A Nike CSR tevékenységének bemutatása és a fogyasztói döntésekre illetve megítélésére gyakorolt hatásának elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Gergő Levente
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:cégismertetés
CSR
fogyasztói igények megismerése
kommunikáció
társadalmi felelősségvállalás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28597
Leíró adatok
Kivonat:A vállalatok társadalmi felelősségvállalása (CSR) különösen nagy jelentőséggel bír napjainkban a fenntarthatósági törekvések miatt, így aktualitásának köszönhetően választottam ezt a szakdolgozatom témájaként. A világ egyik legnagyobb sportszertermék gyártó vállalataként ismert Nike ideális választásnak tűnt, hogy belátást nyerhessek a globálisnagyvállalatok CSR tevékenységébe. Szekunder adatelemzésem során mélyreható szakirodalmi áttekintést végeztem el, valamint bemutattam a Nike-t, fő hangsúlyt a CSR tevékenységére fektetve. Ismertettem a Nike megítélését beárnyékoló botrányokat, valamint sorra vettem azokat az elmúlt években megtett intézkedéseket, amelyeket a Nike valósított meg a CSR irányába való elköteleződés jegyében. Primer kutatásomban egy online kérdőív segítségével felmértem, hogy a magyar fogyasztók fejében milyen kép él a CSR-ral kapcsolatban, hogy a társadalmilag felelős működés mennyire játszik fontos szerepet a fogyasztói döntés meghozásában, illetve betekintést nyertem az említett sportszergyártó cég CSR tevékenységének megítélésébe.