOSSÁGA TESTMOZGÁS SZEMPONTJÁBÓL
: Vaszari Virág Zsuzsanna
: Vaszari Virág Zsuzsanna
Magyarország 20 éve a NATO-ban és szerepvállalása a koszovói misszióban
: Mónus Dávid
: Mónus Dávid
A generációk utazási szokásainak sajátosságai a Dabason élők példáján
: Lőrinczki Renáta
: Lőrinczki Renáta
A magyarok utazási szokásainak változása belföldön 2015-2020 között
: Kajári Tamara
: Kajári Tamara
Similar Items
-
A közösségi média hatása a magyar kiutazók döntésére a 20-25 éves korosztály körében
: Jezeri Luca -
Közösségi oldalak szerepe az utazási döntési folyamatban és a fogyasztóra gyakorolt hatása
: Kun Lilla -
A 18-55 éves korosztály ruhavásárlási szokásainak vizsgálata a koronavírus-járvány tükrében
: Krakovszky Gréta -
A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával
: Tormássy Laura -
A Zwack Unicum Szilva likőr fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 25-30 éves fiatalok körében
: Böröcz Norbert